Менің күн тәртібім

Сабақ тақырыбы: Менің күн тәртібім. Есімше (8 - сынып)

Сабақтың мақсаты: 1 Білімділік: Оқушыларды Азаттың күн тәртібімен таныстыру, сауатты сөйлеуге, жазуға, оқуға үйрету.
Дамытушылығы: Жаңа сөздер арқылы сөздік қорларын, ойындар, сөзжұмбақтар арқылы ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелілігі: Азаттың күн тәртібін балаларға үлгі өнеге етіп, уақыттарын бос өткізбей тиімді пайдалануға тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру Амандасу, сабаққа дайындығын қадағалау.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Кубизм стратегиясы бойынша үй тапсырмасын қайталау.
1 - жағы: Етістік дегеніміз не?
2 - жағы: Қарағанды қаласында қандай кинотеатрлар бар?
3 - жағы: Етістіктің ерекше формаларын атаңыз.
4 - жағы: Сенің сүйікті кинофильмің қандай?
5 - жағы: Есімшенің жұрнақтарын атаңыз
6 - жағы: Сөйлемдерді аяқтаңыз:
1. Сіздің соңғы көрген кинофильміңіз -...
2. Сіздің сүйікті киноактеріңіз -...

Психологиялық ахуал тудыру арқылы топқа бөлу:
Гүлдер бейнесі арқылы сынып оқушыларын топқа бөлу:
- Әр түрлі түстегі гүлдерді оқушылар бір - біріне сыйлап, тілек айтады;
- Олардың түстеріне қарай топқа бөлінеді.
Бейне ролик негізінде жаңа тақырыпты тауып, оның мақсат - міндеттерін анықтайды. (бейнеролик)

ІІІ. Жаңа сабақ
Менің күн тәртібім
Сөздікпен жұмыс
Күн тәртібі - режим дня
Ояну - просыпаться
Кесте - график
Таңертеңгі ас - завтрак
Демалады - отдыхает
Ұйықтайды - спит
Ауысым - смена
Серуендеу - гулять
Орындау - выполнять
Ұйықтамас бұрын - перед сном

Мәтінмен жұмыс

Вильям - сегізінші сынып оқушысы. Ол Қарағанды қаласында тұрады. Вильям күнде ерте тұрады, себебі ол таңертеңгі ауысымда оқитын.
Вильям сағат жетіде тұрады, дене шынықтыру жаттығуларын орындайды да, жуынады. Таңертеңгі асын ішеді.
Үйден таңертеңгі сағат сегізде шығады. Автобусқа отырып, мектебіне барады. Сағат екіде мектептен шығып, үйіне келеді. Үйге келгенде, түскі асын ішіп, біраз демалады. Үй ішін тазалайды.
Сағат бес болған уақытта ол әдеттегіндей грек - рим күресіне барады. Оған бұл үйірмеге барған ұнайды.
Сағат жетіде кешкі асын ішкен соң, ертеңгі сабағына дайындалады. Ұйқыға жатпас бұрын, Вильям өзінің сүйіп оқитын кітабын оқып, сағат он жарымда жатады.

Тапсырмалары:
1. 3 топ бөлікке бөлінген мәтіндерді аударады (ауызша орыс тіліне аударады)
2. 1 - топ аударылған толық мәтін негізінде Менің күн тәртібім тақырыбына диалог құрастырады.
3. 2 - топ сурет бойынша мәтін құрайды. (күн тәртібіне байланысты)
4. 3 - топ арнайы берілген мәтін бойынша мимиканы қолдана отырып, кішігірім инсценировка дайындайды. ( Айдостың бір күні )

Айдос бүгін ерте тұрды. Таңертеңгі жаттығуын жасап, жуынды. Таңғы асын ішті де, сөмкесін алды. Інісін балабақшаға апарып, өзі мектепке кетті. Мектепте ол сабақ оқыды. Сағат екі жарымда үйге келді де, түскі асын ішті. Кітап оқыды, теледидар қарады. Сонан соң үйдің ішін тазалай бастады. Ертеңгі сабағына дайындалып, анасына кешкі асты дайындауға көмектесті. Анасы оған риза болып, бетінен сүйді. Бүгінгі күніне көңілі толған Айдос, жақсы көңіл - күйде ұйықтауға жатты.
Әр тапсырма сайын топ мүшелері әр топты бағалап отырады (бағалау түрлері: күн, ай, бұлт; геометриялық фигуралар; бағдаршам)

Сергіту сәті:
Грамматикалық тапсырма:
Алдыңғы берілген мәтін бойынша әр топқа 1 - 1 тапсырма беріледі:
- 1 - топ: оқитын есімшесін септейді
- 2 - топ: барған сөзін тәуелдейді (жекеше, көпше түрде)
- 3 - топ келер сөзін жіктейді (жекеше, көпше түрде)

Бекіту:
Бес жолды өлең стратегиясы бойынша жаңа сабақты бекіту
Қорытынды:
Бес саусақ әдісі арқылы жаңа сабақты қорытындылау (слайд)

Үйге тапсырмасы: Уақыт – алтыннан да қымбат эссе жазып келу
Бағалау.

Менің күн тәртібім. Есімше. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Тіл үйренудегі қағидалар
Шыңғысхан империясы
Шыңғыс ханның Билік заңы
Оқушылардың өзара бағалауы
Оқушылардың дұрыс тамақтануын бағалау
Шыңғыс хан жасақтары
Шыңғысхан туралы қазақтың екі ақын-жазушысының айтысы хақында
Моңғол шапқыншылығы дәуірінде Қазақстанда мемлекет пен құқық
Шыңғыс Хан империясының заңдары, құрылымы мен ұйымдастыру принциптері
Критериалды бағалау жүйесінің ерекшеліктері
Құнды қағаздар нарығы
ҚҰНАНБАЙҰЛЫ АБАЙ (ИБРАҺИМ)
Кәсіпорын өнімінің өзіндік құнын төмендетуді экономикалық ынталандыру «Каменка» асыл-тұқымды мал зауыты
Нашақорлықтың, маскүнемдіктің, алкоголизмнің алдын алудағы Ішкі Істер Органдарының қызметі
Өндіріс шығындарын есепке алудың әдістері мен өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Құнанбаев Абай
Менің Отаным – Қазақстан
Кәсіби құндылықтар түсінігінің мазмұны
8 қыркүйек бейбітшілік күні