Сынып жетекші диагностикасы

11 сынып жетекшісі
Сынып жетекші портфолиосы
Мазмұны:
Мектептің тәрбие жұмыстарының мақсаты мен міндеті.
І бөлім. Құжаттар.
Сынып жетекшінің мақсаты мен міндеті
Сынып жетекшісінің ережесі.
Нормативтік құжаттар.
Сынып журналы.
ІІ бөлім: Шығармашылық жинақтар.
Сынып жұмыс папкасы.
Сабақ кестесі.
Пән мұғалімдерімен жұмыс.
Ата анамен жұмыс.
Тәрбие бағыттары.
Дәстүрлі мерекелер.
Сыныптағы іс шаралар.
ІІІ бөлім: Сынып жетекші диагностикасы.
Сыныптың білім сапасының диагностикасы:
Тәрбиелік деңгейінің диагностикасы.
Сынып оқушыларының мінез - құлық темпераменттерінің ерекшелігі

Мектептің тәрбие жұмыстарының мақсаты мен міндеті
Мақсаты:
Ұлттық сана - сезімі, мәдениет, парасаты, ар - ожданы мол, еңбекқор бойына игі қасиеттер қалыптастыратын азаматтар тәрбиелеу.
Міндеттері:
1. Мемлекеттік рәміздер тарихын терең білу, оған сый құрметпен қарау
2. Отанға, елге сүйіспеншілік, патриоттық сезімін арттыру
3. Озық педагогикалық - психологиялық ойларды ұтымды әдіс - тәсілдерді қолдана отырып, адамгершілік, имандылық қадір - қасиетін арттыру.
4. Жалпы және ғылыми білім беретін пәндердің тәрбиелік мәнін күшейту.
5. Оқушы жастар мен балалардың арасында әлеуметтік тұрғыдан есірткіге қарсы тұру қабілетін қалыптастыру.
6. Оқушы балалар мен жастардың арасындағы діни экстримизмге қарсы шаралар мәнін күшейту.

Портфолио (portfolio – ағылшын сөзі.) – портфель сөзі – маңызды құжаттар үшін арналған папка деген мағынаны білдіреді. Шетелдің жаңа сөздігінде портфолио визиттік карточка есебінде қолданылады, яғни, адам туралы ақпарат, ұйымның белгілі құжаттарының жинағы, жұмыс үлгілері деп түсіндіреді.
Қолданыстағы атауы: Сынып жетекші портфолиосы, педагог портфолиосы, электронды портфолио
Сынып жетекші портфолиосын құрудың негізгі принциптері:
• жүйелілік;
• мәліметтердің нақтылығы мен ауқымдылығы;
• ақпараттың объективтілігі;
• көрнекілік.

Сынып жетекшінің мақсаты мен міндеті
Мақсаты:
Оқу тәрбие жұмысын ізгілендіре отырып, қоғам дамуына сай, өмір сүруге дайын, білім өрісі биік, сана - сезімі жоғары, дені сау тұлға қалыптастыру.

Міндеттері:
Шығармашылық рухани және дене мүмкіндіктерін дамыту.
Азаматтық және елжандылыққа, отан сүйгіштікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге тәрбиелеу.
Мемлекеттік заңды білуге, азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу, құқықтық тәрбие жұмысын жүргізу.
Адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру.
Ұлттық мәдениет пен өнер негізінде жан жақты эстетикалық тәрбие беру.
Қазақ ұлтының салт - дәстүрі, әдет - ғұрыптары арқылы жас жеткіншектердің ұлттық сана сезімін, имандылық, қадір қасиетін қалыптастыру.

Қызылқой орта мектебі
Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Алимкулова Жазира Қыдырбаевна



Ұқсас жұмыстар

1- сынып оқушыларының мектепте оқуға бейімделуі
Ерекше қажеттіліктері бар балалардың психологиялық - педагогикалық диагностикасы
Психологиялық-педагогикалық жеке адам диагностикасы
Ұлттық рухани - адамгершілік құндылықтар
Бастауыш сынып оқушыларының мектепте ОҚУҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЯРЛЫҒЫ МЕН БЕЙІМДЕЛУІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗІ
Логопед жұмысының маңыздылығы
Мектептің 1 жылғы жұмыс жоспарын құрастыруға арналған әдістемелік ұсыныстар
Баланы мектепке даярлаудың психологиялық ерекшеліктері
12 ЖЫЛДЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА МЕКТЕПАЛДЫ ДАЯРЛЫҚТЫҢ ҒЫЛЫМИ- ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Мектепке оқуға дайындықтың психологиялық негізі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Капитализмнің үш жетекші орталығы
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысын жоспарлау
Ана тілі 4-сынып
Бастауыш сыныпта сөйлемді оқыту жолдары
Мектептегі сынып жетекшісі жұмысының мазмұны мен түрлері.
Орта сынып оқушыларынының дене тәрбиесі
Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық ерекшеліктері