Өлеңді оқушылардың іштей оқуы

Сабақтың атауы: З. Шүкіров. Ақша қар
Мақсаты: Сабақтың мақсаты: Өлеңнің негізгі идеясын ашу. Қыс мезгілінің ерекшелігімен танысу.
Міндеттері:
1. Өлеңді мәнерлеп жатқа оқуға төселдіру, қыс мезгілінің ерекшелігін әңгімелеу.
2. Оқушылардың көркем сөйлеуін, өз ойларын жеткізе білу дағдыларын жетілдіру, сөздік қорларын кеңейту.
3. Табиғатты қорғауға, сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгіме, СТО.
Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал
• Өлеңді мұғалімнің оқуы.
• Өлеңді оқушылардың іштей оқуы. Таныс емес сөздерді түртіп алу. Түсінік беру.
• Өлеңді дауыстап, мәнерлеп оқу (3 - 4 бала).
• Сұрақтарға жауап беру.
Қызығушылықты ояту Ұйқас бойынша өлең құрау:
Аппақ ------ қар жауар,
----------------------- қуанар.
Аққала соғып, жарысып
--------- -------- балалар.

Мағынаны тану
- Балалар, бүгінгі сабақта біз қар туралы, оның түрлері туралы айтып жатырмыз. Ендеше жаңа сабағымызды қарға байланысты екен.
- Өлеңді оқымас бұрын, оның авторымен танысып алайық.
Шүкіров Зейнолла (1927 – 1979)
Қызылорда облысының Арал ауданындағы Бөген кеңесінде туған. Бастауыш білім алғаннан кейін қатты науқастанған. Бірақ төсек тартып жатқанмен, мүгедек халіне ерлікпен, төзімділікпен төтеп беріп, қайсар жас өздігінен білім алған. Сөйтіп бар өмірін жазушылыққа арнаған. Өмірінің соңына дейін жазушылық қаламын қолынан түсірмей, ондаған кітап ұсынды.
- Ақын ақша қарды неге теңейді? Өлеңнен тауып көрейік.
Тақтаға жазу. Топтастыру.
Ақ мамық, ақ қанатты көбелек, ақ тауықтың жүніндей, ақ жібектей, ақ желек, ақ көрпе.

ІІІ. Ой қозғау.
Әдебиет үйірмесі.
1 - қатар. Жазушылар тобы. Сурет бойынша әңгіме құрау, жазу.
2 – қатар. Суретшілер тобы. Сурет салу.
3 – қатар. Сілтеме табушы топ. Мақал – мәтелдер жазу. Орындаған тапсырманы оқу, қорғау.
Автор орындығына отырып қыс мезгілі жайында әңгімелеу. Жағымды және жағымсыз жақтарын айту.
З. Шүкіров. Ақша қар. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
Бастауыш сынып оқушыларының оқылым дағдыларын қалыптастыру
Лирикалық шығармаларды оқыту арқылы бастауыш сынып оқушыларының адамгершілікке тәрбиелеу
«Әдебиеттік оқу» құралының құрылымы мен құрылысы
Мәнерлеп оқудағы тіл заңдылықтары
ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА ЛИРИКАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ
МЫСАЛ ЖАНРЫН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
ОҚУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
«Бастауыш сыныпта оқушыларға мәтіндік қабылдаттыру үшін істелетін жұмыстар мен мәселелер»
ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ ӘДІСТЕМЕСІ
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу
Мектептің 7 - сыныбын бітірген соң жұмыс істеп жүріп оқуын ФЗО (фабрика - зауыт оқуы) қабырғасында жалғастырды
Ойын технологиясы оқушылардың білімін дамыту құралы