Өзара жай сандар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5. 1 В Натурал сандардың бөлінгіштігі
5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Ең үлкен ортақ бөлгіш. Өзара жай сандар. Ең кіші ортақ еселік
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
5. 1. 1. 7 Ортақ бөлгіш, ортақ еселік, ЕҮОБ, ЕКОЕ ұғымдарының анықтамаларын білу;
5. 1. 1. 8 Өзара жай сандардың анықтамасын білу;
5. 1. 2. 12 Екі және одан артық сандардың ЕҮОБ - ін және ЕКОЕ - ін табу
5. 5. 1. 2 Мәтінді есептерді шығаруда ЕҮОБ және ЕКОЕ - ін қолдану
Сабақтың мақсаты:
1. ЕҮОБ, ЕКОЕ, өзара жай сандар анықтамасын біледі;
2. Екі және одан артық сандардың ЕҮОБ - ін және ЕКОЕ - ін табады;
3. Мәтінді есептерді шығаруда ЕҮОБ - ін және ЕКОЕ - ін табу ережесін қолданады
Бағалау критерийі:
1. Екі және одан артық сандардың ЕҮОБ - ін табады
2. Екі және одан артық сандардың ЕКОЕ - ін табады
3. Өзара жай сандарды ажыратады
4. Мәтінді есептерді шығаруда ЕҮОБ және ЕКОЕ - ін табу ережесін қолданады
Тілдік мақсаттар: Пәнге қатысты лексика мен терминология: ортақ бөлгіш, ортақ еселік, өзара жай сан
Диалогқа жазылымға қажетті тіркестер:
- Берілген натурал сандардың ең үлкен ортақ бөлгіші деп.....
- …………. ең кіші ортақ еселік деп атаймыз
- …………өзара жай сандар деп аталады
- Кез келген а және в натурал сандары үшін олардың ……мен………. көбейтіндісі, сол сандардың ………тең.
Құндылықтарға баулу: Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым - қатынас жасау қабілеттілігі, денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету
Пәнаралық байланыс Әдебиет, жаратылыстану, геометрия
АКТ - ны қолдану дағдысы: Презентация, мультимедиалық құралдар
Алдыңғы білім: Жай сандар, құрама сандар, көбейткіштер
І. Қызығушылықты ояту
1. Психологиялық тренинг
Көңілді күн – оқушылар бір - біріне бір сөзден тұратын жақсы тілек айтады, келесі оқушы соңғы әрібінен жалғастырып тілекті жалғастырады.
Белсенді оқытуды арттыру мақсатында оқушыларға өткен тақырып бойынша бірнеше сандар жазылған кеспе қағаз таратылады. Сол сандардың ішінен 2 - ге еселік, 3 - ке еселік, 5 - ке еселік сандар мен 2 - ге де, 3 - ке де, 5 - ке де еселік сандар арқылы топқа бөлінеді (4, 8, 14, 16, 9, 21, 30...):
1 - топ: 2 - ге еселік сандар
3 - топ: 5 - ке еселік сандар 2 - топ: 3 - ке еселік сандар
4 - топ: 2 - ге де, 3 - ке де, 5 - ке де еселік сандар
2. Үй тапсырмасын тексеру
Оқушылар жеке - жеке үй тапсырмасының жауабын айтады, егер жауап дұрыс болса оқушылар қол шапалақтау арқылы бағалайды
ІІ. Миға шабуыл
1. Әркімнің өзі шығар биігі бар
4 топқа 4 тапсырма беріледі. Мұғалім оқушыларды мадақтау арқылы бағалайды және оқушылардың қажеттіліктерін анықтау барысында Т кестесі стратегиясымен кері байланыс жасап, әр оқушы түсінгені мен түсінгісі келетін тұстарын жазады.
Қалам Есқалиев атындағы орта мектебі
Мұғалімнің аты - жөні: Биғалиева Айгерім Сайлыбекқызы
Ең үлкен ортақ бөлгіш. жүктеу
Бүтін сандарда теңдеулерді шешудің әдістері
Бүтін сандар жиынында теңдеулерді шешу
Сандар теориясы
Элементарлық алгебрада қолданылуы
Нақты сандар және олардың қасиеттері
Бөлшек ұғымы
Аралас сандарды көбейту
Жай сандардан құрылған арифметикалық прогрессиялар
Нақты сандар және олардың қасиеттері. Бүтін сандар және оларға амалдар қолдану
Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
ҚОҢЫРБАЙҰЛЫ АҒЫБАЙ жайлы жайлы жайлы жайлы
БАЙМЫРЗАҰЛЫ БАЛУАН ШОЛАҚ жайлы жайлы жайлы
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫ туралы жайлы
Ұлы Жібек жолы жайлы жайлы
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
қонақ жайлылық индустриясы
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
Баймырзаұлы Балуан Шолақ жайлы жайлы