С ыныбы: 7Сабақ тақырыбы

С ыныбы: 7
Сабақ тақырыбы: Архимед күші
Сабақ мақсаты:
Білімділік: Тәжірибелер арқылы Архимед күші туралы ұғым қалыптастыру
Дамытушылық: Оқушыларды өз бетімен ғылыми ой қорытындыларын жасай алуға жетелеу
Тәрбиелік: Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу
Сабақ түрі: ашық сабақ
Сабақ әдісі: баяндау, сұрақ - жауап, көрсетілімдер

Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Өткен материалды қорытындылау:
• Атмосфералық ауа қысымынан жоғары немесе төмен болатын қысымды өлшеуге арналған құралдар қалай аталады?
• Манометрлердің жұмыс істеу принципі қандай заңға негізделген?
• Ашық сұйықтық манометр қалай жасалған және қалай жұмыс істейді?
• Металл манометр қалай жұмыс істейді?
• Сорғылардың құрылысы жұмыс істеу принципі қандай?

ІІІ. Жаңа сабақ
Тәжірибе:
Допты суға батырып, қоя бергеннен кейін, доп қайтадан су бетіне шығады.
Мұғалім: доп неге су бетіне ытқып шығады?
Жауап: өйткені допқа күш әсер етті.
Мұғалім: жауап дұрыс, допты судан ығыстырып шығатын күш әсер етті. Бұл күшті біз ығыстырушы күш деп атаймыз.
Мұғалім: сол ыдысқа цилиндрді салайық. Дене батып кетті. Бұл жағдайда ығыстырушы күш әсер ете ме?
Жауап: оқушылар әр қилы жауап беруі мүмкін.
Мұғалім: цилиндрге ығыстырушы күш әсер ете ме екенін тексеру үшін, цилиндрді динамометрге іліп, динамометрдің көрсеткішін жазып аламыз. Содан кейін цилиндрді сол тұрған күйінде суға батырамыз да, динамометрдің көрсетуін жазып аламыз. Екі жағдайдағы динамометр көрсеткішін салыстырамыз. Тәжірибе жасалады. Не байқадыңдар:

Жауап: Цилиндрді суға салғанда динамометрдің көрсетуі кемиді.
Мұғалім: бұдан қандай қорытынды жасауға болады?
Жауап: Су салынған кез келген денеге ығыстырушы күш әсер етеді.
Мұғалім: бұл күш қалай қарай бағытталған?
Жауап: Сұйықтықта тұрған денеге әсер ететін ығыстырушы күш жоғары қарай бағытталған.
Тәжірибе: Білеуше тәрізді денені суға салынады.

IV. Есептер шығару. 1. Көлемі 0, 5 м3 тасқа әсер ететін архимед күшін табыңдар



Ұқсас жұмыстар

Ойлаудың логикалық формасын үйрету
Мультимедиалық технологиялардың оқыту үрдісінде тиімділігінің көрсеткіші
Қан айналымы аурулары
Педагогикалық практиканың жүргізілуі жөнінде оқытушылардың есебі
Музыкалық тәрбиенің тенденциялары
Топтың мәліметтер қорын жобалау және құру
Тағам биотехнологиясы пәнінің жұмыс бағдарламасы
Педагогика пәні бойынша СЕМИНАР САБАҒЫ
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру әдістемесі пәнінен бақылау жұмысының тақырыптары
Саяси жүйе теориясының авторы
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
ҚАРАШАҰЛЫ БӘЙДІБЕК
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау