Тілдің құрлысымен таныстыру

Тақырыбы: Тіл - дәм сезу мүшесі
Жалпы мақсаты: Дәм сезу мүшесінің қызметі туралы түсінік беру. Тілдің құрлысымен таныстыру.
Міндетті: Тілдің дәм сезу мүшесі екенін түсіну. Оның гигиеналық талаптарын сақтау.
Күтілетін нәтиже: Тілдің дәм сезу мүшесі екенін түсінеді. Оның гигиеналық талаптарын сақтайды
Көрнекілігі: суреттер, слайдтар,
Сабақтың жүру барыс
I. Ұйымдастыру. Психологиялық дайындық
Көңіл күйлеріңіз қалай?
Керемет!
Сабаққа дайындықтарыңыз қалай?
Тамаша!
Ынтаңыз ше?
Ғажап!
Ендеше сабағымызды бастайық
О - о - о
II. Топқа бөлу
Үстелдің үстінде жемістер және кәмпит жатады. Оқушылар өздерінің ұнатқан заттарын алады. Сол ұнатқан заттары бойынша топқа бөлінеді.
III. Ойланып, жауап бер.
Үй тапсырмасын тексеру.
1. Мұрын қандай мүше?
2. Қандай мұрын ауруларын білесің?
3. Иіс сезу мүшесін не нашарлатады?
4. Мұрнымызды қалай күтеміз?
5. Мұрын қуысы бітеліп қалған жағдайда ол адамды дені сау деуге бола ма?
Шаблондар арқылы бағалау
1. Білу. Ой қозғау.
Қолдарына алған заттардың дәмін татқызу.
Ащы, тұщы, тәтті екенін айтады. Олардың дәмін қалай білдіңдер? Тіл арқылы

IY. Жаңа сабақ
Тіл - дәм сезу мүшесі.
Электронды оқулықпен жұмыс. Оқулықтан тілдің құрылысы туралы мағлұмат беріледі.
2. Түсіну. Оқулықпен жұмыс.
Оқулықта берілген мәтінді оқу. Сұрақтар мен тапсырмаларға жауап алу
3. Қолдану
Сергіту минутын өткізу
Ойын: Эмоция арқылы көрсет. Ойынның шартымен таныстыру.
Y. Оқулықпен жұмыс.
Оқулықта берілген мәтінді оқыту. Сұрақтар мен тапсырмаларға жауап алу.
YI. Талдау.
Сарамандық жұмыс. Жұптық жұмыс.
Аузымызды жауып отырып, сөйлесе аламыз ба? Ыммен түсіндіре аламыз ба? Қорытынды жаса.
Тілмен тағы не істейміз?
Сөйлесеміз.
Тіл - қатынас құралы.
Біз қай тілде сөйлесеміз?
Біз қазақ тілінде сөйлесеміз.
YII. Жинақтау. Топтық жұмыс
Әр топқа жемістер, көкөніс, кәмпит беріледі.
Сол заттарды сипаттап жазу керек. Яғни пішінін, көлемін, түрін, түсін, дәмін т. с. с
YIII. Бағалау
Өзіңді бағала
Бүгінгі сабақтан не түсіндің?
Бүгінгі түсінгеніңді қаншаға бағалар едің?
Осы бағаны неліктен таңдадың?
IX. Үйге тапсырма беру.
X. Кері байланыс.
Сабақ туралы пікірлерін смайликтерге жазып қалдырады



Ұқсас жұмыстар

Половцовтың әдістемелік еңбектері
Тәрбиешілердің балаларды өсімдіктермен таныстыру үрдісіндегі жұмыстары
Грамматиканы тілдің басқа салаларымен байланыстыра оқыту
Оқушылардың қазақша тілін дамыту
Гай қызметкерлерінің жұмысын автоматтандыру
Геодезиялық құралдардың құрлысымен (құрлымдық бөлшектерімен танысу)
Морфология тарауын оқытуда оқушылардың белсенділігін арттыру
Әмбебап домбыра
Ересек тобындағы мектепке дейінгі тәрбиедегі балаларды учаскедегі өсімдіктермен таныстыру
Ақуыздың маңызы мен қасиеттері
ҮШ ТҰҒЫРЛЫ ТІЛДІҢ ҰШПАҒЫ
80 жылдардағы әдеби тілдің даму ерекшілігі
Халықтың қуаты - тілдің қуаты
Антигенді таныстырушы жасушалар
Топтарды таныстыру
Тілдің ғұмыры ұзақ
Қазақстан - 2050 стратегиясының логотипін таныстыру 2050 Стратегиясының жаңа логотипі бірліктің мазмұны
Мүндай сөз колданыс - әдеби тілдің кейінгі дамуының жемісі
Болашақ мұғалімдерді пән ерекшеліктерімен таныстыру
Есептер шығарумен таныстыру