Математика көшбасшысы сайысы
Математика көшбасшысы сайысы.
Мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету.
2. Дамытушылық: Ой - өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру.
1 - жүргізуші: Армысыңдар, ағайындар,
Ағайын тілін табайын
2 - жүргізуші: Бармысыңдар бауырлар
Өкпе жоқ, бізде бауыр бар
1 - жүргізуші: Есенбісіз, ұстаздар,
Шаршамайтын қыс - жаздар
2 - жүргізуші: Ізетке ие інілер,
Інілер, еті тірілер
1 - жүргізуші: Кешке келген сайланып,
Отырам деп жайланып
2 - жүргізуші: Көрермендер аман ба,
Отырған анау ойланып
Екеуі бірігіп: Бәріңізге бір сәлем.
1 - жүргізуші: Енді кешті бастайық
2 - жүргізуші: Екеуміз енді саспайық
1 - жүргізуші: Құрметті ұстаздар, қонақтар және оқушылар, сіздерді Математика көшбасшысы атты сайысымызды тамашалауға шақырамыз.
2 - жүргізуші: Бүгін біз математиканың жұмбақты да тартымды әлемімен танысамыз.
1 - жүргізуші: Біз бұл әлемнің қаншалықты қызықты, әрі сан түрлі екендігіне көз жеткіземіз.
2 - жүргізуші: Ал енді бүгінгі сайысымызға қатысатын оқушыларды ортаға шақырайық
1 - жүргізуші: Ашық жарқын жүзді
Әділқазылар біздің,
Әділ баға берерге,
Шақырайық біз төрге.
Шеберлікті, білімді,
Сараптап сіздер көріңіздер.
Әділ қазы алқасы,
Әділ баға беріңіздер - деп алдымен әділқазылар алқасын сайлап алайық.
1. Директордың оқу ісінің меңгерушісі
2. Директордың тәрбие ісінің меңгерушісі
3. Мектеп психологы
2 - жүргізуші: Бүгінгі сайысымыздың өтілу барысымен таныстырайық. Сайыс жеті кезеңнен тұрады. Таныстыру, бәйге, көкпар, ғажайып жетілік, тіл - өнер, жорға, және жекпе - жек. Бәйге кезеңінен кейін ең аз ұпай жинаған екі оқушы, жеті жұмбақ кезеңінен кейін бір оқушы, тіл өнер кезеңінен кейін бір оқушы, Жорға кезеңінен кейін бір оқушы ойыннан шығады. Жекпе - жек кезеңіне екі оқушы қалады.
Кешті 11 сынып оқушысы ------------------- Қарлығаштар әнімен бастайық.
1. Таныстыру
1) 8 а сынып оқушысы ----------------------- оқу үздігі, аудандық пән олимпиадасының жүлдегері.
2) ) 8 а сынып оқушысы -------------------- - оқу озаты, мектептің қоғамдық жұмысының белсендісі.
3) 8 ә сынып оқушысы --------------------- аудандық тарих пәні олимпиадасының жүлдегері
4)
5)
6)
7)
2 - жүргізуші: Қарап тұрмай бәйгеге еріңіз
Шәкірттерге әділ шешім біріңіз
Жүзден жүйрік мыңнан тұлпар шығарар
Бәйге, бәйге, бәйгені көріңіз.
ІІ Бәйге
1) 56 санының 75 пайызын табыңыз:
А) 40 В) 42 С) 44 Д) 46 Е) 48
2) 12 - ні 10 есе арттыр (120)
3) 62 - 6 неге тең? (30)
4) Ең үлкен үш таңбалы сан? (999)
5) Қандай сандардың жазылуында қанша әріп болса, сонша цифр бар? (10)
6) Глобус қандай фигураны елестетеді? (шар)
7) Математика - ғылымдар патшасы, ал арифметика - математика патшасы сөзінің авторы кім? (Гаусс)
8) Бір жазықтықта жатпайтын, бір - бірімен қиылыспайтын түзулер (айқас)
9) Минуттың алпыстан бір бөлігі (секунд)
10) Кері сандардың көбейтіндісі (1)
11) Екі нүктенің арасындағы түзу (кесінді)
12) Жарты түзудің басқаша атауы (сәуле)
13) Ең үлкен екі таңбалы сан (99)
14) Ең алғашқы әйел математик (С. В. Ковалевская)
15) 52 - 5 неге тең (20)
16) 25 пайыз санның қандай бөлігі (төрттен бір бөлігі)
17) Бір жазықтықта жататын, бір - бірімен қиылыспайтын түзулер (параллель)
18) 1 саны қандай сандардың көбейтіндісі (кері сандардың)
19) Математик, дәрігер, ақын, музыкант, екінші Аристотель атанған шығыстың ғұлама ғалымы кім? (Әл - Фараби)
20) Теңдеулер жүйесін шешіңдер:
х+у=7
Х - у=1
А) (6; 1), В) (5; 2) С) (4; 3) Д) (3; 4) Е) (2; 5)
8 ә сынып оқушылары------------------------------------орындауында ән Астана
21) Көбейткіштерге жікте: х(р - а)+у(а - р)- z(р - а)
А) (р - а)(х+у+z) B) (p - a)(x - y - z) C) (p+a)(x - y - z) D) (p+a)(x+y+z) E) (p - a)(x - y+z)
22) Үшбұрыштың бұрыштары 7: 5: 6 сандарына пропорционал, үшбұрыштың ең кіші бұрышын табыңыз.
А) 500 В) 600 С) 700 Д) 300 Е) 400
23) Есептеңдер: 982 - 98*88
А) 1000 В) 99 С) 98 Д) 980 Е) 990
24) 18 пайызы 9 болатын санды табыңдар.
А) 50 В) 60 С) 65 Д) 70 Е) 75
3 а сынып оқушысы ---------------------------- орындауында ән Ой, көк .
1 - жүргізуші:
Информатиканы орта мектепте оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері
Бастауыш сыныптар бойынша оқушылардың жобаға қатысу үлесі
Абай пәндік олимпиадасының аудандық кезеңі
Оқушылардың математикадан жарыстары
Математика сабақтарында инновациялық технологияларды қолдану
Кіріктірілген сабақ
Математика пәнін оқытудағы оқушылардың танымдық қызығушылықтарын қалыптастырудағы негізгі әдістеме
Сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру түрлері
Информатиканы оқыту әдістемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмыстардың түрлері
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
азіргі кезде компьютерлік математика өте маңызды және де информатика мен математикада ғылыми бағыт ретінде кеңінен даму үстінде
«Қазақстан тарихы білгірлерінің» сайысы
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Өнер сайысы
Әлемдік және дәстүрлі діндер көшбасшысының съездері, материалдары
Ғажайып математика
Механика - математика факультеті
Физика - математика факультеті