Сендер - Қазақстан Республикасының кішкентай азаматтарысыңдар

Сабақтың тақырыбы: С, с дыбысы және әрпі
Сабақтың мақсаты: С, с дыбысының айтылуы артикуляциясымен таныстыру, басқа дыбыстардың ішінен айыра білуге, сөзге дыбыстық талдау жасауға, сөзді буынға дұрыс бөлуге сурет арқылы заттың атауын білуге үйрету; ойлау қабілеттерін арттыру.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, ойын, кқрнекілік, жұмбақ шешу.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, қағаздан қиылған буындар, жаңа әріптің баспа және жазба үлгісі, жұмбақтар жинағы, әліпби.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық
Амандасу үлкенге -
Тәрбиенің басы ғой.
Ал, қанекей, бәріміз,
Сәлем дейік үлкенге.
Балалар қонақтармен амандасады.
Біздің ұранымыз:
Біз көңілді балалармыз!
Ештеңеден қорықпаймыз.
Келген қонақтарды сыйлап,
Ортаға білімімізді саламыз!

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
- Дыбыс пен әріптің қандай айырмашылығы бар?
- Дыбысты естиміз, айтамыз, ал әріпті көреміз, оқимыз, жазамыз.
- Дыбыстар сөздің қай жерінде кездеседі?
- Сөздің басында, ортасында, аяғында кездеседі.
- Үй тапсырмасы бойынша Ы дыбысына сөз ойлап келдіңдер ме?
- Ыдыс, жұмыс, қыс, қыран, домбыра.
-
ІІІ. Жаңа сабақ
1. Балаларға С дыбысынан басталатын сөздерге байланысты сөзжұмбақ жасыру.
- Дұрыс – ақ. Олай болса бүгінгі танысатын жаңа дыбыс – С, с дыбысы мен әрпі.
Мынау – С дыбысының баспа және жазба түрлері. С, с дыбысы айтылған кезде тілдің ұшы астыңғы тіске тіреле отырып белгі кедергі арқылы шуылдап шығады (хормен дауысты төмен және жоғары көтеріп айту). С дыбысы – дауыссыз дыбыс.
2. Көкөністер жинау ойыны. Шарты: педагог жұмбақтар жасырады. Балалар жұмбақтардың шешуі болған көкөністердің суретін не мульяжін себетке салады. Мысалы:
Жаздай інге тығылып, Жатқан қызыл түлкіні. Құйрығымен суырып, Әкелді әжем бір күні.

Шешуі: сәбіз.
Сәбіз сөзін буынға бөлгізу арқылы с дыбысы қай буында тұрғанын тапқызу.
3. Сергіту сәтін өткізу.
Бір, екі, үш Жинап алып күш. Қолға қалам аламыз, С дыбысын жазамыз.
4. Тіл ұстарту жаттығуы.
Са - са - са Ызыңдайды маса.
5. Дәптермен жұмыс.
Асық, сандық, күнбағыс сөздеріне дыбыстық талдау жасатып, ондағы с дыбысының орнын ажыратады. Балалардың өздеріне с дыбысының сөздің басында, ортасында, аяғында келетін сөздер ойлатады. Дәптердегі буындарды, сөздерді құрап, барлығы хормен қайталап оқиды.
6. Қорытынды
- Балалар, бүгінгі қандай дыбыспен таныстық?
- С дыбысы дауысты ма, дауыссыз ба?
- Балалар, сендер бүгін өте жақсы жұмыс жасадыңдар, жарайсыңдар. Сендер – Қазақстан Республикасының кішкентай азаматтарысыңдар. Келешекте біздің Қазақстан еліміздің белгілі жұлдыздары болыңдар, сондықтан мен сендерге мынадай жұлдызша сыйлаймын.



Ұқсас жұмыстар

Адам құқығы бала құқығы
Қазақстан Республикасының жол қозғалысының ережелерiн, көлiк құралдарын пайдалануға жiберу жөнiндегi негiзгi ережелер мен жол қозғалысының қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету бойынша лауазымды адамдар мен жол қозғалысына қатысушылардың мiндеттерiн және ережелері бойынша бағдарламасын құру
Мұқағали Мақатаев – ғасыр ақыны
Мектепке дейінгі жүйесіндегі үштілдік - көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру құралы
Мерекелер жайлы
Әр түрлі жастағы топтарда тіл дамыту оқу іс-әрекетінің құрылымын өткізу ерекшеліктері
КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР ЖӘНЕ ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР МЕН ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
Суреттерде балалардың балабақшадағы достары
Мектепке дейінгі жастағы балалардың музыкалық формаларын ұйымдастыру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Индустриалды-инновациялық даму жолында Қазақстанның нақты секторын тиімді инвестициялаудың қаржылық механизмі