Оқушы білімін тексеру

Сабақтың тақырыбы: "WINDOWS қосымшасын жобалау. Геометриялық есепке жоба құру".
Сабақтың мақсаты: экран пішінінің көрінісін ескере отырып, берілген есепке жоба құруға дағдыландыру; бағдарламалық код құру және ондағы синтаксистік, логикалық қателермен жұмыс жасай білуге үйрену.

Сабақтың типі: бақылау, оқушылардың білімін байқау, тексеру сабағы.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: әдістер-баяндау, әңгіме, талдау; тәсілдер-көрнекілік, салыстыру, ТСО

Сабақтың өту барысы:
1. Сабақты ұйымдастыру. (1-2 мин)
2. Дайындық кезеңі. (10-12 мин)
Сұрақтар:
Айнымалы деген не?
Айнымалы атауына қандай шектеу қойылады?
VB айнымалылардың келесі типтері қолданылады:
integer - 2 байт - -32768 ден 32767 ге дейінгі бүтін сандар
long - 4 байт - -2147483648 ден 2147483647 ге дейінгі бүтін сандар
single - 8 байт - ондық сандар
string - жолдық шамалар
variant -16 байт - кез-келген тип
вoolean - true, false - логикалық шамалар

3. Оқушы білімін тексеру. №9 практикалық жұмыс.
А) есептің берілуі
Есептің қойылуы: a, b, c қабырғалары бойынша үшбұрыштың периметрін және ауданын, a, b қабырғалары бойынша тіктөртбұрыштың периметрін және ауданын бір қосымшада жобала.
Б) есепке модель құру
Математикалық моделі Бағдарламалауға арналған модель

Үшбұрыштың периметрі: P = a + b + c P = a + b + c
Үшбұрыштың ауданы: S
S = sqr(p 2 * (p 2 - a) * (p 2 - b) * (p 2 - c))
Тіктөртбұрыштың периметрі: P = 2 (a + b)
P = 2 * (a + b)
Тіктөртбұрыштың периметрі:
S= ab S = a * b
В)экран пішінінің көрінісі
Г) Экран пішіні көрінісін пайдалана отырып, бағдарламалық кодты жоспарлау. Айнымалы типтерін көрсету.

Dim a As Single
Dim b As Single
Dim c As Single
Dim P As Single
Dim S As Single
Private Sub Command1_Click()
a = Val(Text1.Text)
b = ???
c = ???
p = ???
s = ???
Text4.Text = ???
Text5.Text = ???
End Sub
Private Sub Command2_Click()
???
???
???
???
???
End Sub
Private Sub Command3_Click()
a = ???
b = ???
p = ???
s = a * b
Text8.Text =???
Text9.Text = Str(s)
End Sub
Private Sub Command4_Click()
???
???
???
???
End Sub
4. Үй тапсырмасы. (3 мин)
(тік бұрышты үшбұрыштың екі катеті бойынша, гипотенузасын есептеу және бір катеті мен гипотенузасы бойынша екінші катетін есептеуді жобалау)
5. Бекіту (3 мин)
Val және Str функцияларының міндеттеріне тоқталу
6. Бағалау. (2 мин)



Ұқсас жұмыстар

Пәнге қызығушылықтарын білімді сынау арқылы арттыру (білімнің тексерудің әр түрлі түрлері)
Оқушылардың білімін және білімін тексеру
Информатика пәнінен қазіргі таңдағы бақылау, тексеру, бағалауды ұйымдастыру жолдарын қарастыру
Білімді бағалаудың критерийі
Жобалап оқыту жағдайында оқушылардың білімін бақылау мәселелеріне талдау жасау
Оқыту процесінде оқушылардың білімін тексеру және бағалау
Оқыту жүйесінде оқушылардың білімін бақылау және бағалау
Информатикадан оқушылардың іс-әрекетін бақылау мен бағалау негіздері
Оқушылардың білімін бағалау әдістері
Тест тапсырмаларын сынақтан өткізу
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер