Шырша бейнесі

Бекітемін:___________
Ақбота балабақшасының
Әдіскері Ұ. М. Ақжігітова
Білім беру саласы: Шығармашылық.
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Мүсіндеу.
Тақырыбы: Шырша бейнесі.
Мақсаты: Балалардың мүсіндеуге деген іскерлігін арттыру. Табиғатты сүйе білуге, аялауға, қорғай білуге, ұқыптылыққа, әдемілікке тәрбиелеу. Шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Қажетті құрал жабдықтар және көрнекіліктер: ермексаз, кескіш, тақтайша, сүлгі, слайд тақта, жәй тақта, үшбұрышты пішіндер.
Сөздік жұмыс: Шырша.
Билингвальды компонент: Шырша - елка, жасыл - зеленая.

Мотивациялық қозғаушылық

Ұйымдастырушылық ізденістік
Шаттық шеңбері:

Арайлап таң атты,
Алтын сәуле таратты.
Жарқырайды қаламыз,
Жайнай түссін даламыз.
Қайырлы таң, достарым,
Қайырлы таң, келген қонақтарым.

- Балалар бір жылда неше мезгіл бар?
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Неше айдан тұрады?
- Ай аттарын атаң?
- Қыс мезгілінің ерекшелігі неде?

- Қыс мезгілінде болатын қандай мерекені білесіңдер?

- Осы кезде әуен ойнатылады.
- Есік соғылып, орман поштасы кіреді.
- Балалар, сәлеметсіздер ме?

- Педагог:
Қош келдіңіз!
Төрлетіңіз!
Сіз кім боласыз?
- Мен Орман пошташысымын.
- Қандай бұйымтайыңыз бар?
- Орман пошташысы:
Мені Орман патшасы жіберді. Қолымдағы конверттің ішінде сіздерге арналған тапсырмалар бар.
- Педагог конвертті алып, оқи бастайды.
- Сәлеметсіздер ме балалар?
Мен, Орман патшасымын
Сендерге үш тапсырмам бар. Соны орындауға дайынсыңдар ма?
- Педагог:
Қане, балалар дайынбыз ба?
Олай болса мен тапсырмаларды оқиын.

Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы,
Баутин ауылы,"Ақбота"балабақшасының
бейнелеу өнерінің жетекшісі
Сактаганова Света Келдибаевна

Шырша бейнесі. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Түрлішөптер немесе басқа ботаникалық өсімдіктер
Балаларда жиын, туралы алғашқы математикалық білімдерді дамыту
Ағаш өңдеу кезіндегі оқушылардың шығармашылық қабілетін арттыру әдістемесі
Жеткіншек ұрпаққа экологиялық білім берудің мәні
Алтынемел ұлттық саябағы
Mister Proper жуғыш зат қатты беттерге арналған әмбебап жуғыш зат
Оқушылардың шығармашылығын дамыту мақсатында техникалық еңбек сабақтарының міндеті
НАУРЫЗ - ТҮРКІЛІК ЖЫЛ БАСЫ
Мерекелер түрлері
Бастауыш мектепте оқушылардың құлықтық тәрбиесін қалыптастыруда өлкетану материалын пайдаланудың жолдары
Мырқымбай бейнесі
Режимнің шынайы бет - бейнесін көргенде
Арманымның бейнесі атты жыр жинағының авторы
Кейіпкер бейнесі
Қазақстан халқының көп ұлттылығы менің ойымда киіз үй бейнесінде көрініс тапты
Кейіпкерлер бейнесі
Қалқаман - Мамыр поэмасындағы Мамыр бейнесі
Ұлпан - бүкіл аналардың жиынтық бейнесі тәріздес кесек полотно
Автор бейнесі көркем мәтін категориясы ретінде
Асан есімді тарихи тұлғалар мен фольклордағы Асан бейнесі арасындағы байланысты белгілеу