Сауысқан мен көкек суреті

Сабақтың тақырыбы: Сауысқан мен Көкек
Сабақтың мақсаты: ертегінің мазмұнын түсіне отырып, идеясын ашу.
Күтілетін нәтижелер:
Пәндік нәтиже: кейіпкерлерге сипаттама беру арқылы оқиғаны өмірімен байланыстыра білуге үйретеді.
Жүйелі іс - әрекет нәтижесі: өз беттерімен қортынды шығара білуге, қызықты әңгімеші рөлінде қалыптасуына жағдай жасау; энциклопедиялық сөздікті және басқа да дерек сөздерді пайдалану дағдысына баулу.
Тұлғалық нәтиже: адамгершілікке, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Сауысқан мен Көкектің суреттері, әр түрлі ресурстар плакат, маркер.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Үй тапсырмасын қорытындылап өту.
Ыстық орындық Алтын балта ертегісін мазмұндау.
Кейіпкерлерге жазған хатты оқу.

І. Қызығушылықты ояту.
Топтарға бөлу.
1 - топ Үй құстары
2 - топ Жабайы құстар
3 - топ Қызыл кітапқа енген құстар
Постермен жұмыс.
Үш топқа бірнеше бөлікке бөлінген құстар суретін беріп, сол бөліктер бойынша құс денесін дұрыс орналастырып желіммен жапсыру.
Сол құстардың атын атап, не білетіндері жайлы айтып өту.
Сауысқан мен көкек суреті

ІІ. Мағынаны тану.
Балалар қалай ойлайсыңдар бүгінгі өтетін мәтініміз:
Ертегі;
Мысал;
Әңгіме;
Мәтінмен жұмыс
1 - топ Тізбектей оқу.
2 - топ Рөлге бөліп оқу.
3 - топ Рөлге бөліп сахналау.

Айналмалы бекет
1 - топ Зерттеңіз: Неліктен көкектің ұя салуға құлқы жоқ? Көкек неліктен құр айғайлай береді?
2 - топ Әңгімелеңіз: Сауысқан ұясының өте мықты екенін қалай сипаттаған? 7слайд
3 - топ Талқылаңыз: Көкек пен сауысқанның табиғатқа адамдарға қандай пайдасы бар?

Сергіту сәті:
Мынау менің жүрегім
Бәрі осыдан басталған
Мынау басым ақылды
Бәрін осы басқарған
Мынау менің оң қолым
Мынау менің сол қолым
Барлық істі атқарған.

ІІІ. Ой толғау.
Топтық жұмыс
Кесте толтыру.
І топ
Басты кейіпкерлер мекендейді пайдасы қандай сабақ алдың?
Сауысқан
Көкек

ІІ топ Көкекке хат жазады.
ІІІ топ Бес жолды өлең
Әр топ өз жұмыстарымен таныстырады.

Бағалау: топ жұмыстарын нақты критерийлер арқылы смаиликтермен бағалау.
Үйге: ертегіні оқып, мазмұндау.
Кері байланыс
1 Бүгінгі сабақ ұнады ма?
2 Сабақта сен үшін не түсініксіз болды?
3 Бүгінгі сабаққа айтар ұсынысың



Ұқсас жұмыстар

Мектепте халық педагогикасын пайдаланудың теориялық негіздері
Бастауыш сынып оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеудің теориялық негіздері
Балаларды табиғатпен таныстырудың маңызы
Құстар жарысы
Құстардың ұрпағын өрбітуі
4-5 жастағы балаларды адамгершілікке тәрбиелеуде қазақ халық ауыз әдебиетінің үлгілерін пайдалану
Оқуға және жазуға үйрету үдерісінде кеспе әліппені қолданудың маңызы, пайдалану жолдары
Балалардың табиғатпен таныстыру туралы түсінік қалыптастыру және олардың маңызы
Мектеп жасына дейінгі ересек балаларға табиғатпен таныстыру үрдісінде эстетикалық тәрбие беру
Балалар бақшасында балаларды табиғатпен таныстыруда ойындар мен тапсырмаларды қолдану
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары