Сөйлемдегі сөздердің байланысы
Ана тілі
Сабақтың тақырыбы: Сөйлемдегі сөздердің байланысы. Қаздарым.
Сабақтың мақсаты: а) Сөйлемдегі сөздердің байланысы тақырыбын қайталата отырып, Сөйлемдегі сөздерге сұрақ қоя білуге жаттықтыру.
ә) Балалардың сөздік қорын байыту. ой - өрісін дамыту.
б) Ойлай білуге, ойын толық жеткізе алуға үйрету, адамгершілік қағидаларын ұстана білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Қайталау жинақтау сабақ
Сабақта пайдаланатын көрнекті - құралдар: плакаттағы сөздер, карточкалар, сюжеттік ойындар
Пайдаланатын әдіс - тәсілдер; Сын тұрғысынан ойлауды дамыту
Пәнаралық байланыс: Дүниетану, математика
Сабақтың барысы:
I. Қызығушылықты ояту:
А) Шаттық шеңбері
II. Үй тапсырмасын сұрау:
- Мамыр өлеңін жатқа сұрау
- Мамыр туралы өз тілдерімен әңгімелету
III. Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі:
Күн ашылды. Самал жел соқты. Балалар асыр салып ойнады.
Сөйлемдегі сөздер байланысын анықтаңдар.
IV. Мақсат қою кезеңі: Сандар сөйлейді.
Қ -----7+3
з -----8 - 2
а -----10 - 5
р -----7+2
д -----4+3
а ---- 7 - 2
м -----9 - 6
ы-----10-2
V. Мағынаны тану: Қаздарым
- Автор туралы мәлімет: Құрманбай Толыбаев Игілікұлы
1926 жылы 14 наурызда Алматы облысы, Шелек ауданында дүниеге келген. Балалар жазушысы. Мұғалім редактор қызметін атқарған. Балаларға арналған өлеңдері көп.
- Соның ішінде біз Қаздарым өлеңімен танысамыз.
Қаз бұл не? Ол қандай?
Қаз суда да, құрлықта да өмір сүре алады. Жабайы және асыранды түрі бар. Салмағы ірі, мойны ұзын, тұмсығы жалпақ, мықты, аяғы қысқа, қауырсыны қалың құс. Суда 40 метр тереңге сүңгиді, суыққа төзімді, маңғазданып, кербез теңселіп жүреді. Жеміс жапырағымен қоректенеді. Ұясын үй маңына, таяз су бетіне салады. 5 - 20 жұмыртқаны 20 - 40 күнде басып шығарады. Кейбірі 80 жасқа дейін өмір сүреді. Балапаны – мамыр. Майы күйікке пайдалы.
Мәтінмен жұмыс:
- Қаздарым өлеңін мәнерлеп оқу
- Оқушыларға рөлге бөліп оқыту
Сөздік жұмыс.
Сайда –
Көл - қопаң –
Өлеңді рөлге бөліп оқыту.
Не үйрендік, не білдік?
v ------ Жабайы және асыранды
+------ 80 жасқа дейін өмір сүреді. Балапаны мамыр деп аталуы.
- ------ Қаз майының күйікке пайдасын
? ----- Су тереңдігіне сүңгу себебін білгім келеді?
- Балалар қарлығаш қандай құс? (Қарлығаш)
Дәптермен жұмыс:
- Қарлығаш туралы оқулықта берілген 163 жаттығуды орындайық.
Сөйлемді көшіріп жазу. Сөйлемдегі қарамен жазылған сөздердің байланысын табыңдар.
Айдар балапанды ұяға салды.
Сергіту сәті
IV. Ой толғаныс:
Автор орындығы:
№1Қаз қандай сипаттама бер
№2Қаздың тіршілігі туралы не айтуға болады?
№3 Қаз ұяларын қайда салады?
№4Ол немен қоректенеді?
Топтастыру:
Қаз
↓
Жабайы және асыранды
Салмағы ірі, мойны ұзын, тұмсығы мықты, жалпақ аяғы қысқа
Балапаны Мамыр
Суда және құрлықта
Шығармашылық жұмыс:
1 топ:
Бес жол өлең
1. Көл
2. Айдын, мөлдір
3. Ағады, тұнады, мөлдірейді.
4. Көлдің көркі көз тұндырады.
2 топ:
Мақал мәтел
1. Аққусыз ------------
2. Отансыз адам ------------
3 - топ:
Төрт жол өлең
-------------- жағасында
-------------- қаласында.
-------------- аламыз
------------- сағасында.
Сұраққа жауап: Кубизм әдісі:
1. Қандай өлеңмен таныстық?
2. Өлеңнің авторы кім?
3. Өлең не туралы?
4. Қазды сипаттап бер
5. Өлеңде сөйлемнің қандай түрлері бар?
6. Сөйлемдегі сөздер байланысын анықта:
Дыбыстық талдау:
Бағалау;
Үйге тапсырма: Қаздарым өлеңін мәнерлеп оқу, жаттау.
Қазақ тілі мамандығының магистратураға қабылдау емтиханның бағдарламасы
Сөз тіркесінің зерттелуі. «Суггестия» термині
Оқшау сөздердің сөйлемдегі қызметі
Үстеулердің үстеулер тіркесі
Қазақ тіліндегі сөз тіркесінің теориялық мәселесі
Есімше зат есім үлгісіндегі сөз тіркестеріндегі бағыныңқы етістіктердің лексика-семантикалық синтагмалық мағыналары
Қазақ тіл білімінде үйірлі мүшенің зерттелуі
Жай сөйлемнің оқшау сөздер арқылы күрделенуі
Сөз таптары
Сөз тіркестерін топтастыру
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ЖАҚЫН ЕЛДЕРМЕН БАЙЛАНЫСЫ
Сөйлеу мен ойлаудың дамуы және өзара байланысы.
Шығармада бастан - аяқ лексикалық қүрамдағы байыргы сөздердің мол қолданылатындығы көркем әдебиет стилінің негізгі белгісі
Алдағы уақытта Бейжің қаласы туризмді дамыту комитеті Қазақстан - Қытай байланысын нығайтып, сауда - саттық пен туризм саласында айтарлықтай жетістікке жетуді көздеп отыр
Таңдаған мамандығыммен мінезімнің байланысы
Оқу жоспары базасындағы пәндер негізінде студенттердің оқу, ғылыми және әдістемелік қызметтерінің байланысы
Сөздердің қайсысы туынды түбір
Психологияның музыкалық білім беру педагогикасымен байланысы
Тірі организмдардің бір - бірімен және олардың қоршаған ортамен байланысымен байаланысын зерттейтін ғылым