Сұрақ қой

Сабақ: қазақ тілі
Тақырыбы: Үстеу. Үстеу түрлері.
Мақсаты мен міндеттері:
1. Білімділік: сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру; үстеу, үстеу түрлері туралы түсінік беру.
2. Дамытушылық: сөз таптарын ажырата білу қабілеттерін дамыту; сөз таптарының сұрақтарын білу қабілеттерін дамыту, белсенділіктерін дамыту;
3. Тәрбиелік: ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу;
Көрнекіліктер: кесте, суреттер
Әдіс - тәсілдер: жұптық, топтық, СТО стратегиялары.

Сабақ барысы
Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту. Суреттер арқылы сөздік диктантын жазу. Суретте берілген заттарды атап, дәптерге жазу.
Каллиграфиялық минут
Мағынаны тану.
Кеше ертең қыстыгүні қыста тез қазір
- сөздерге сұрақтар қой.
- олар нені білдіреді деп ойлайсыңдар?
Ереже: іс - әрекеттің мезгілін, мекенін, сын - қимылын білдіретін сөз табын үстеу дейді. Үстеулер қашан? қайда? қалай? деген сұрақтарға жауап береді: Кемел кітапты тез оқиды. Алмас қазір келді. Түнде қар жауды.

Кубизм стратегиясы.
1 жаттығу. Мен бүгін ауылға жүремін. Жолаушылар ілгері жүріп кетті. Қарлығаш төмен ұшса, жаңбыр жауады. Үсен әдейі үндемеді. Айдын айтқанды тез ұғады.
1. Сұрақ қой.
2. Түсіндір.
3. Байланыстыр.
4. Дәлелде.

Әдебиет үйірмесі.
1. Зерттеуші тобы.
2 жаттығу Былтыр, күндіз, төмен, кенеттен, кезде, жорта, жоғары.
- Сөздерді етістіктермен тіркестіріп жаз, оларға сұрақ қой. Олар іс - әрекеттің қандай белгісін білдіріп тұрғанына назар аудар.
7 жаттығу мәтін бойынша жұмыс
Ереже бойынша жұмыс жүргізу.
2. жазушылар тобы.
9 жаттығу берілген үстеулерді қатыстырып сөйлем құра.
Бүрсігүні, бұрын, күні бойы, таң сәріде.
3. Дәнекер. Үстеуді пайдаланып мақалдар құрастыр.
Ой толғау.
3 жаттығу ребусты шеш (өзіндік жұмыс)
4 жаттығу жұмбақты көшіріп жаз, шешуін тап.
Күндіз білінбейді,
Түнде күлімдейді.

- Үстеулерді тауып, үстеу екенін дәлелде:
Іс - әрекеттің мезгілін (мекенін, сын - қимылын) білдіреді.
Бұл – үстеу, өйткені қалай?(қашан? қайда?) сұрағына жауап береді.
Үйге тапсырма: ережені пысықтау. 5 жаттығу.
Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Мектеп оқушылары
Демеулік шылаулардың семантикалық түрлері
Азаматтық тұлғаның әлеуметтенуі
Ақпарат жинау және жазу шеберлігі пәнінен лекциялар
Сөйлеу тілін түсінуін дамыту
Ши тоқу өнері. Тоқу құралы
Ойынды-демалыс түрлерін ұйымдастыру әдістемесі
Бастауыш мектепте сан есім мен етістікті байланыстыра оқыту
Қазақстан халықтарының этнографиясы пәні бойынша практикалық (семинар) сабақ тарының оқу-әдістемелік нұсқауы
Тренердің басты міндеті - семинар тақырыбын тренингке қатысушылардың өздерінің ашықтауына мүмкіндік жасау
САРТҰЛЫ ҚОЙГЕЛДІ
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Бағалы қағаздар нарығының кәсіпқой қатысушылары және олардың қызметтері.
Басқару есептерінің қойылымы Технологиялық урдістерді оперативті басқарудың негізгі есебі
Қойма шаруашылығын ұйымдастыру
Техникалық қызметшілерге қойылатын талаптар.
Некелікпен қанағаттануға арналған сұрақнамалық тест
Қазақ жұртын бірсыпыра көтеріп, берекелендіріп тұрған осы қой деген мал
Ерте заманда, ешкі құйрығы келте заманда бір байда жүрген қойшы байдан көп жылдар бойы ақы ала алмаған соң және байдың қорлығына шыдай алмай бір түнде еліне қашып кетеді
Ерте, ерте, ертеде, ел әлденеше хандыққа бөлінген заманда, жаз жайлауда өзен жағасына малын қатар жусататын екі қойшы болыпты