Ұқыпты болуға тәрбиелеу

Сабақ тақырыбы: Сәйкес қалдықпен бөлу.

Оқушыларды сәйкес қалдықпен бөлу түріндегі есептерді орындату тәсілімен таныстыру.
1. Санды көбейтіндіге көбейтуді және санды көбейтіндіге бөлуді, сондай - ақ 0 - мен аяқталған санды көбейту мен бөлуді пысықтау.
2. Оқушылардың танымдық қасиеттерін дамыту.
3. Ұқыпты болуға тәрбиелеу.
Түрі: дәстүрлі.
Типі: аралас сабақ
Әдіс - тәсілдері: ішінара ізденіс, талдау, жинақтау, көрнекілік.
Оқушылардың іс - әрекетін ұйымдастыру: жалпы. жеке, жұппен, топпен.
Көрнекілігі: кітап, тақта, бор, кесте, кодоскоп, слайды.

Барысы: 1. Ұйымдастыру
2. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
3. Үй тапсырмасын тексеру: өткен сабақты еске түсірейік. Ол үшін математикалық диктант жазамыз
34 пен 10 көбейтіндісі --------------- 130 бен10 бөліндісі
52 мен100 көбейтіндісі -------------- 5200 бен 100 бөліндісі
13 пен 1000 көбейтіндісі ------------ 34000 0 мен 1000 бөліндісі
соңынан тексеріп, қорыту, яғни санды нөлмен аяқталған санға көбейту мен бөлудің ерекшелігін, үй тапсырмасы мен математикалық диктантты жинап алып, келесі дәптердегі көркем жазу мен жұмыс, күн ретін жазғызу.

4. Жаңа сабақпен жұмыс:
а) Оқулықтағы және жаттығулардағы тапсырманың шығарылу жолын екінші оқушы талдап түсіндіреді. Тақтада кодоскопқа слайд салынып экранда үлкейтілген түрін пайдаланамыз.

5. Білімді тексеру:
ә) Оқулықтағы жаттығудағы тапсырманың бірінші жолын тақтада кезекпен шығару жолын түсіндіре отырып оқушыларға орындатамын.
б) екінші жолдағы амалдарды озат оқушылар карточка арқылы орындайды. Карточканың жауабын ғана оқыту арқылы тексеріп бағалаймын.
в) Оқулықтағы жаттығудағы 3 тапсырманы өзіндік жұмыс ретінде 3 қатарға бөліп беріп тек жауабын оқытып қорытындылау
г) жаттығуды шығармас бұрын оқушыларға жұмбақ жасырып, ой сергітіп аламыз. Содан соң есепті оқытып, талдаймыз.
Тікен - тікен тік тісте,
Қысқа - жазы бір түсті.
(шырша)

- Ендеше, келесі тапсырманың шарты бойынша шыршаны безендіру керек. Ол үшін не керек,
балалар
- Ойыншық
- Дұрыс ойыншық. Олай болса мына кестені толтырайық. Ол үшін 5 жаттығуды іштен бір рет оқып, кестені толтырамыз.

- Не белгілі,
- Аты, ойыншық саны, төлеген құны.
- Не белгісіз
- 1 ойыншықтың бағасы белгісіз
- Төлеген құндарын қосып, ойыншықтар санына бөлеміз.
- Дұрыс, дәптерлеріңе орындаңдар,- деп шешуі мен жауабын бір оқушыға оқыту арқылы тексереміз.

6. Бекіту.
А)- Балалар, көлемді қалай табамыз, Кім айтады,
- Көлемді табу үшін ұзындығын енін және биіктігін - 3 өлшемді көбейтеміз.
- Дұрыс, 7 жаттығудағы тапсырманың суретіне қарайықшы, не көріп тұрамыз,
- Қыз бала ойнап жүріп, добын суға түсіріп алды.
- Қандай суға,
- Бассейндегі суға.
- Дұрыс, бассейн деген сөз орыс тілінен енген сөз. Қазақшасы хауыз деп аталады. Сөздік жұмыс жүріп барып көлем табуға есеп шығарамыз.

Үйге тапсырма:
Бағалау:



Ұқсас жұмыстар

Мектепке дейінгі балалар еңбегінің өзіндік ерекшеліктері
Қыста қардан тазартуға үйрету
Мектеп жасына дейінгі балаларға еңбек тәрбиесін үйретудің мәні
Мектеп жасына дейінгі балаларда еңбекке тәрбиелеу түрлері және педагогикалық ерекшеліктері
Еңбек тәрбиесінің міндеттері
Бала тәрбиесіндегі халықтық педагогиканың әдістемесі
Мектепке дейінгі естияр жастағы балаларды рухани мәдениетке тәрбиелеуге сипаттама
Бала тәрбиесі туралы
Оқушыларды тәрбиелеу барысында еңбек дағдысы мен іскерлігін қалыптастыру
Тәрбиенің барлық процесі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Оқыту және тәрбиелеу тілі
Отбасының басты қызметі баланы тәрбиелеу
Кітапті ұқыпты ұста
Мұғалім сенің тәрбиелеушің
Ақындар жырға қосып жырлағандай, туған жер маған күш - қуат беріп, үлкен азамат болуға шақырады
Жеті атсын білуге тәрбиелеу
Қыз баланы тәрбиелеу дәстүрі
Елбасы Қазақстан халқына жолдауында Біздің балаларымыз бен немерелеріміз сырт елден гөрі Отанында өмір сүргенді артық көретіндей, өйткені өз жерінде өзін жақсы сезінетіндей болуға тиіс