Амалдардың орындалу тәртібін анықта және есепте
Қостанай облысы, Әулиекөл ауданы
№ 2 Аманқарағай орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі: Туребекова Л. М.
3 - сынып оқушыларына математика пәнінен ашық тест.
Тақырыбы: Ауызша көбейту бөлу
Тест №5
1 - нұсқа
1 Өрнектер құрастыр, мәндерін тап:
200×3 + 50×7
24×10 60×5
2 Өрнектерді баған түрінде жазып есепте ж е тексер:
428+254
3 Әр түрлі тәсілмен есепте:
(60+30)×5
4 Есепті шығар:
Автопаркте 8 үлкен автобус, ал одан 10 есе артық шағын автобус бар. Автопарктегі шағын автобустардың үлкен автобустардан қаншасы артық?
5 Теңдеуді шеш:
810: у=90
6 Салыстыр:
2 тәул.* 42 сағ
7 Амалдардың орындалу тәртібін анықта және есепте:
450: 5+720: 90
8 Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте:
3 тәул.=□ сағ
9 Көбейтінділерді көбейткіштердің квадратына, кубына ауыстыр:
3×3 3×3×3
10 Бір қабырғасы 3см, ал екінші қабырғасы 2 есе артық тіктөртбұрыш сыз. Периметрін мен ауданын тап:
11 Есепті теңдеу арқылы шығар:
Бір күнде қалыңдығы 100 мм қар түсті. Егер екі күнде 300 мм қар түскен болса, екінші күні неше мм қар жауды?
12 Қалдықпен бөлуді орында және тексер:
28×3
13 Теңдіктер тура болатындай етіп жақшалар қой:
4+6 - 18: 9=8
14 Өрнек түрінде жаз:
Бес жүз жетпіс екі және үш жүз алпыс бестің айырмасын тап:
15 Бос орынға сан жаз:
57 - 8×4+□=40
Тест №5 2 - нұсқа
1 Өрнектер құрастыр, мәндерін тап:
45×10 + 90×3
55×10 9×30
2 Өрнектерді баған түрінде жазып есепте ж е тексер:
658+174
3 Әр түрлі тәсілмен есепте:
(30+20)×4
4 Есепті шығар:
9кг картоп үшін 180 теңге төленді. Осы бағамен 15 кг картопқа қанша теңге төлену керек?
5 Теңдеуді шеш:
450: x=9
6 Салыстыр:
3 сағ 5 мин* 190 мин
7 Амалдардың орындалу тәртібін анықта және есепте:
480 - 390+240×80
8 Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте:
10 мин=□ с
9 Көбейтінділерді көбейткіштердің квадратына, кубына ауыстыр:
7×7 7×7×7
10 Қабырғасы 4см және 6см болатын тіктөртбұрыш сыз. Периметрін мен ауданын тап:
11 Есепті теңдеу арқылы шығар:
Аулада 45 бала ойнап жүр: Олардың 14 - і ер бала, ал қалғаны қыздар. Неше қыз ойнап жүр?
12 Қалдықпен бөлуді орында және тексер:
30×4
13 Теңдіктер тура болатындай етіп жақшалар қой:
17+40×8:=22
14 Өрнек түрінде жаз:
Жеті жүз қырық екі мен төрт жүз отыз алтының қосындысын тап.
15 Бос орынға сан жаз:
□-(14 - 8) ˑ5=300
Толық нұсқасын жүктеу
Ауызша есептеуге үйрету тәсілдері
Құрама есептермен жұмыс
Арифметикалық амалдарды жазбаша орындау тәсілдері
Арифметикалық амалдарды жазбаша есептеу тәсілдері
Жазбаша қосу және азайту
Сандық өрнектер құруға үйретуде оқу есептерінің қолданылуы
Бастауыш сынып оқушыларына арифметикалық амалдарды жазбаша орындау тәсілдерін үйрету
Арифметикалық амалдармен есептер шығару
Ауызша есептеу тәсілдері
Бастауыш сыныптың оқу практикалық мазмұнды есептерін шығару біліктерін қалыптастыру
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару