Тепе - теңдікті сақтай отырып, гимнастикалық тақтайшада кедергілер арқылы жүріп өту

ҰОІӘ тақырыбы:
Тепе - теңдікті сақтай отырып гимнастикалық орындықтан төрттағандап еңбектеу, гимнастикалық тақтайшада кедергілер арқылы жүріп өту.
Мақсаты:
Балалардың денсаулығын нығайту. Дене мүшелеріне массаж жасату. Массаж жасау арқылы баланың дене бітімін қалыптастыру. Ойын арқылы жылдамдыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу. Тепе - теңдікті сақтай отырып гимнастикалық орындықтан төрттағандап еңбектеу, гимнастикалық тақтайшада кедергілер арқылы жүріп өту.
Керекті құралдар:
Орамал, гимнастикалық орындық, гимнастикалық тақтайша, бетперделер, аңшы құралы.
Тәрбиеші балаларды саппен залға кіргізеді. Жүру түрлерін аяқтың ұшымен, өкшемен, аяқтың сыртқы қырымен жүру, қаздарша, жай жүру, жүгіру.
Жүріп келе жатып 3 қатарға бөліну.
I Жалпы жетілдіру жаттығуларды орамалмен жасау.
1). Басқа
Тік тұру, қол желкеде, басты 1 - ші оңға, 2 - ші бастапқы қалыпқа келу, 3 - ші солға,
4 - ші бастапқы қалыпқа келу. (4 рет)
2) Тілге
1. Ауызды ашып, тілді шығару.
2. Бастапқы қалыпқа келу.(4 рет)
3). Мойынға
Тік тұрып, қол белде, мойынды оңнан солға қарай айналдыру.(4 рет)
4). Қолға
Тік тұру, қол төменде, аяқ қосулы.
1. Қолды алға созу.
2. Жоғары көтеру.
3. Қайта алға созу.
4. Бастапқы қалыпқа келу.
5). Отыру, аяқты қосу.
Қол тізе үстінде.
1. Қолды аяқ ұшына тигізу.
2. Бастапқы қалыпқа келу.
3. Қайтадан тигізу.
4. Бастапқы қалыпқа келу.
6) Доп сияқты секіру.
7) Демалу жаттығуы.
Іштен шығарған деммен орамалды үрлеу

II. Негізгі бөлім
1. Тепе - теңдікті сақтай отырып, биіктігі 30см гимнастикалық орындықтан төрт тағандап еңбектеп өту.
2. Тепе - теңдікті сақтай отырып, гимнастикалық тақтайшада кедергілер арқылы жүріп өту.
Қимылдық ойын:
Аңшы мен қояндар . Балаларды мадақтау. Саппен жүргізіп топқа әкелу.



Ұқсас жұмыстар

Мектепке дейінгі мекемелерде спорттық ойындарды пайдаланудың әдіснамалық негізі
Жұмыстың практикалық маңыздылығы
Гимнастикалық таяқпен жасалатын жаттығулар
Ұлттық спорт түріндегі жаттығу әдістемесі
Балалардың жас ерекшеліктеріне қарай балабақшадағы серуенді ұйымдастыру
Дене тәрбиесінің құралының түрлері
АКРОБАТИКА БОЙЫНША ОҚУ-ЖАТТЫҒУ САБАҚТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ОРЫНДАРДЫ ЖАБДЫҚТАУ
Ерте жастағы (1 жастан 3 жасқа дейінгі) балаларды тәрбиелеу мен оқытуға арналған «Алғашқы қадам» бағдарламасы
Жеңіл атлетика түрлерінен сабақ өткізу әдістемесінің негіздері
Жеңіл атлетика түрлері
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар экотуризм дамуы Ақсу-Жабағлы қорығы
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Рынокқа өту жағдайларына экономиканы түрлендірудің тұжырымдық негіздері
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Республикасының Кедендік шекарасы арқылы өткізу туралы негізгі ережелері
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Некенің сот арқылы сотсыз бұзылуы туралы
Қан арқылы аурдың жұғуы
Бейнелеу өнері арқылы жастардың патриоттық сезімдерін қалыптастыру