Болжау стратегиясы
Сабақтың тақырыбы: Кестелер, кестелерді құру
Үздік ұстаз конкурсына
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: Оқушыларды кестелердің негізгі мүмкіндіктерімен таныстыру, Microsoft Office Word программасында кестелерді құрудың түрлі әдістерін қарастырып, деректерді енгізуді үйрету.
Сабақтың мақсаты:
Барлық тыңдаушылар: Мәтіндік процессорды қалай ашу керек екенін біледі. Мәтіндік процессордың негізгі ұғымдарын біледі.
Көпшілігі: Мәтіндік процессорды қалай ашу керек екенін біледі. Мәтіндік процессордың негізгі ұғымдарын біледі. Мәтіндік процессордың интерфейсін біледі.
Мәтіндік процессордың негізгі ұғымдарының қолданылу аймағын біледі. Кесте құра алады, оны сақтай алады.
Кейбір тыңдаушылар: Кесте құрып, оны қалай сақтау керек екенін біледі. Берілген ашық сұрақтарға дәлелді түрде жауап бере алады.
Тілдік мақсаты Оқушылардың өз білімін нәтижелі талқылау үшін пайдалануға мүмкіндік беру. Оқушылардың оқуға деген ынтасын қалыптастыру.
Әдіс - тәсілдері: Болжау стратегиясы. Блум таксономиясы. Ойлан. Бірлес. Бөліс. Бала философиясы
Ақпарат көздері: 6 - сынып, Информатика оқулығы
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Жұмыс түрлері: Топтық, жеке, ұжымдық
Жалпы ресурстар: Интербелсенді тақта, компьютер, тақырыптық слайдтар, үлестірме материалдары.
Бағалау түрлері Оқыту үшін бағалау: мұғалім мадақтауы, Басбармақ әдісі арқылы, Блоб ағашы, Критериалды бағалау.
Ұйымдастыру 3 мин
Мұғалім оқушылардың сабаққа деген ынтасын тексеру мақсатында оқушыларға сурет салдырады.
Топтық жұмыс.
Мозаика арқылы топқа бөлу. 2 мин
Мозаика арқылы оқушыларды 2 топқа бөлемін. Топ ережесімен таныстырамын.
3 - әрекет. Топтық жұмыс.
БІЛІМ. 5 мин
Үй тапсырмасын қоржындағы асықтарды таңдату арқылы интербелсенді тақтадағы тапсырмамен тексеремін.
4 - әрекет.
Топтық жұмыс. Ойлан. Бірлес. Бөліс.
ТҮСІНУ.
Болжау стратегиясы арқылы тақырыпты ашу
Жеке, топтық жұмыс
Алдын ала мәтін беремін.
Берілген мәтіннен Жерден 300 жарық жылдан артық ара қашықтықта орналасқан және Күннен жарықтығы 7000 есе артық жұлдыздар туралы ақпарат табыңдар.
Мәтіндегі тапсырманы орындату арқылы тақырыпты болжатамын. Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау дағдыларын жетілдіру.
5 - әрекет.
Топтық жұмыс.
ҚОЛДАНУ. 8 мин
MS Word бағдарламасының құрылымын көрсете отырып, түсіндіремін.
6 - әрекет.
Жеке жұмыс
ТАЛДАУ. 8 мин
Оқушыларға берілген мәтіндегі тапсырманы кесте құрғызу арқылы орындатамын.
Алматы қаласы, Әуезов ауданы,
№122 жалпы білім беретін мектептің
информатика пәні мұғалімі
Сагынгалиева Арайлым Нурлановна
Толық нұсқасын жүктеу
Экономикалық жоспарлау мен болжау
ИНДИКАТИВТІК ЖОСПАРЛАР ЖҮЙЕСІНІҢ ҚҰРАМЫ
Жоспарлау мен болжаудың түсінігі
Өндірісті Басқару фуңцялары
Қаржылық жоспарды құрастыру
Қаржылық жоспарларды басқарудағы қаржы стратегиясының рөлі
ЭКОНОМИКАНЫ МЕМЛЕКЕТТІК РЕТТЕУ ҚЫЗМЕТІНІҢ САТЫСЫ ӘЛЕУМЕТТІК-ЭКОНОМИКАЛЫҚ БОЛЖАУ ЖӘНЕ ЖОСПАРЛАУ
Макроорта, микроорта және медиаорта
Фирманы басқару жүйесіндегі бизнес – жоспардың мақсаты
Шағын кәсіпорынның жоспарлау қызметін жетілдіру
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Мемлекеттік сыртқы қарызды басқару стратегиясы қаржы-экономикалық тетіктері және құралдары
Ақпаратты қорғау мен оның құпиялық стратегиясы
Компанияның қаржылық стратегиясын қалыптастыруда инновацияның рөлі
Қазақстан Республикасының индустриялық-инновациялық даму стратегиясы
Шығармашылық стратегиясы
Білім жүйесін дамыту стратегиясының басты мақсаты - ұлттық білім моделін жасау
Қазақстан - 2050 Стратегиясы осынау мәңгілік жолдағы буындар бірлігінің, ұрпақтар сабақтастығының көрінісі
Қазақстан - 2050 стратегиясының логотипін таныстыру 2050 Стратегиясының жаңа логотипі бірліктің мазмұны