Шылаулы тіркестен болған күрделі сөзді көрсет

Сөйлем мүшелері
Сабақтың мақсат - міндеттері:
Оқушыларға сөйлем мүшелері туралы мәлімет беріп, сөйлем мүшесінің құрамына қарай және атқаратын қызметіне қарай таныстыру
Дамытушылық: Тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу
Тәрбиелік: Оқушыларды Отанын қадірлей білуге, еңбексүйгіштікке, тәрбиелеу
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдістері: түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу, сұрақ - жауап, бекіту, бағалау, қорытындылау

І. Ұйымдастыру бөлімі - амандасу;
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Үй тапсырмасын тізбек бойынша сұрау.
Сөйлем (айтылу мақсатына қарай)
Хабарлы, Сұраулы, Лепті, Бұйрықты
құрылысына қарай – Жай сөйлем, Құрмалас сөйлем

Танымдық қабілеттерін арттыруға арналған жұмыс түрлері мен тапсырма
Жаңа сабақты пысықтауға арналған тапсырмалар

Берілген сызбалар арқылы сөйлем құрау
1._______ __ __ __ __.
2. _______ __. __. __. __.
3._______ __. __. __. __ __. __. __ ________
4. __.__. __ __. __. __ ______ ______
5. __.__.__ _______ _______

№2 тапсырма
Оқулықты пайдаланып, жаттығу жұмыстарын орындау
35 - жаттығу.
Әр топ берілген мәтіннен бір сөйлемге синтаксистік талдау жасап, қарамен жазылған сөздерді құрамына қарай ажырату.
1 - топ. 1927 жылы жаздыгүні Сәкен Сейфуллин Қызылордадан Көкшетау еліне жер бөліс науқанын өткізуге барды.
2 - топ. Бурабай тауын айнала отырған елде бұл науқанды жүргізіп жатқан Сәкенді сол жылы 71 жас

V. Жаңа білімді бекіту
. Сөйлем мүшесіне тән белгіні көрсет
А) ешбір мағынасы болмайды В) сөзге қосымша мән үстейді С) толық мағыналы бір сөзден болады
2. Сөйлем мүшесі бола алмайтын сөз табын көрсет
А) Сын есім В) Есімдік С) Одағай
3. Сөйлем мүшесі құрамына қарай нешеге бөлінеді
4. Шылаулы тіркестен болған күрделі сөзді көрсет
5. Дара бастауышты көрсет
А) Кітап В) мектеп оқушысы С) билеті барлар
А) бидай өңді В) үйден соң С) менің кітабым
6. Үйірлі мүшені көрсет
А) асқақ арман В) көргісі келді С) жаны сұлу жан

А) екі сөзден тұрады В) бастауыштық - баяндауыштық қатынас С) бір сұраққа жауап береді
Менің айтар сөзім - осы.
А) Бастауыш. В) Анықтауыш. С) Пысықтауыш.

VІ. Үйге тапсырма.
Қорытындылау 37 - жаттығу.

Алматы облысы, Райымбек ауданы,
Жаланаш ауылы, Жамал Ермегияев атындағы орта мектебі
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Нұрсадықова Гүлан Нұрлыбайқызы



Ұқсас жұмыстар

Сөз тіркесінің зерттелуі. «Суггестия» термині
Тұрлаусыз мүшелер
ФРАЗЕОЛОГИЗМДЕРДІҢ ЗЕРТТЕЛУ КЕЗЕҢДЕРІ, БАҒЫТТАРЫ
Қазақ және ағылшын тілі саласындағы сөйлем мүшелері
Сөз тіркесі
Қaзaқ тiлiндeгi бaяндaуыштың тaбиғaтын aшу
Сөз тіркесін зертеушілер
Пунктуация
ЕТІСТІКТІ СӨЗ ТІРКЕСТЕРІНІҢ ДАМУЫ
Сөз тіркесі және ондағы өзгерістерді үйрету жолдары
Негізгі қорларды қйта жандандыру тәсілі – күрделі қаржыны жұмсау
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Сөздік
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Қазіргі кезде күрделі мәселелердің бәрі кәсіби басқару
Аудиторлық қызмет көрсетудің ұйымдастыру формалары
Кәзіргі Заманғы Әлемдік дамудың күрделі мәселесі
60-ЖЫЛДАРДЫҢ ЕКІНШІ ЖАРТЫСЫНДА ҚАЗАҚСТАН ДАМУЫНДА БОЛҒАН ӨЗГЕРІСТЕР
Халыққа әлеуметтік көмек көрсету