Сөздерді қатыстырып сөйлем жазу
Сауат ашу
Тақырыбы: Ёё дыбысы, әрпі.
Мақсаты: 1. Ёё әрпін таныту, дауысты дыбыс екендігі, орыс тілінен енген сөздерде кездесетіндігін, оның айтылу, жазылу ерекшелігін меңгерту, е әрпі бар сөздерді дұрыс, қатесіз жазуға төселдіру, сөздерді тұтас оқу дағдысын жетілдіру.
2. Ойлау есте сақтау қабілетін, тіл байлығын дамыту.
3. Мамандықты құрметтеуге тәрбиелеу.
Көрнекілік: суреттер, сызбалар, текшелер, қима қағаздар.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі:
Психологиялық дайындық. Оқушылардың сабаққа әзірлігін қадағалау.
2. Өткен сабақты қайталау. Балалар бауырсақ туралы ертегіні кім біледі?
- Ата мен әжеден қашқан бауырсақ кімге жолығады?
- Аюға.
- Дұрыс. Аюдың арқасында үлкен кәрзеңкесі бар екен. Бауырсақтан шошыған аю арқасындағы кәрзеңкесін құлатып ішіндегі әріптерін шашып алыпты. Кім жинауға көмектеседі?
Шашылған әріптер ойыны.
Домалап келе жатқан бауырсақ қоянға кездеседі. Қоянның жұмбағы:
Қос бүйірін таянып
Тұрады ылғи қай әріп
(Ф әрпі )
Ф дыбысы қандай дыбыс?
Ф дыбысы қалай айтылады?
Буын қос ойыны
Фа, фо, фу, оф – фабрика, форма, фуражка, офицер.
Футбол, телефон, фонтан, сөздерін кеспе әріптен құрап, дыбыстық талдау жасау.
Әліппеден сөздерді оқу. Буын дыбыс сөйлем сызбаларын көрсету. сөздерді буынға бөлу.
Сөйлем құрастыру.
Қасқырға кездеседі.
Жаңа сабақ: Көмірді көрсету.
- Бұл не?
- Бұл көмір.
- Ол не үшін керек?
- Отқа жағу үшін.
- Көмірді қайдан аламыз?
- Жердің астынан қазып аламыз.
- Кім оны қазады?
- Шахтёр.
Шахтёр туралы әңгіме жүргізу.
Сөзге дыбыстық талдау жасау.
Ёё дыбысын бөліп алу. Ёё И+О Ю, Я
Баспа, жазба түрін көрсету.
Неге ұқсайды? шахтёр, монтёр, шофёр сөздерін қима әріптеп құрату, буынға бөлу, сөйлем құрау.
Сергіту сәті.
Бекіту: Түлкінің тапсырмасы:
Оқулықпен жұмыс, Шахтер өлеңін оқу. Шахтер, шофер мамандықтары туралы әңгіме жүргізу.
Сөздік: қопарып, зәулім, үйеді, жылы.
Жазу дәптерімен жұмыс: Ёё әрпін жазу. Оқулықтағы мәтінді дауыстап 4 балаға оқыту. Сөздерді қатыстырып сөйлем жазу.
----- --- ---- Шахтёр көмір қазды.
------ ------ Шофер машина айдап жүрді.
Тақтада қима қағазбен жұмыс: шофер, монтер, вокзал, хабар, футбол.
Қорытынды: Не үйреніп? Не білдік?
Қандай әріппен таныстық?
Үй тапсырмасы: 103 бет мәнерлеп оқу.
Бастауыш мектепте сөз таптарын оқыту
2 сыныпта зат есім мен сын есімді байланыстыра оқыту
Балабақшада сауат-ашуды түсіндірудің әдістері
Бастауыш сыныптарда қазақ тілінің морфологиялық жүйесін оқыту арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру
Бастауыш сыныпта сын есімді оқыту
Грамматиканы оқытудың ғылыми негіздері
Лексикалық ұғымдарды меңгертіп, оқушының білім дағдысын қалыптастыруда жаттығу
Сын есім түсінігі
Бастауыш сыныптарда грамматиканы оқыту әдістемесі
Қазақ тілінің сөздік қоры мен сөздік құрамын оқыту жолдары
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Лепті сөйлем
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы
Бастауыш сыныпта сөйлемді оқыту жолдары
Сейітжан Омаров (22 маусым 1907, Ақмола облысы Атбасар ауданы Керегетас ауылы - 19 желтоқсан 1985, Алматы) - жазушы, аудармашы
Қазақстан Жазушылар және Журналистер одағының мүшесі
Қазір Жазушы баспасының директоры
Жазушы, драматург, ақын, аудармашы, зерттеуші Жүсіпбек Аймауытов Баянауыл ауданы, Қызылтау атырабында туған
Тірек сөздерді теріп жаз
1979 жылғы Монғолия Жазушылар одағы сыйлығының иегері