ҚАЗАҚ ТІЛІАВТОРЛЫҚ БАҒДАРЛАМА Кембридж тәсілімен оқыту орыс мектебіндегі 9 - сыныпқа арналған Бұл бағдарлама орыс мектебіндегі 9 - сыныптарға арналған
ҚАЗАҚ ТІЛІ
АВТОРЛЫҚ БАҒДАРЛАМА
Кембридж тәсілімен оқыту
орыс мектебіндегі 9 - сыныпқа арналған
Бұл бағдарлама орыс мектебіндегі 9 - сыныптарға арналған. Қазақ тілін тиімді үйретудің таптырмас бір құралы деп ойлаймын. Бағдарлама арқылы оқушылар топпен бірлесіп жұмыс жасай білуге, бірін - бірі бағалай білуге, көп ақпаpатты талдай, талқылай, жинақтай отырып, ішінен қажеттісін ала білуге, тест сұрақтарымен, түрлі деңгейдегі тапсырмалармен жұмыс жасай білуге үйренеді.
Бағдарлама құрылымы
Қысқа мерзімді сабақ жоспарлары
"Отбасылық дәстүрлер - шаңырақ тірегі"
"Жарасып тұр, дәстүрім. Мақал - мәтелдер"
"Батаменен ел көгерер"
"Нәтиже сабақ" (Астана. Сан есім)
"Сыйлық. Тұйық етістік."
Тренингтер
"Тілек"
"Менің атым..."
"Тұсау кесер"
"Шырмауық"
"Зообақ"
"Бразилиядан келген әже"
"Мен -..."
Жеті модуль тапсырмалары
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер бойынша тапсырмалар
Сыни тұрғыдан ойлауға үйретуге арналған тапсырмалар
Білім беру үшін бағалау және оқытуды бағалау
Білім беруде АКТ пайдалануға арналған тапсырмалар
Білім берудегі басқару және көшбасшылықты анықтауға арналған тапсырмалар
Талантты және дарынды балаларды оқытуға арналған тапсырмалар
Толық нұсқасын жүктеу
Басқа ұлт мектептерінде қазақ тілін оқыту
Қазақ тілі сабағын оқыту
Тіл төңірендегі кейбір ойлар
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІН ОҚЫТУДЫҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Қазақ тілін оқыту әдістемесінің даму тарихы жайлы
Функционалдық сауаттылық туралы түсінік
Музыкалық білім берудің әдістемесі пәнінің ВУЗ – дық музыка педагогикалық мұғалімін дайындау жүйесінде алатын орны
Қазіргі ауыл мектептеріндегі педагог-психолог қызметі ерекшеліктерінің мазмұны мен әдістемесі
Білім беруге арналған оқулықтар мен оқу құралдарының оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкестігі
Мектептегі әдебиет сабағын ұйымдастыру және оның маңызы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Индустриялдық – инновациялық бағдарламасының негізі
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi