Жаңа тақырыпты қорыту

Сабақтың тақырыбы: Әбдірахман Асылбеков Үйрену
Сабақтың мақсаты: 1. Өлеңдегі негізгі ойды тауып ашу, өз сөзімен жеткізе білуге үйрету.
2. Әр түрлі тапсырмалар орындай отырып, оқушылардың ой – өрістерін дамыту, шығармашылық қабілеттерін арттыру.
3. Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: СТО жобасы бойынша.
Сабақтың көрнекілігі: автордың суреті, қима қағаздар, интерактивті тақта.
Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушыларды түгендеу, амандасу.
Оқушыларды ойын арқылы үш топқа бөлу.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1) Тест:
1. Сурет салғым келмейді мәтінінің авторы кім?
а) Төлеген Айбергенов
ә) Марат Қабанбай
б) Мұхтар Әуезов
2. Мұғалім кім туралы әңгімеледі?
а) оқушы туралы
ә) Ана туралы
б) Әке туралы
3. Жамал қай суретшінің туындысы?
а) Леонардо да Винчи
ә) Қанафия Телжанов
б) И. Левитан
4. Қазақтың белгілі суретшісі
а) С. Айтбаев
ә) Ә. Қастеев
б) С. Мәмбеев
5. Ержан неліктен сурет салудан бас тартты деп ойлайсың?
а) Ержанның сурет салуға құралдары болмады.
ә) Ержан анасынан айрылып қалған еді.
б) Ол Салауат ағайды ұнатпайды.

2) Суретпен жұмыс сұрақ – жауап арқылы.

ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Суреттер сөйлейді.
2. Жаңа тақырып Үйрену
1) Оқушылар өз бетімен оқиды.
2) Тізбектей оқиды.
3) Сұрақ – жауап жұмысы.
4) Мұғалімнің түсіндіруі.

Қазақ психологы.
Әбдірахман Асылбеков (1907ж.- 1970ж)
Абай атындағы мемлекеттік педагогикалық университетінің психология кафедрасында қызмет атқарған.
Оқушылардың ынтасын тәрбиелеу (1965), Бала тәрбиесінде семьяның рөлі (1966) т. б. мақалалардың авторы.
1962 жылы Ташкентте Мектеп оқушыларында ынтаның қалыптасуы атты кандидаттық диссертация қорғаған.
Табиғат әлемі алуан түрлі. Аңдар мен құстардың, теңіз жануарлары, өсімдік, ағаштардың – бәрінің белгілі бір пішіні бар. Тірі организмдер әр түрлі тәсілмен қозғалады. Адамдар уақыт бойы табиғатты бақылай келе одан көп нәрсені үйренуде.

Жаңа тақырыпты қорыту. Сен білесің бе?

3. Тапсырма көздері.
1) 1 - топ: Әнші сөзіне 5 жолды өлең
2 - топ: Суретші сөзіне әңгіме құрау және суретші сөзін септеу
3 - топ: Паровоз ойыны. Паровоз құрастыру (математикалық есептер бойынша)

2) Үйрену сөзіне постер құру.
3) Фигуралармен жұмыс. Үш топқа үш түрлі фигура беріледі.
4. Қорыту.
Оқушыларға Үйрену тақырыбына эссе жазу.
5. Өзін - өзі бағалау.
6. Үйге тапсырма: Өлеңді жаттау.



Ұқсас жұмыстар

Модульдік оқыту технологиясы туралы
Білімді алу көзіне қарай топтастырылған әдістері
Зоология пәнінен сабақтар жоспарлары
Биология пәнінде дәстүрлі емес сабақтарды оқыту әдістемесі
Сабақтың түрлері және ұйымдастыру жолдары
Зоология сабағында жергілікті жердегі кейбір төменгі сатыдағы жануарларды оқушыларға таныстыру
Психологиялық сұрақнама жасауға қойылатын талаптар туралы мәлімет
Сабақтың мақсатын анықтау
Мектеп биология курсында дәстүрлі емес сабақтарды қолдану
Бастауыш мектепте сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру арқылы оқушылардың біліктерін қалыптастырудың жолдарын анықтау
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Жаңа экономикалық сасат жылдарындағы Қазақстан.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Жаңа заман мәдениеті
Жаңа заман философиясы