Бес жолды өлең стратегиясы

Ана тілі. 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Адамның досы.
Сабақтың мақсаты: 1. Мәтіннің мазмұнын ашу, негізгі ойды ұғындыру. Оқушыларды білімділікке үйрете отырып, кітап оқуға деген қызығушылығын ояту.
2. Оқушылардың ой - өрісін, ойлау қабілетін, ақыл - ойын, тіл байлығын, сөздік қоры мен сөйлеу тілін дамыту. Шапшаң оқу дағдыларын қалыптастыру.
Кітапты ұқыпты, таза ұстауға баулу.
Әдістері: сұрақ - жауап, ой қозғау, түртіп алу, бес жолды өлең жазу, топпен жұмыс стратегиялары.
Сабақтың көрнекілігі: таза, ұқыпты ұстаған сынып оқушыларының оқулықтары (көрмесі), ертегі кітаптар жиынтығы.
Қанатты сөздер: Кітапты сүйіңдер, ол өмірді нұрландырады.(М. А. Горький)
Кітап - білім бұлағы,
Білім — өмір шырағы.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі: 1. Сәлемдесу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
Өткендерін еске түсіру: Ақылды көмекші түсінгендерін сұрау
Жаңасабақ: Ой қозғау. Жұмбақтар шешіледі.
Көп әңгіме, өлеңім,
Күнде ақыл беремін.
Жақсы көрсе мені кім,
Мен де жақсы көремін.(Кітап)
а) Кітаптың қалай шығатыны туралы не білесіңдер? ә) Сол жайында көршіңмен пікірлес, талқыла.
Мағынаны ажырату, тани білу.
INSERT стратегиясы немесе Түртіп алу жүйесі бойынша оқушылармен жұмыстар жүргізу. Мәтінді мұғалім оқып таныстыруы арқылы тыңдау, тиісті белгілерді қойып анықтау.
V — сәйкес келу.
- кітап адамның досы екендігі;
- көп жақсы нәрселерді үйренеміз;
- кітапты жасап шығару өте қиын.

- мен ойланғаннан бері.
Оқулықтарымыз сияқты басқа кітаптардың бізге тигізер пайдасын білдім.
+ - жаңа ақпарат
Кітаптан көп ақыл аламыз.

? – таңғалдым
Сөздер қалай ақыл береді?

Мәтінді оқып болған соң, жазғандары мен белгіленген сөздерін дәптердегі кестеге толтыру. Содан соң жеке, топта, жұпта талдап оқу, толықтыру.
Сөздік жұмысын жүргізу. Сөре - кітап қоятын арнайы орын.
Уағына шейін - уақытқа шейін, кезге шейін.
Жан серігіміз - досымыз.
Мәтінді жекелеген оқушыларға түсіне отырып оқыту. Үш оқушыға рөлдермен бөліп оқыту. Анық және қатесіз оқуға назар аудару. Әңгіменің мазмұнына сай сұрақтар қою.
1. Қандай бала болу үшін не істеуіміз керек?
2. Балғын әкесінен не туралы сұрап білгісі келді?
3. Кітаптан не үйренуге болады?
4. Сен өзің қалай ойлайсың?
5. Кітап оқуды ұнатасың ба?
6. Қандай кітапты ұнатасың?
Сабақты қорытындылау. Ой толғаныс. Менің оқулықтарым атты тақырыпта ойларын айту. Бір - бірін тыңдау, толықтыру, жинақтау.
Бес жолды өлең стратегиясы.
1. Не? Кітап.
2. Қандай? Қалың, жаңа, әдемі.
3. Не істеді? Оқыды, ашты, үйренді.
4. Сөз тіркесі. Қалың кітап, кітапты оқыды, кітапты ашты.
5. Ерлан кітапты ашып оқыды.

Үйге тапсырма: О, мен қандай ақылды болдым деген тақырыпта әңгіме жазып келу.



Ұқсас жұмыстар

Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту – педагогикалық технология
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ҰҒЫМ
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы туралы
СТО технологиясының стратегиялары
Ағылшын тілі сабағында жаңа технологияларды пайдалану
Сын тұрғысынан оқыту
Ойын сабақ технологиясы
Сыни ойлау туралы түсінік
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын биологияда қолданудың маңызы
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ДАМЫТУ
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
Мемлекеттік сыртқы қарызды басқару стратегиясы қаржы-экономикалық тетіктері және құралдары
Ақпаратты қорғау мен оның құпиялық стратегиясы
Басым мамандықтар тізбесі
Дербес компьютерді пайдалану ережесі
Компанияның қаржылық стратегиясын қалыптастыруда инновацияның рөлі
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні