Өнер сөзіне топтастыру жасау
Атырау қаласы, №2 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Махимова Раушан Мубаракқызы
Ән сабағы. Ана тілі. 1 сынып.
Сабақ мақсаты:
1 Өнер адамдары жөнінде түсініктер беру; Өлеңді мәнерлеп оқуға машықтандыру;
2 Оқу мен жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту.
3 Оқушыларды сауатты жазуға, өнерді түсінуге, өз елін, Отанын сүюге тәрбиелеу;
Сабақ әдісі:ой қозғау, топтастыру, сұрақ - жауап, әңгімелеу.
Көрнекілігі: портреттер, мақал - мәтелдер, үнтаспа, топшамалар.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
Зейіндерін тұрақтандыру.
- Балалар мен бүгін өте көңілдімін. Сендер ше?
- Балалар бүгін бір - бірімізге жақсы тілектерімізді айтып, гүл сыйлайықшы.
- Ақылды бол!
- Инабатты бол!
- Бақытты бол!
- Білімді бол!
- Мейірімді бол!- деген тілектерін айтты.
ІІ. Үй жұмысын тексеру.
1. Ж. Жабаев "Балаларға"
Өлеңді мәнерлеп оқу. Жамбыл ата туралы білетіндерін әңгімелету.
- Жамбыл ата кім болған?
- Өлеңде балаларға арнап қандай өлеңдер айтқан?
3. Қазақ тілі бойынша білімдерін тексеру.
- Сөйлем неден құралады
- Сөйлемнің бірінші сөзі қандай әріптен басталып жазылады?
- Заттың атын білдіретін сөздерге қандай сұрақтар қойылады?
- Заттың санын білдіретін сөздерге қандай сұрақтар қойылады?
ІІІ. Жаңа сабақ. "Ән сабағы"
Авторға тоқталу. Өлеңді мәнерлеп оқу.
К. Байсейітова - қазақтың бұлбұл әншісі. 24 жасында Совет Одағының халық артисі деген атақ алған. Өмірден жастай кеткен. Киноға түскен, театрда ойнаған.
Үнтаспадан "Гәкку" әнін тыңдату.
Қазақтың әнші, бишілерімен таныстыру.
Сергіту сәті.
Мақал - мәтелдерді оқып, мағынасын түсіндіру.
Өнерлінің қолы алтын,
Өлеңшінің сөзі алтын.
Дәптермен жұмыс.
155 - жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті сұрақты қойып, көшіру.
- Көйлекті неден тігеді?
- Нені сүттен ұйытады?
- Алманың дәмі қандай?
- Ненің түсі қызыл?
Ойын "Ойлан тап"
Сөздерден сөйлем құрап жазу.
Ауызша. 156 - жаттығу. Жаңылтпашты мәнерлеп оқып, тиісті тыныс белгісін қою.
ІV. Қорытындылау. Сабақты бекіту.
"Өнер" сөзіне топтастыру жасау.
V. Үйге тапсырма. "Ән сабағы " жаттап келу. Бір өнер адамы туралы қысқаша әңгіме жазу.
VІ. Бағалау.
“Педагогикалық шеберлік” пәніне типтік оқу жоспары
Қазақ тілі сабақтарында сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолдану
Қармақшы өңіріндегі аңыз әңгімелер
Толымды және толымсыз сөйлемдер
Әдебиет сабақтарында дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыстардың түрлері мен әдістемесі
2 сыныпта зат есім мен сын есімді байланыстыра оқыту
Шешен сөйлеу - дикторға тән қасиет
Шешендік сөздердің көркемдік сипаты
Тікелей эфирдегі кәсіби шеберлік
Қазақ әдебиетін оқытуда сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанның аграрлық өнеркәсіп кешені және машина жасау өнеркәсібі
Тіл, сөз өнер туралы мақал-мәтелдер
кционерлік қоғам және олардың құрылтайшы пайдасы
Максвеллдің электромагниттік өріс теориясын жасауы
Агроөнеркәсіп кешені туралы