Сиырша тойса мас болып, Өреге келіп сүйкенер
Заман ақыр жастары,
Қосылмас ешбір бастары.
Біріне бірі қастыққа
Қойнына тыққан тастары.
Саудасы – ар мен иманы,
Қайрат жоқ бойын тыйғалы.
Еңбекпен етті ауыртпай,
Құр тілменен жиғаны.
Өнімсіз іске шеп - шебер,
Майданға түспей несі өнер?
Сиырша тойса мас болып,
Өреге келіп сүйкенер.
Күлмеңдеп келер көздері,
Қалжыңбас келер өздері.
Кекектеп секек етем деп,
Шошқа туар сөздері.
Абайдың қарасөздеріндегі ғылымға, кәсіп игеруге қатысты тұжырымдар
Әдеби мәтінде кездесетін мысқыл сөздердің қазақ, орыс тілдерінен ағылшын тіліне аударылуы
Сапалық сын есімдер
АБАЙ ФИЛОСОФИЯСЫ МЕН ЭТИКАСЫ
Абай шығармашылығы туралы
ХІХ ҒАСЫРДАҒЫ ҚАЗАҚ ХАЛҚЫ ӘДЕБИЕТІНІҢ ТАРИХЫНДАҒЫ ШИЕЛЕНІС
М.Әуезовтiң «Абай жолы» poмaнындaғы әдет-ғұрып, тұрмыс¬-салтқа байланысты лексика
Абай Құнанбаев пен Ғабит Мүсірепов нақыл сөздерінің үндестігі
Жамбыл Жабаев қазақ халық поэзиясының әйгілі тұлғасы
Абай және орыс әдебиеті
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Индустриялдық – инновациялық бағдарламасының негізі
Баланың мектепке келу мәселесі
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Маркетинг және қоғаммен байланыс ұқсастықтары мен айырмашылықтары
1930 – 1932 ж. несие реформасының мазмұны туралы
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту