Ежелгі жәдігерлерді ажырата білу
Пән: Дүниетану Мектеп: № 10 ЖББОМ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Мұғалімнің аты - жөні: Нұртаза Н. Қ
Күні: Қатысқандар саны:
Сынып: 1 Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Алтын адам туралы аңыз
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1. 3. 1. 2 ежелгі заманның танымал тарихи жәдігерлері туралы әңгімелеу.
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Ежелгі заман жәдігерлері, алтын адам, монеталар туралы білу.
Көптеген оқушылар: Танымал тарихи жәдігерлер, оқиғалар туралы айта алу.
Кейбір оқушылар: Ежелгі жәдігерлерді ажырата білу.
Бағалау критерийлері 1 Ежелгі заманның жәдігерлері, Алтын адам туралы білу.
2. Жәдігерлер туралы әңгімелеу, монеталардың түрлерін, тарихын білу.
Тілдік мақсаттар Аңыз, монета, батыр, жәдігерлер.
Құндылықты дарыту
Қазақстанның мәдениетін білуге тәрбиелеу. Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығын дарыту, туған жерді сүюге баулу, жәдігерлерді құрметтеуге тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар
Жаратылыстану, математика, көркем еңбек
Жаратылыстану. Оқушылармен әңгіме өткізу
- Әскердің сауыт - саймандары неліктен осы күнге дейін
сақталды?
- Күнделікті өмірде алтынды қай жерлерден кездестіруге
болады?
Математика. Ақшаны ажырату, санау
Көркем еңбек. Қағаздан алтын адамның құрал - жарақтарын жасау
АКТ қолдану дағдылары
Бастапқы білім Көне жазбалар, түрік қағанаты туралы біледі.
Сұрақ ілмегі әдісі арқылы оқушылардан сұрау.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған
іс - әрекет Ресурстар
Сабақтың басы
5 минут Ертеңгілік шеңбері
Қол алысып, кәне біз,
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез тұрыңдар шеңберге,
Қал қалай деп үш тілде,
Амандастық бәріміз!
(бір - бірінің қолынан ұстап шеңбер жасау, бұл неге ұқсайтынын сұрау. Әр елдің шекарасы бар екендігін мысал ету, ол жерлердің өзіндік тарихи болатындығын ескерту.)
Суреттер арқылы топқа бөлу
1 - топ: Садақ
2 - топ: Найза
3 - топ: Қылыш
4 - топ: Шоқпар
Оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында Сұрақтар - ілмегі әдісін қолданамын.
- Суреттерден не көріп тұрмыз?
- Ежелгі заманда батырларымыз қандай қару - жарақтар қолданған?
- Көне жазбалар дегеніміз не?
- Түрік қағанаты қандай ел болған?
Жаратылыстану. Оқушылармен әңгіме өткізу
- Әскердің сауыт - саймандары неліктен осы күнге дейін сақталды?
- Күнделікті өмірде алтында қай жерлерден кездестіруге болады?
Суреттер
Сабақтың ортасы
10 минут
Жаңа сабақ
Бейнежазба Алтын адам
Оқулықпен жұмыс
Мұғалімнің сыйы ретінде Алтын адам туралы аңызды оқып беру.
Монеталар, нумизнаттар туралы мәлімет беру.
Монета дегеніміз ол ақша екендігін айту
БК - 1 Ежелгі заманның жәдігерлері, Алтын адам туралы білу.
Ежелгі заманның жәдігерлерін білу мақсатында Аңыздар әлемі әдісін қолдандым. (ЖЖ)
Ежелгі заманның жәдігерлерін ажырат. Алтын адам мен монеталарды белгіле.
оқулық 7 минут
Сергіту сәті
3 минут
5 минут
Дескриптор:
1. Ежелгі заманның жәдігерлерін ажырата алады.
2. Алтын адам мен монеталарды белгілейді.
(ТЖ) Саралау әдісінің, Тапсырма тәсілін қолдану. Қауіпсіздік ережесін айту
Алтын адам туралы аңызды білу мақсатында Зерттеу алаңы әдісін қолдандым.
1 топ: Венн диаграммасын толтыру
2 топ: Мүсіндеу
3 топ: Автор орындығы
4 топ: Оригами
Дескриптор
1. Томирис пен Алтын адамды салыстыра алады
2. Алтын адам бейнесін мүсіндей біледі
3. Бас киім киіп, Алтын адам болады, сұрақтарға жауап бере алады
4. Қатырма қағаздан Алтын адамның қару - жарақтарын бейнелей алады.
Жалғасын тап ойыны
Оқушыларға әріптер беріледі, әріптерден сабаққа қатысты сөз құрау.
ж, д, ә, г, і, е, р – жәдігер
ң, ы, з, а – аңыз
н, е, т, м, о, а – монета
Ежелгі заманның жәдігерлері соның ішінде Алтын адам туралы аңызды, оның қасиеттерін, кім екенін білу үшін, білімдерін бекіту мақсатында Кластер әдісін қолданамын. (ЖЖ)
Саралау әдісінің, Тапсырма тәсілін қолдандым.
Алтын адамның қасиеттеріне, сырт келбетіне сипаттама бер.
Дескриптор
1. Алтын Адамның қасиеттерін жаза алады.
2. Сырт келбетін сипаттай алады.
ҚБ ( оқушыларға әр тапсырма сайын тиындар беріп отыру)
A3, ермексаз, қатырма қағаздар
Қима әріптер
Түрлі – түсті қарындаш, маркерлер
Сабақтың соңы
2 минут
5 минут
3 минут
БК - 2. Жәдігерлер туралы әңгімелеу, монеталардың түрлерін, тарихын білу.
Ежелгі монеталар бейнежазба
Бейнежазба ақылы монеталардың түрлерін, тарихын біледі. Оларды ажырату, әңгімелеу мақсатында
Суретін сал әдісін пайдаланамын.
Дәптермен жұмыс 43 - 44 бет
Менің монетам (ЖЖ) математика пәні
Дескриптор
1. Өз монетасын ойлап табады. Суретін салу
2. Жұбымен ежелгі монета жәдігерлері туралы әңгімелеу.
ҚБ Бас бармақ тәсілі арқылы бағалау
Рефлексия Жетістік баспалдағы
Қызыл жетон - Сабақ өте қызық өтті
Сары жетон - Сабақ жақсы өтті
Жасыл жетон - Сабақты түсінбедім, ұнамады
А4 қағаз, маркерлер
сары,
қызыл, жасыл жетондар
Саралау –
Бағалау -
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Оқушылардың
қабылдау деңгейіне байланысты топтық жұмыстар жүргіземін.
Саралаудың
Тапсырма тәсілін қолданамын. Оқушылардың білім деңгейіне байланысты
әр түрлі тапсырмалар енгіздім.
Саралау әдісінің, Тапсырма тәсілін қолдану. Қауіпсіздік ережесін айту
Зерттеу алаңы әдісі
1 топ: Венн диаграммасын толтыру
2 топ: Мүсіндеу
3 топ: Автор орындығы
4 топ: Оригами
Кластер әдісі (ЖЖ)
Саралау әдісінің, Тапсырма тәсілін қолдану
Алтын адамның қасиеттеріне, сырт келбетіне сипаттама бер.
Дескриптор
1. Алтын Адамның қасиеттерін жаза алады.
2. Сырт келбетін сипаттай алады Оқушыларды әр тапсырма сайын қалыптастырушы бағалау жүргізіп отырамын. Бағалау мынадай түрде жүргізілді:
Бас бармақ әдісі арқылы бір - бірін бағалау
- орташа
- жақсы
- өте жақсы деңгейлер бойынша мадақтаймын.
Және сабақ соңында теңге санына қарай Алтын түсті монета тәттілерін таратамын. Сергіту сәтін орындау.
Топтық жұмыстар жүргізу барысында, қауіпсіздік ережесін еске түсіру, яғни теңгелерді ауызға салмау, қайшыны қолданған кезде абай болу туралы ескерту.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтың жетістігі: Тақырып толығымен ашылды, себебі оқушылар әртүрлі танымдық тапсырмаларды орындай отырып, мақсатыма жете білдім. Шығармашылық жұмыс жасауда, теорияны практикамен ұштастыра алдым.
Әріптестердің және тренердің кері байланысы: Әртүрлі стратегиялық
әдіс - тәсілдерді тиімді пайдалану арқылы, сабақты ұйымдастыру, оқушылардың білімге деген құштарлықтары мен өз бетімен іздену дағдысын арттырып, сыни тұрғыдан ойлауға қабілетті тұлға ретінде қалыптастыруға болатындығын ескертті.
Болашақта жоспарды дамыту үшін: Сабақты Балалар философиясы әдісі арқылы бастар едім. Бұл әдісте оқушылар топ болып, шеңбер құрып мұғалім берген тапсырмаға дайындалады. Ынталандыру материалдарын толығымен қарауға мүмкіндік туады.
Сабақ барысында топпен жұмыс түрін әлі де жандандырсам деймін. Айналмалы бекеттер әдісі ақылы сұрақтарды талқылауға және өз ойларын нақты жеткізе білуге үйренер еді. Сабақты бекіту мақсатында
Ара ұясы техникасын қолданар едім, сабақтан не білгендері туралы
пікір алмасып, осы техника негізінде мұғалімнің берген мәліметтері қорытындылады, өңделеді.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?)
1. Алтын адам туралы бейнежазба
2. Кластер әдісі арқылы өз ойларын жеткізді
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?)
1. Зерттеу алаңы әдісі бойынша орындалған тапсырмалар.
2. Қалыптастырушы бағалау ретінде беріліп отырған теңгелер
Сабақтың барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік, қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Саралау әдісінің тапсырмаларының арқасында жекелеген оқушылар жетістікке жете білді. Үлгерімі төмен оқушыларға топтық тапсырмаларда көмек керек.
Шығыс Қазақстан облыстық тарихи өлкетану музейінің қалыптасуы
Музей ісі және есткерткіштерді қорғау
Солтүстік Қазақстандағы сақ тайпаларының ескерткіштері
Мұражайдың шығу тарихы
Тәуелсіз Қазақстандағы археология кезеңі
Қазақстан Республикасының геологиялық мұражайлары
Қазақ халқының мәдениеті
Мұражай, музей тарихы мен дамуы
Ұлы Жібек жолының ежелгі тайпалар өміріндегі рөлі
Туған өлкенің тарихы
Ежелгі Греция
Ежелгі психология
Қазақстанның ежелгі қалалары
Қазақстанның ең ежелгі қаласы
Ежелгі Грек музыка әдебиеті
ЕЖЕЛГІ ДӘУІР ӘДЕБИЕТІ
ЕЖЕЛГІ РИМДЕГІ ҚЫЛМЫСТЫҚ ОРАТОРЛЫҚ ӨНЕР
Ежелгi Тараз
Түркі халықтарының ежелгі діни сенім- нанымдары
Семейдің тұрған жері ерте замандардан ежелгі тайпаларға тұрақ болған