Фонетика патшалығы

Сабақтың тақырыбы: Фонетикадан өткенді қайталау
Сабақтың мақсаты: Фонетикадан алған білімдерін жинақтау, бекіту.
Міндеттері:
Білімдік: фонетикадан алған білімдерін тексеру, жинақтау, бекіту.
Дамытушылық: оқушылардың ойлау, сөйлеу, ойын айту қабілеттерін, шығармашылығын дамыту.
Тәрбиелік: бір - бірін сыйлауға, оқуға, білімге құштарлыққа, әдебиетті сүюге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: білімді бекіту сабағы.
Сабақтың әдісі: сын тұрғысынан ойлау технологиясы, ақпараттық оқыту технологиясы.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд, плакат т. б
Пәнаралық байланыс: әдебиет

Сабақтың құрылымы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Сәлемдесу
2. Топқа бөлу.
ІІ. Қызығушылықты ояту кезеңі
1. Ой қозғау
Т әрпінен басталатын қандай жақсы көретін сөздеріңіз бар?

Ақыл қалта
Тілегім бар бір ғана:
Шығып ал да арманыңның шыңына
Сосын мейлі ұш та самға, сырғана (М. Мақатаев)

ІІІ. Мағынаны тану кезеңі.
1. Ертеде Фонетика патшалығы елінде Фонетика деген патша болыпты. Жан - жақты, үбірлі - шүбірлі, өсіп - өнген патшаның ұрпағы бүгін бізге қонаққа келіпті. Соларды үй - үйге таратып алайық.
Т, Ә, Б, В, Г, Ғ, Д, Е, Ё, Ж, З, И, Й, К, Қ, Л, М, Н, Ң, О, Ө, П, Р, С, А, У, Ұ, Ү, Ф, Х, Һ, Ц, Ч, Ш, Щ, Ъ, Ы, І, Ь, Э, Ю, Я.
І топ. Жуан, жіңішке дауыстылар.
ІІ топ Ашық, қысаң, еріндік, езулік.
ІІІ топ Дауыссыз, катаң.
ІV топ Ұяң, үнді дауыссыздар.

2. “Жуан және жіңішке сұрақтар”
1. Буын үндестігіне бағынбайтын қосымшалар қандай?
2. Үндестік заңы деген не?
3. Ілгерінді ықпал деген не?
4. Кейінді ықпал деген не?
5. Тасымалданбайтын сөздер қандай?

1. Әріп деген не?
2. Буын деген не?
3. Неше әріп бар?
4. Қосарлы дыбыстарға не жатады
5. Неше дауысты дыбыс бар?

3. Сатылай кешенді талдау
І топ. “Мұрагер” сөзі
ІІ топ “Талабым” сөзі
ІІІ топ “Таудай ” сөзі
ІV топ “Баламын” сөзі

4. Семантикалық карта
Мысалдар -------- Дұрыс ------ Бұрыс
Ба - қыт - ты
Бал - ал - лық
Сау - ық
Жай - ық
Ар - ман - да
Бас - шы
Тау - дай
Дос - ым
Оқ - у - шы
Се - зім

Мысалдар ------ Ілгерінді ықпал ------ Кейінді ықпал
Мектебім
Көрігі
Жас шағым
Серігі
Құсша
Көп бала
Қонысбай
Ақ лақ

6. Өзіндік жұмыс.
Буынға бөліп жаз
Мен таулықпын
Қыранның балапаны
Маған дағы тауымның таңы атады
Қарапайым қалтқысыз жырларымды
Қажетіне өз халқым жаратады.
(М. Мақатаев)

IV. Ой толғаныс кезеңі
1. Ақынға хат.
2. Менің сабақтан алған әсерім
V. Үйге тапсырма:
1. Фонетика патшалығы. Ертегіні аяқтау.



Ұқсас жұмыстар

Төлеу сөз
Дыбыс үндестігі
Қазіргі қазақ тілі фонетикасы пәнінің зерттелу жайы
Қазақ тіліндегі фонетика саласы
Қазақ этнонимі туралы зерттеу деректері
Фонетиканы оқыту
Қазіргі қазақ фонетикасы жайлы
Стилистика
Ежелгі үндістан мемлекетіңі қоғамдық құрылысы
Ахмет Байтұрсыновтың өмірбаяны
1219 жылы Корея патшалығы Шыңғыс хан әскерлерінен тізе бүкті
Қарамен жазылған сөздерге фонетикалық талдау жасау
Қазақ тілінің төл технологиясы сатылай кешенді талдау арқылы фонетикадан алған теориялық білімдерін қайталау
Сіздердің балаларыңыз Күз патшалығында қонақта
Сақ патшалығы
Әдеби варианттар - қазақ тілінің фонетикалық, лексикалық және грамматикалық даму ерекшелігі тудырған сөз тұлғалары
Фонетикалық талдау аралы
Тарих патшалығы
Фонетика саласы бойынша Адасқан әріптер ойыны
Фонетикалық жаттығу