Ыбырай Алтынсарин Таза бұлақ Сабақтың мақсаты
Сыныбы: 3
Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин "Таза бұлақ"
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Мәтінді түсініп, мәнерлеп оқу, мәтіннің тақырыбын ашу, мазмұнын есте сақтау; Диалог жолымен тіл дамыту, өз ойын жеткізе білу, байланыстырып сөйлеу, сұрақтарға жауап беру;
2. Дамытушылық: Мәтін мазмұнын ана тілінде айта білуге жаттығу, оқушыларды бір - біріне сұрақ қоя білуге жаттықтыру, сөз қорын молайтуға, ойлау қабілетін дамыту, дұрыс сөйлем құрау, сауатты жазу, мәдениетін дамыту;
3. Тәрбиелік: Ақын - жазушы шығармаларын оқып, үлгі алуға, табиғатты сүюге, аялауға және қамқорлық, жанашырлық сезімін баулу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ, аралас
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, мәтінмен жұмыс, әңгімелесу, талдау, топпен жұмыс.
Көрнекіліктер: суреттер, интерактивті тақта, проектор.
Пәнаралық байланыс: дүниетану.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын, оқу, тақта, құралдарын тексеру, оқушылардың көңілін сабаққа аудару.
II. Үй жұмысын тексеру (Ы. Алтынсариннің, бұлақ суреті)
"Баланың айласы" әңгімелеу.
Қайталау сұрақтары:
1. Ыбырай Алтынсарин кім?
2. Қандай шығармалары бар?
- Балалар, біз Ыбырай Алтынсарин туралы өткен сабақтарда танысып өткенбіз. Енді, Ыбырай Алтынсарин кім, қандай адам болған, қандай игілікті істер атқарды, қазақ халқы үшін оның алар орны қандай? Міне, осы туралы ойымызды жинақтап жіберейік. (ассоциация құрастыру)
III. Жаңа сабақ.
1. Мәтінмен жұмыс:
1. Мәтінді мәнерлеп, түсініп оқу.
2. Тасқа жазылған сөйлем қандай? (тақтаға мәтінге байланысты суреттер шығады)
3. Мәтін бойынша сұрақтар қойыңдар
2. Топпен жұмыс:
- Балалар, қараңдар мына суреттер мәтіндегі үш жолаушының сөздерін бөліп қарастырамыз, яғни біз үш топқа бөлінуіміз керек.
I - топ – Бұлақ тобы
II - топ – Қайнар тобы
III - топ – Бастау тобы
- Енді әр топқа тапсырма:
1. Берілген бөлікке тақырып қою.
2. Бұлақтың басындағы: Әй, жолаушы, болсаң, осы бұлақтай бол! деген сөзді сендер қалай түсінесіңдер? Өз ойларыңды айтыңдар.
3. Көрініс көрсету. Диалог үш оқушы арасында.
4. Суретпен жұмыс (табиғатқа байланысты суреттер)
5. Оқулықпен жұмыс:
Мәтінді тізбектей оқыту.
IV. Сен нені жиі ұмытасың? Кестені толтырыңдар.
V. Викторина сұрақтары:
1. Су - тіршілік көзі.
2. Бұлақ көрсең - көзін аш.
3. Судың да - сұрауы бар.
4. Табиғатты қорғау - біздің міндетіміз.
5. Көлдің құпиясы - сөздің құпиясы.
6. Қазақ балалары үшін мектеп ашқан кім? Ыбырай Алтынсарин.
7. Ыбырай Алтынсарин кім? Педагог, ақын - жазушы
8. Бұлақты жер - тұрақты жер.
9. Сулы жер - нулы жер.
VI. Қорыту, бағалау.
VII. Үйге тапсырма: "Таза бұлақ" әңгімелеу
Ыбырай Алтынсарин ағартушы педагог
Әдебиеттің оқу пәні ретіндегі білімділік маңызын дамыту
Бастауыш сыныптарда Ы. Алтынсариннің шығармаларын оқытудың маңызы
Ы. Алтынсариннің ағартушылығы мен педагогикалық идеялары
Ыбырай Алтынсарин және ұлттың мектептері туралы
Бастауьгш мектептін
Ыбырай шығармаларын тәрбие мақсаттарына пайдалану
Алтынсариннің педагогикалық идеялары
Мектептің жаны - мұғалім
Ы. Алтынсариннің дидактикаға қосқан үлесі
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
ЫБЫРАЙ АЛТЫНСАРИН
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Стратегияның мақсаты, мiндеттерi және оны жүзеге асыру қағидаттары
Сертификаттаудың негізгі мақсаты
Алматы әлемдегі табиғаты таза, сұлу қалаға айналу керек туралы
Мақсатына жеткен жан
Алматы әлемдегі табиғаты таза, сұлу қалаға айналу керек