Сабақтың мақсаттары. Оқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу
Сауат ашу, 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Оқу құралдарымен таныс болайық! Сөз.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1. 1. 9. 1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау
1. 2. 1. 1 сөз сөйлем сызбасын оқу.
Сабақтың мақсаттары: Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері: Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту: Оқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары: Аудиожазба, таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік: Оқу құралы - учебное пособие - tutorial
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут
Ертеңгілік шеңбері
Қол алысып, қане, біз,
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру!
Қандай жақсы дос болу!
– Балалар, бір - біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Сабақтың ортасы 8 минут
№1 Өлеңді мұқият тыңда.
Өлең не туралы?
Сауатыңды ашатын қай кітап?
№2 Берілген заттардың алғашқы әріптерінен құралған сөз сұрақтың жауабы болады.
Сергіту сәті 1 минут
Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады)
Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)
Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды)
Қызықты тапсырма 8 минут
Ережені есіңде сақта!
Айналамыздағылардың бәрінің атауы бар. Оны бір - бірімізге сөз арқылы жеткіземіз. Жазуға үйренгенше өздің сызбасын пайдаланамыз.
Аяқталуы 16 минут
№3 Суретте көрсетілген заттарды ата. Автор орындығы
№4 Сөмкеге оқушыға қажетті оқу құралдарын ғана сал.
Сабақтың соңы 2 минут
Рефлексия
Оқушылар Еркін микрофон әдісі бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.
Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.
Мұғалімі: Рисжанова Эльмира Амангельдиновна
Оқу құралдарымен таныс болайық! Сөз. жүктеу
Жаңартылған білім беру мазмұнындағы бастауыш мектептің бағдарламасы және оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте жаңартылған мазмұнында білім беруді жоспарлау әдістемесі
Бастауыш сыныптың білім беру бағдарламасының құрылымы
Фигураның қабырғалары мен бұрыштарының әдеттенбеген қатыстары
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының мүмкіндіктері
Программалау тілдерімен танысу
Түрткі сұрақты білдіретін сұраулы сөйлемдер
Тест тапсырмалары арқылы оқушылардың білімін бағалау
Сын тұрғысынан ойлауына арналған сабақ жоспары
Бастауыш сынып оқушылардың өзіндік оқу жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктері
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Мемлекеттiң әлеуметтiк саясаты мақсаттары, мiндеттерi, жүзеге асуы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Біріктірілген тақша
Chipset дегеніміз не?
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Ұйқы- демалыстың бір түрі
Салық қызметі органдарының қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы кейбір мәселелер және оны жетілдіру жолдары