Мектеп оқушыларының функционалды сауаттылығын дамыту үшін жағдай жасау және дамыту жолдарын үйрету

Оқушылардың функционалды сауаттылығын дамыту
Жалпы мақсат: Мектеп оқушыларының функционалды сауаттылығын дамыту үшін жағдай жасау және дамыту жолдарын үйрету. Оқу сапасы туралы қорытынды жасау мақсатында, оқытуды жақсартудағы бағалау жолдарын зерделеу, ұтымды қолдану, іс - тәжірибеге енгізу жолдарын қарастыру.
Сілтеме: PISA халықаралық зерттеуі әдістемелік құрал

Оқу нәтижесі: Тапсырмаларды орындау барысында функционалдық сауаттылығын дамыту арқылы табысты оқытуға қол жеткізу әдістемесін игеруі және тиімді қолдану.
Түйінді идеялар: Функционалды сауаттылық дегеніміз – адамдардың әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсене араласуы, яғни бүгінгі жаһандану дәуіріндегі заман ағымына, жасына қарамай ілесіп отыруы, адамның мамандығын әрдайым жетілдіріп отыруы.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

Сергіту сәті
Мұғалім екендігіңіздің
13 белгісі
Топқа бөліну
ІІ. Ақпарлама.
Функциялық сауаттылық және Мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі 2012 - 2016 жылдарға арналған ұлттық іс - қимыл жоспары туралы Power point арқылы мәлімет беру.
ІІІ. Тапсырма
Сұрақтар 1. Сауаттылық дегеніміз не?
2. Қарапайым сауаттылық дегеніміз не? 3. Функционалдық сауаттылық дегеніміз не? 4. Халықаралық зерттеулердің қай түрі функционалдық сауаттылық деңгейін тексереді?
5. Оқу мен функционалды оқу түсініктерінің айырмашылықтары неде?

ІV. Ақпарлама.
1. 15 жастағы оқушылар қоғамда дұрыс өмір сүрулеріне қажет білім, білік, дағдыны меңгерген бе?
2. Мемлекетімізде сауаттылық құзыреттілігінің жетістігі қандай дәрежеде?- деген сұрақтарға PISA презентация бойынша жауап беру.
V. Тапсырма
Тапсырмалар орындау
Топтық жұмыс
1-топ. Оқу сауаттылығы
2-топ. Жаратылыстану сауаттылығы
3-топ. Математика сауаттылығы бойынша тапсырмалар беру



Ұқсас жұмыстар

КӨРКЕМ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ТАЛДАУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ
Қазақ тілінен оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастырудың педагогикалық негіздері
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын арттыру
Функционалдық сауаттылықты дамыту
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру ерекшеліктерін қарастыру
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастырудың теориялық негізі
Биология сабағында жаратылыстану сауаттылығын қалыптастыру
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІНІҢ МАҢЫЗЫ
Бастауыш сынып оқушыларының қазақ тілінен функционалдық сауаттылығын арттыру
СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН ДАМЫТУ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Баланың мектепке келу мәселесі