Әңгімені мәнерлеп, түсініп оқу

Сабақтың тақырыбы: Наурыз көже

34 - 35 сабақ
Әдебиеттік оқу.
Сабақтың мақсаты: а\ Әңгімені түсініп, мәнерлеп оқуға, мазмұнын әңгімелей алуға үйрету. Наурыз көже туралы түсінік беру.
ә\Ұлттық тағамдарды қадірлей білуге, салт - дәстүрімізді сақтауға, елінің байлығын дұрыс пайдалана білуге тәрбиелеу.
б\Көркем сөйлеу, тіл байлықтарын дамыта отырып, ойын жеткізе білуге дағдыландыру.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, салауаттану.
Әдісі: сұрақ - жауап.
Түрі: аралас.

Сабақтың барысы. І. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқу - құралдарын түгендеу.
ІІ Өткен сабақты пысықтау..
а\Ертегіден түсінгендерін айту.
ә\Құстар біздің досымыз тақырыбында әңгімелеу.
б\ Қарлығаштың ұясы тақырыбында шығарма.
Фонетикалық жаттығу Таңырқау
- Біз әдемі киім көрдік. Біз қалай таң қаламыз?
Ай - ай - ай, ай - ия қандай әдемі! Барлықтарыңыз менен кейін асықпай қайталаңыз.

ІІІ. Жаңа сабақ.
Кіріспе әңгіме:
Жаңа жыл! Жаңа жыл!
Бақыт жылы болғайсың!
Бізге беріп жаңа жыр,
Бізден алғыс алғайсың.

1. Жаңа жыл деп қай мерекені айтып тұр?
2. Наурыз мерекесін біз қалай қарсы аламыз.
3. Қандай салт - дәстүрімізді білеміз?
4. Ұлттық тағамдарымызды атаңдар.
5. Биыл қай жылды қарсы аламыз?
6. Өткен барыс жылы туралы әңгімелеу.

Сергіту сәттері. Есте сақтауын дамыту
Орнымыздан тұрайық
Ал алақанды соғайық
Бір отырып, бір тұрып
Біз тынығып алайық

2. Оқулықпен жұмыс.
а\Мәтінді мәнерлеп, түсініп оқу.
ә) Наурыз көженің қай кезде қалай жасалатынын тауып оқу.
3. Сұрақтар мен тапсырмалар:
- Наурыз көже неліктен қасиетті тағам саналады?
- Наурыз көжеге неше түрлі тағам қосады? Атап бер.

IV. Сабақты бекіту.
1. Наурыз мерекесі бейнеленген сурет бойынша әңгімелеу.
2. Қош келдің Наурыз әнін шырқау.
3. Біздің мектебіміз Наурыз мерекесін қалай қарсы алады. Әңгімелеу.

V. Үйге тапсырма.
1. Әңгімені мәнерлеп, түсініп оқу.
2. Қош келдің, Наурыз! тақырыбына шығарма жазу.
VI. Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

ОҚУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
Бастауыш сыныпта көркем шығарманы оқыту әдістерін диагностикалау критерийлерін тұжырымдау
Көркем шығарманы әңгімелеп айту
«Бастауыш сыныпта оқушыларға мәтіндік қабылдаттыру үшін істелетін жұмыстар мен мәселелер»
Бастауыш сыныпта оқушыларға мәтінді қабылдаттыру үшін істелетін жұмыстардың негізгі мәселелері
Мәнерлеп сөйлеу
Әдеби шығарманы текске жақындатып айтып беру
Әңгіме - эпикалық шығарма
Шағын проза жанрын оқытудың ерекшеліктері
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
жоғарғы оқу орындар үшін гуманитарлық пәндер