Бүгінгі сабақта көптеген көлік түрлерін атап өттік
Әліппе
Сабақтың тақырыбы: В дыбысы мен әрпі
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға В дыбысы мен әрпін таныту. Ол арқылы берілген сөздерді оқу мен жазуға үйрету. Сөздерге дыбыстық талдау жасауға жаттықтыру.
2. Оқушылардың тіл байлығын, ой - өрісін, сөздік қорын, ойлау қабілетін дамыту.
3. Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, ойларын толық жеткізе білуге, үлкенді сыйлауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі: сөздер, сурет, ат бейнесі, тірек сызба.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, СТО - стратегиясы
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру
II. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сөз ойла, көп ойла - ойын.
Жиһаз, гауһар, қаһар, қаһарман.
Қаһарман
↓
- батыр
- батыл
- ер жүрек
2. Батырларды атап шығу.
- Қабанбай, Бөгенбай, Наурызбай, Әлия, Мәншүк, Бауыржан.
III. Жаңа сабақ
- Жұмбақ жасыру:
Хош келдіңіз ұраны
Бір сөнбейді шырағы
Жұрттың бәрін қарсы алып
Шығарып сап тұрады. (Вокзал)
- Вв дыбысымен таныстыру
- В – дауыссыз, ұяң
- В – дыбысы төменгі ерін және жоғарғы тістің жуысуынан жасалады.
IY. Оқулықпен жұмыс
- В – баспа түр
- Велосипед суреті: - Бұл көлік
- 2 - 3 сөйлем айту
- Тағы қандай көлік түрлерін білесің?
Көлік
↓
Машина
кеме
трамвай
ұшақ
троллейбус
- сұрақтармен талдау жүргізу
Y. “Вокзал суретпен жұмыс
- Сөйлем айту
- Жолсерік - пойызда жолаушыларға қызмет көрсететін адам.
YI. Баған сөздерін оқу - мағынасын ашу.
- Сөздік жұмыс: витамин - дәрумен
- Баған сөздерін оқушыларға оқыту.
YII. Сергіту: Болайықшы осындай
YIII. Мәтінді оқу – мазмұнын ашу.
- Оқушылардың оқуы – талдау
- Осы мәтінде әжей балаларға не деп бата берді?
Игі тілек - Бата – алғыс
IX. Дәптермен жұмыс
- Вв – жазбаша түрі
- Тақтаға, ауаға жазу
- Диктант: вокзал, вагон – дыбыстық талдау.
X. Тақтамен жұмыс.
Сиқырлы сөзді оқу
- сұрақтарға жауап беру
1. Вагон сөзінде неше дыбыс, неше әріп бар?
2. Дыбыстар нешеге бөлінеді?
3. Сөйлем неден тұрады?
4. Әжей не деп бата берді?
XI. Сабақты қорыту: Бүгінгі сабақта көптеген көлік түрлерін атап өттік. Бұрынғы кезде жылқы, түйе көлік ретінде пайдаланылған. Жүйрік ат сурет - қорыту.
Оқудың озатына – арман да таяу болар,
Білімнің боз атына мінбеген жаяу қалар
XI. Үйге: Оқу. Мазмұндау.
XIII. Оқушыларды мадақтау.
МАТЕМАТИКАДАН ОҚУШЫЛАРДЫҢ АУЫЗША ЕСЕПТЕУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ
Практикалық және лекциялық дәрістерді өткізу және оған дайындық
Тіл дамыту және оның зерттелуі
ГЕОГРАФИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖОЛДАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ БЕЛСЕНДІЛІГІН АРТТЫРУ
Еңбекке баулу сабағында өзіне - өзі қызмет ету еңбегінің ерекшелігі
Асықпен ойналатын ойын түрлері және асық атаулары
Бастауыш мектепте қазақ тілі сабағын оқыту барысында оқушылардың танымдық қызығушылықтары мен қабілеттерін дамыту жолдары
Биология және экология пәндерін оқытуда жергілікті жер материалдарын пайдалану
Ауызша есептеуге үйрету тәсілдері
Математикадан дидактикалық материалды дайындау әдістемесінен дәрістер
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Жол қозғалысы және көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзғаны үшін жауапкершілік
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Ж.Жабаевтың өмірімен және көптеген ақындармен айтыстары
Автокөлік құралдарын бағалау
Автокөлік тасымалының көбеюі
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
Көлік кешені
КӨЛІК