Бунақденелілерге кластер
Тақырыбы: Бунақденелілер
Мақсаты:
Модульдерді қолдана отырып, бунақденелілердің түрлерімен таныса отырып, өздігінен іздену дағдыларын үйренеді.
Оқу нәтижесі:
бунақденелілердің түрімен танысады. Үй жануарлары мен жабайы жануарларды салыстыра біледі. Берілген тапсырмаларды топта талқылап бірлесе жұмыс жасайды. Өз деңгейлері бойынша кластер, тапсырмалар орындайды Тақырыптың өмірге қажеттілігін түсінеді.
Әдіс – тәсілдер, модульдер
Топпен жұппен жұмыс (сыни тұрғыдан ойлау), кластермен жұмыс, демонстрация (ақпараттық коммуникациялық технология), пікір талас (диалогтік оқыту), бақылау(оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау), сұрақ - жауап, баяндау (қалай оқыту керектігін үйрету)
дереккөздер Дәптер, оқулық, интербелсенді тақта, электрондық оқулық, плакаттар, түрлі түсті қағаздар, маркерлер, желім, стикер.
бағалау топтық, жұптық жұмыстарда әділ бағалау.
Формативтік баға қоюды үйрету, суммативті бағаны шығару.
Тапсырмалар
1. Үй тапсырмасына шолу
2. Ой қозғау сұрақтары
3. Бунақденелілерге кластер
4. Электрондық оқулықпен жұмыс
5. Тест жұмысы
6. Қорытынды
7. Кері байланыс
Өсімдік қорғау жүйесін анықтау
Бунақденелілердің сыртқы құрылысы
Қызанақ дақылын өсіру технологиясы. Көкөніс дақылдарына зиян келтіретін бунақденелілердің таралуы, биологиясы,зияндылығы
Саңырауқұлақтардың морфологиясы
Өсімдіктерді интегралды қорғау жүйесі бойынша сұрақ/жауаптар
Мониторинг жүйесі
Ж. Б. Ламарктың эволюциялық теориясы
Саңырауқұлақтардың физиологиясы жайлы
«Саңырауқұлақтардың халық, медицина, өндіріс орндарындағы рөлі»
Өсімдік қорғаудағы биологиялық әдістер туралы түсінік
Кластер әдісімен өткенді пысықтау