Сан құрамын табу
Жезқазған қаласы, № 10 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Ершаева Калдыгуль Танатаровна
Тақырыбы: 7+2 түріндегі есептеу.
Мақсаты: 7+2 қосу кестесін және жай есептердің мазмұны бойынша амалды таңдай алу білігін жетілдіру.
Міндеттері: Оқушылардың математикалық сөйлеу тілін, ой ұшқырлығын, тапқырлығын, өздігінен әрекеттенуін дамыту. Ауызша, шапшаң есептеу дағдысын және пәнге деген
қызығушылығын арттыру. Оқушыларды қоршаған ортасымен ізгілік қарым-қатынасқа, қамқорлыққа, достыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: орман бейнесі, аңдар суреті, санау материалы, кесте.цифрлар.
Сабақ түрі: саяхат сабақ.
Әдісі: Сұрақ-жауап, көрнекілік, ойын, жұмбақ
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану, музыка
САБАҚ БАРЫСЫ:
І.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқу құралдарын түгендеу, назарларын сабаққа аудару.
Психологиялық әзірлік.
Біз қандаймыз, қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз.
Күлімдеген күндейміз,
Еш уайымды білмейміз.
ІІ. Білімдерін жан-жақты тексеру.
Кім жылдам ойыны.
- Сан құрамын табу.
- Жауабын ғана айт:
6+2
4+0
2+5
3+2
8-6
4-2
7-5
5-3
ІІІ.Жаңа сабақ
Бір аптада неше күн бар ?
Енді бүгін сендермен 7+2-ні қосуды үйренеміз .
Түсіндіру , талдау
Қарындаш - 7 (тг)
Қалам -? , 2тг қымбат
Ш: 7+2=9тг
Ж: қалам 9теңге тұрады
Енді тақтаға назар аударайық.
Нелерді көріп тұрсыңдар?
Олар қайда тіршілік етеді?
Бұл аңдар орманнан адасып қалыпты, қане, жол табуға көмектесейік.
1) №1 Тапсырма
7+2 9-2 9-7 2+7
Осы аңдардың ішіндегі ең күштісі қайсы аң деп ойлайсыңдар ?
2) Қасқыр тапсырмасы №2 есеп құрастыру.
Өшіргіш - 7(тг)
Қарындаш - ?,2тг қымбат
Ш: 7+2=9
Ж: Қарындаш 9 теңге тұрады
- Қай жылды қарсы алдық ?
ІV.Сергіту сәті Сұр қоян әні
3) Қоян тапсырмасы №3 өрнек құру
Жұмбақ
Бұтақтан бұтаққа
Секіріп қояды
Кейде жаңғақ кеміріп
Жоғары өрлеп кетеді (Тиін)
4) Тиін тапсырмасы №6
Геометриялық фигураларды ата ?
Кесінді дегеніміз не?
Өлше, сыз, жаз
5) Жай ұйқыға кететін аң?
Аю тапсырмасы №7 тақтамен жұмыс
Кім білгір ойыны
Тура 3+4=7
Тура 8-14+1
7+2=9
5
Арифметикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі
Арифметикалық амалдарды орындаудың таблицалық жағдайлары
І сынып оқушыларының білім, білік және дағдысын математика сабағында бақылау, бағалауға арналған педагогикалық іс-тәжірибе
Екі теріс санның қосындысы теріс сан
ҚОСУ МЕН АЗАЙТУДЫ ОҚЫТУ ƏДІСТЕМЕСІ
Математика пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
Мектепке дейінгі балаларға қарапайым математика түсініктерін оқыту
Сандардың нумерациясын оқыту әдістемесі
Арифметикалық амалдар
Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
Қылмыс қүрамының түсінігі және маңызы
ТОҚТЫБАЙҰЛЫ САҢЫРЫҚ
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
Кіші жүздің Ресей империясынын құрамына енуі.
Ги де Мопассан Жалғыздық
Асан Қайғының қаласы