Сынық сызықты табу
Сабақтың тақырыбы: Қайталау 3сынып
Мақсаты: 1. Ондықтан аттап 4 - ті қосу және азайту тәсілдерін пысықтау
2. Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.
3. Шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Бекіту сабағы
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өзіндік әдіс
Көрнекілігі: сауалнамалық жұмыс, кесте, ойындар.
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
Санамақ айту.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
Ауызша мысалдар шығару
III. Жаңа сабақ. 1. Ондықтан аттап 4 - ті қалай қосу, азайту керектігін түсіндіру.
8+4=(8+2)+2=12 12 - 4=(12 - 2)- 2=8
IV. Теңдеуді ауызша шығарту - оқулықпен жұмыс
4+х=11 -------------- 11 - х=4 --------------- х - 4=7
4+х=12 -------------- 12 - х=4 --------------- х - 4=8
4+х=13 -------------- 13 - х=4 --------------- х - 4=9
V. Сауалнамалық жұмыс.
I - нұсқа
1. х - 4=12
а) 12 ә) 16 б) 4
2. 8+3
а) 11 ә) 10 б) 9
3. 35 - 5
а) 35 ә) 30 б) 29
4. 100мин
а) 1сағ 30мин ә) 1сағ 40мин
б) 1сағ
5. Жұмсалды - 10
Әкелді - 15
Болды -?
а) 25 ә) 15 б) 5
II - нұсқа
1. х - 3=11
а) 10 ә) 14 б) 8
2. 9+3
а) 12 ә) 11 б) 10
3. 24 - 4
а) 24 ә) 20 б) 19
4. 68мин
а) 1сағ 9мин ә) 1сағ 8мин
б) 1сағ
5. Барлығы - 30
Жұмсалды - 25
Қалды -?
а) 5 ә) 10 б) 15
VI. Өрнекті жазып мәнін табу
а+4 а=50, 53, 9
а - 4 а=54, 57, 13
VII. Сергіту сәті
VIII. Математикалық диктант
Математикалық диктанттың жауаптары:
13, 80, 100, 28, 91, 9, 11, 72, 50, 60, 12, 10, 99, 1.
IX. Есептерді оқу салыстыру
а) жүк - 9 ә) жүк - 9
жеңіл - 4 жеңіл - 4
жөнделді - 3 барлығы -?
Жөндеу керек -?
X. Сынық сызықты табу
XI. Шығармашылық тапсырма
XII. Семантикалық картаны белгілеу
Өрнектер 11 10 2 16 18
(3+1)- 2
(14 - 4)+6
(13 - 2)+7
(9+6)- 4
(7+7)- 4
XIII. Теңдіктерді тура болатындай жақша қой
8 - 5 - 2=1 ------------- 9 – 4 + 2 =3
8 – 5 - 2 =5 ------------ 9 – 4 + 2=7
XIV. Ойын бәйге
1. Уақытты немен өлшейді?
2. 1 қолында неше саусақ бар?
3. 1 аптада қанша күн бар?
4. 5 пен 7 - нің арасында қандай сан бар?
5. Қазақ алфавитінде қанша әріп бар?
6. Есік қандай геометриялық фигура?
7. 1жылда неше ай бар?
8. 1 айда неше күн бар?
9. 100 жылда неше ғасыр бар?
10. 1 сағатта неше минут бар?
XV. Сабақты қорытындылау, бағалау, үйге тапсырма беру.
Бастауыш сынып оқушыларының геометриялық ұғымдарды және геометриялық материалдарды оқыту жолдарын зерттеу
Бастауыш мектеп оқушыларының геометриалық түсініктерін қалыптастыру жолдары
Ортақ осьтері бар айналу беттердің қиылысуы
Геометриялық мазмұнды есептер
Қисық сызықты қозғалыс
Математика оқу бағдарламасы 1 - 4 сыныптар
Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер
Геометриялық фигураны қарастыру
Көпбұрыштар мен дөңес көпбұрыштар
Интегралдық есептеудің геометриялық және физикалық есептерге қолданылуы
Сызықтық теңдеу
Түс табушы
Лабиринттен шығуды табу
Үшінші белгісіз қосылғышты табуға берілген есептер
Мінез құрылымы Адамның мінезін оның құрылымын анықтау дегеніміз мінездің негізгі компоненттерінің не қасиеттерін ажырату және күрделі қатынас пен өзара байланыста туындайтын өзіндік бітістерді табу деген сөз
Үшбұрыштың ауданын табу
Төмендегі теңдеулердің қайсысы сызықтық дифференциалдық теңдеу
Сызықты құрылыс типіндегі ізденістері кезіндегі геодезиялық жұмыстар
Изобаралық процесске сәйкес сызықтың шарттың көрсет
НӨҚ орташа жылдық құнын табу