Қайсысы сөйлем, қайсысы мәтін

Сабақ: Мәтін. Сөйлем. 1 - 5 жаттығулар
3 сынып
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:
● Мәтін туралы біледі;
● Мәтіннің түрлерін біледі
● Мәтін мен сөйлем арасындағы байланыс туралы біледі.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: мәтін түрін білу; сауатты көркем жазу
Оқушылардың басым бөлігі: мәтін түрлерін ажырата білу
Кейбір оқушылар: сөйлемді түсіндіріп оған бірнеше мысалдар келтіру арқылы дәлелдей білу
Тілдік мақсат: Оқушылар: мәтін туралы түсінік бере алады
Негізгі сөздер мен тіркестер: сан есім
Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1) мәтін деген не?
2) әңгімелеу мәтіні деген не?

Талқылауға арналған тармақтар: Қайсысы сөйлем, қайсысы мәтін?
Сіз неліктен бұл мәтін екенін айта аласыз ба?
Жазылым бойынша ұсыныстар: мәтінге ат қой

Басталуы (Кіріспе)
10мин 1. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушылармен сәлемдесу;
б) оқушыларды түгендеу;
в) жұмыс орнының сабаққа дайындығын тексеру;
г) оқушылардың көңілін сабаққа аудару.
2. Қызығушылықты ояту: Сөз құра ойыны арқылы Берілген сандарды өсу ретімен қойғанда Жазғытұры сөзі шығады. Ол сөз туралы не білетіндерін сұрап өту
Абайдың Жазғытұры өлеңін хормен оқиды.

Жазғытұры ќалмайды ќыстың сызы,
Масатыдай ќұлпырар жердің жүзі.
Жан - жануар, адамзат анталаса,
Ата - анадай елжірер күннің көзі
Осы өлең жолдарын оқыту арқылы көктем мезгілін еске түсіру. Көктем мезгілінде тулған балалар бар ма?
Егер бар болса, онда бүгін оларды құттықтайтын боламыз. Және көктем мезгіліне саяхат жасайтын боламыз. Олай болса қазір сендермен
3. Гүл таңда ойынын ойнап өткен сабақтарды қайталаймыз.

мәтін дегеніміз не?
мәтін түрлерін ата?
сөйлем дегеніміз не?
сөйлеммен мәтіннің айырмашылығы не?

4. Үй жұмысын тексеру
28 - жаттығу
- Кәне, тексеріп өтейік.(оқушылар кезекпен оқып шығады)
- Жарайсыңдар!

Негізгі бөлім 25мин
Жаңа сабақ
1) Мұғалім түсіндірмесі
1 - жаттығу Мәтінді түсініп оқы және көшіріп жаз
Мәтін не туралы?
Мәтін екенін дәлелде
Қарамен жазылған сөздің түбірін тап
2 - жаттығу Әр бөлікті оқы. Қайсысы сөйлем, қайсысы мәтін? Өз жауабыңды дәлелдеп бер. Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып, мәтінді көшіріп жаз.
3 – жаттығу
Мәтінді оқы. Ол не туралы? Мәтінде неше сөйлем бар?
Мәтінге ат қой.
Мәтіндегі сөйлемдер жігін ажыратып, көшіріп жаз
Берілген сөйлемдерің хабарлы сөйлем екенін дәлелде.

Сергіту сәті
Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке
4 - жаттығу Мына сызба бойынша әңгімелеу мәтінін құрастыр

Павлодар облысы, Шарбақты ауданы,
Хмельницкий жалпы білім беру орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Сагит Кулзипа

Мәтін. Сөйлем. 1 - 5 жаттығулар. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Мәтінмен жұмыс
Бастауыш мектепте сөздік қорды молайтуға септігі бар есім сөздерді іріктеу
СӨЙЛЕСІМ МӘСЕЛЕСІ ЖӘНЕ СИНТАКСИСТІК СӨЙЛЕСІМНІҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ ТАБИҒАТЫ
Интонацияның компоненттері
Грамматикалық жаттығулардың түрлері
Бастауыш сыныпта есім сөздерді оқыту
Қазақ тілі сабағында мәтінді оқыту түрлері
Сауатты жазуға үйрету әдістемесі
Бастауыш сыныптарда грамматика сабақтарында оқушыларды байланыстырып сөйлеуге үйрету
Үй жұмысын орындауға көмек, көптеген мысалдар мен нақты ережелер (қазақ тілі)
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Лепті сөйлем
Оқу процесінде гипермәтіндік электрондық оқулықтарды енгізу
Бастауыш сыныпта сөйлемді оқыту жолдары
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап жаз
Мәтін мазмұнына сай
Мәтінді оқушыларға оқытқызу
Мәтіннің мазмұнына пайдасы
Жинақы мәтін
Жай сөйлемнің түрлерін қайталағанда сөйлем мүшелерін қалыпты астын сызғызып, жақша ішіне сөйлем ретінде жазғызған дұрыс