Заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атау
Математика
Сабақтың тақырыбы: Айналамдағы заттарды санаймын. 10 - ға дейін реттік санау
СЫНЫП - ТОП:
ҰОҚ - ның оқытылу мақсаттары 0. 2. 1. 1. 20 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санау. 0. 2. 1. 2. Заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атау.
Күтілетін нəтиже: Барлық тəрбиеленушілер:
- 10 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санайды.
Көпшілік тəрбиеленушілер:
- заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атайды.
Кейбір тəрбиеленушілер:
- заттарды саны бойынша салыстырып, ара - арасынан олардың реттік нөмірін атайды.
Тілдік мақсат: Дағдыларын дамыту: - өзінің сұрақтарын қойғанда жəне педагог пен тəрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде сөйлемде лексика мен терминологияны пайдалана алады. Пəндік лексика жəне терминология: - бірінші, екінші,..., оныншы. Пікір алмасуға арналған сұрақтар: – Кері тəртіппен қалай санау керек екенін түсіндір? – Қалай ойлайсың, реттік санау кезінде сандарды тастап кетуге бола ма? – Сандарды жазудың қандай түрлерін білесің? Жазу: - түрлі түсті қарындаштармен бояу.
Өткен ҰОҚ - дан алған білім: Заттардың сандық ұғымы туралы алғашқы білім, геометриялық фигуралар мен денелердің атауы.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жұмыс түрлері
І. Басталуы 0 – 5 минут.
Ынталандыру.
Педагог балаларды Мен велосипед тепкенді ұнатамын деген сұхбатқа тартады.
- Сендерде велосипед бар ма?
- Оны қай жерде тебесіңдер?
- Кіммен бірге?
Өзектендіру.
Осыншама санды көрсет Ойын үшін қималы материал - цифрлар, заттардың əртүрлі сандары бейнеленген карточкалар қолданылады. Педагог балаларға цифрлар бейнеленген карточкаларды көрсетеді, ал балалар өздеріндегі осындай заттардың саны бейнеленген карточкаларды тауып, санды атап, өз таңдауын түсіндіреді
Ортасы 6 – 25мин
Мақсат қою (проблемалық жағдай). Əліппе - дəптердегі Балалар реттік санауды үйрену үшін оларды қатарға (10 адам) тұрғызып, санаудың қажетті бағытын көрсетіп, ретімен санауды сұраймын.. Содан кейін жиынтық полотнода осыған ұқсас жағдайды орындайды. Заттарды немесе балаларды оңнан солға қарай жəне кері бағытта санауды ұсынамын. Содан соң 1 - ден 10 - ға дейінгі сандар жазылған карточкаларды шығарып, тура жəне кері тəртіппен хормен сандық санау жүргіземін. Балаларды кейінгі жəне алдыңғы санды анықтауға жаттықтырамын. Көрші сандар ойыны əртүрлі ұйымдастырылуы мүмкін: 1 - нұсқа: Бала көршілерін атайды, ал балалар санның өзін көрсетеді. 2 - нұсқа: Бала санды атайды, ал балалар көршілерін көрсетеді. Алдыңғы білімді бекіту. Педагог бейнежазбадағы əнге қосылып айтуларын ұсынады.
(Ө) 3 - тапсырманы орындауды ұсынады, онда фигурадағы торкөздердің санын санап, қажетті түспен бояу керек. Балалар торкөздерді санайды. Санына қарай фигураны
(Ө) 4 - тапсырманы өз бетінше орындауды ұсынады. Осындай тапсырма үнемі кездеседі, балалар оны орындау ережелерімен таныс
III. Рефлексия 26 – 30
Рефлексия.
Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын Сəттілік сатысы арқылы бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады.
Мектеп МҰ: Мұхит атындағы ОЖББМ
Педагогтің аты - жөні: Жардемова А.
Айналамдағы заттарды санаймын. 10-ға дейін реттік санау. жүктеу
Менің оқу құралдарым. 11-ден 20-ға дейінгі сандар. жүктеу
Заттарды қалай санау керек екенін түсіндір
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Геометриялық пішіндер
Құжат құрылымы. Деректемелерді рәсімдеу ережесі.
Балаларды есептеуге үйрету кезінде ойын тәсілдерін қолданудың теориялық негізі
АҚ «ҰССО» сынау лабораториясында өнімнің сапасын талдау
Тауарлық-материалдық запастардың жіктелуі
Ветеринарлық кәсіпкерлікке лицензия беру
Істер тізімдемесін жасау тәртібі және ережелері
Ферменттердің классификациясы
Дәрілерді сынауды метрологиялық қамтамасыз ету
Ақшаның қызметтерi және олардың қазiргi жағдайдағы дамуы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
ТОҚТЫБАЙҰЛЫ САҢЫРЫҚ
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Қазақстанның коммерциялық банктердің валюталық операциялары және олардың дамуы «Альфа-банк» Еншілес Банк» АҚ
Бағалы қағаздар нарығының кәсіпқой қатысушылары және олардың қызметтері.