Математикалық диктант

Математика 4 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Үш таңбалы санға көбейту және бөлу.
Мақсаты: 1) Оқушыларға үш таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу жайында түсінік беру;
2) Баған түрінде көбейту мен бұрыштап бөлу жағдайларын негіздеу. Ой - өрісін, өз бетінше тапсырма орындау қабілетін дамыту;
3) Ұқыпты, ретті жазу дағдысын қалыптастыру. Адамгершілікке, достыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд.
Әдісі: ойын, сұрақ - жауап, түсіндіру, іздену.
Түрі: ойын сабақ.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.
Бір, екі, үш
Сынып іші тып - тыныш.
Жалқаулықты тастаймыз,
Сабақты біз бастаймыз.
ІІ. Тездет, бірақ қателеспе! ойыны
Үш қатардан 3 оқушы шығып тақтада орындайды.
88101+9870: 35 = 88101+282 = 88383
49469 - 14382: 47 = 49469 - 306= 49163
51643 - 22320: 36 = 51643 - 620= 51023
ІІІ. Математикалық диктант.
85 - ті 10 есе арттыр
85 - ті 11 - ге көбейт
935 - ке 85 - ті арттыр
8700 - ді 100 есе кеміт
ІҮ. Тез жауап бер ойыны.
‹А) Мына сандардағы әр цифр нені білдіреді? 306, 698, 540
Б) Әр сандағы 7 цифры нені білдіреді? 753, 78, 407, 777
В) Сандар қатарын жалғастыр:
1 5 25 125.........
254 250 246.........

Ү. Жаңа сабақ.
5х 457 - Бірінші көбейткіш неше таңбалы сан?
- Екінші көбейткіш ше?
- Көбейтуді қалай орындаған тиімді?
2285: 457 Бірінші толымсыз бөлінгіш үш таңбалы сан бола алмайды, өйткені 228 ‹457.
Олай болса 2285 - ті 100 – ге бөлеміз. Енді 22 - ні 4 – ке бөлеміз, 5шығады. Бөлінді мәнінің
Байқау цифры 5, тексереміз сәйкес келеді. 2285 - тің 457 - ге бөліндісі 5 - ке тең.
ҮІ. Кім жылдам? №3 тапсырманы 3 оқушы тақтада орындайды.
ҮІІ. Ойлан тап . №5 тапсырманы өз беттерімен орындау.
ҮІІІ. Қатесі болса, түзет .
3781: 465 = 8(қалд. 60)
2698: 319 =7(қалд. 154)
5693: 927 =6(қалд. 31)
ІХ. Жоқ санды тап .
ХІ. Рефлексия.
ХІІ. Бағалау.
Үйге тапсырма:



Ұқсас жұмыстар

Дисперсиялық анализ мақсаты
Диcпeрcиялық жәнe рeгрeccиялық тaлдaу eceптeрін шeшу бaғдaрлaмacын құру
Қазақ тілінің жазба жұмыстардың маңызы
Жиынтық бағалау рәсімдері
Бастауыш сынып оқушыларының оқу-танымдық дүниетанымын жетілдірудің шарттары. АВТОРЕФЕРАТ
Интерактивті оқыту технологиясын химия және биология пәндерінде қолдану
Бастауыш кластарда математиканы оқыту әдістемесі оқыту пәні ретінде
Математика пәнінен тапсырмалар жинағы
Білім алушыларды үйде оқытуды ұйымдастырудың ерекшеліктері
Сыныптан тыс жұмыс технологиясы (оқу практикасы)
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Динамиканың математикалық модельдері
Математикалық күтімді тап
Математикалық функциялар
Математикалық анализ
Математикалық модель классификациясы
Павлодар облысы, Естіс ауданы, Голубовка ауылыМҚКК Айгөлек балабақшасының тәрбиешісі:Смагулова Назия ЗайкеновнаҚарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыруға арналған дидактикалық ойындар жинағы
Білім тексеруге арналған Цифрлы диктант - цифрлы диктант түрінде жекелеме оқушылардан сұраққа жауап алу
Жаңа сабақты бекіту практикалық жұмыстар сәйкестендіру информатикалық диктант Ойлан тап Білім тест