Қайсысы бұрыс
Ақтөбе облысы, Хромтау ауданы
Сарысай орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Умарова Гүлнар Темиргалиевна
Шағын жинақты сыныптарға арналаған жоспар
Әдебиеттік оқу
3-сынып
Сабақ тақырыбы: Ата Заң (Қ.Айтолқын)
Сабақ мақсаты: 1) Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқыту, Ата заң туралы ұғыммен таныстыру, өмірдегі қолданысы жөнінде, тараулары туралы мәлімет беру;
2) Оқушылардың сөздік қорын молайтып, дүниетанымын кеңейту, ой-өрісін дамыту;
3) Ата заңның бағасын білуге, басты құжатты құрметтеуге тәрбиелеу;
Сабақ түрі, типі: жаңа, дәріс сабақ
Әдіс-тәсілдер: түсіндірмелі, сұрақ-жауап, баяндау, көрнекілік, ойын
Көрнекіліктер: ҚР конституциясы, топтастыру, сызба, слайд.
Пәнаралық байланыс: дүниетану
Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру сәті.
Сабақтың ұраны: Ана тілің-арың бұл,
Ұятың боп тұр бетте.
Өзге тілдің бәрін біл,
Өз тіліңді құрметте.
2.Үй жұмысын сұрау:
- Қоңырау қай кезде соғылады?
- Күз мезгілінің айларын ата.
- Мектепті неге анаға теңейді?
- Алғашқы қоңырау күні балалар неге қуанады?
-Н.Әлімқұловтың Қоңырау өлеңін жатқа айтқызу.
3.Қызығушылығын ояту:
Ой қозғау сұрақтары.
- Заң деген сөзді қалай түсінесің?
- Заңға бағыну деген не?
- Құқық деген не?
- Тәуелсіз мемлекетке заң не үшін керек?
- Бізде Ата заң күні қашан тойланады?
Бұрынғы ата-бабаларымыз қандай заңмен жұмыс жасағанын көрейік.
1-слайд. Тарихқа шолу
Шыңғыс ханның Үш жасағы
Қасым ханның Қысқа жолы
Тәуке ханның Жеті жарғысы
Қазіргі кезде Конституция бойынша заңмен реттеледі.
2-слайд. Ата Заң
Конституция - латын тілінен аударғанда құрылым , жарғы , заң деген мағынаны білдіреді.
Әдебиеттік оқу
4-сынып
Сабақ тақырыбы: Біздің Заң (Х.Ерғалиев)
Сабақ мақсаты: 1) Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқыту, Ата заң туралы ұғыммен таныстыру, өмірдегі қолданысы жөнінде, тараулары туралы мәлімет беру;
2) Оқушылардың сөздік қорын молайтып, дүниетанымын кеңейту, ой-өрісін дамыту;
3) Ата заңның бағасын білуге, басты құжатты құрметтеуге тәрбиелеу;
Сабақ түрі , типі: жаңа, дәріс сабақ
Әдіс-тәсілдер: түсіндірмелі, сұрақ-жауап, баяндау, көрнекілік, ойын
Көрнекіліктер: ҚР конституциясы, топтастыру, сызба, слайд.
Пәнаралық байланыс: дүниетану
Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру сәті.
Сабақтың ұраны: Ана тілің-арың бұл,
Ұятың боп тұр бетте.
Өзге тілдің бәрін біл,
Өз тіліңді құрметте.
2.Үй жұмысын сұрау:
Оқушылар үйге берілген К.Ахметованың Қазағым деген өлеңіне сүйене отырып, үлестірмелі кестелерді толтырады.
Салт-дәстүрлеріміз Атақты батырлар Шешендер, билер
Асыл қасиеттері мінезі хандарымыз
3.Қызығушылығын ояту:
Ой қозғау сұрақтары.
- Заң деген сөзді қалай түсінесің?
- Заңға бағыну деген не?
- Құқық деген не?
- Тәуелсіз мемлекетке заң не үшін керек?
- Бізде Ата заң күні қашан тойланады?
Бұрынғы ата-бабаларымыз қандай заңмен жұмыс жасағанын көрейік.
1-слайд. Тарихқа шолу
Шыңғыс ханның Үш жасағы
Қасым ханның Қысқа жолы
Тәуке ханның Жеті жарғысы
Қазіргі кезде Конституция бойынша заңмен реттеледі.
2-слайд. Ата Заң
Конституция - латын тілінен аударғанда құрылым , жарғы , заң деген мағынаны білдіреді.
4.Мағынаны ашу:
Біз бүгін екі сыныпта да Ата заң туралы оқып, танысамыз.
1) Оқулықпен жұмыс.
Қ.Айтолқынның Ата Заң өлеңін оқулықтан мәнерлеп, тізбектей оқыту.
2) Жұппен жұмыс.
Әр жұп өлеңнің шумақтарының мазмұнын түсіндіруге дайындалады.
Сергіту сәті.
3-слайд. Қызыл, сары, көк ауыл
1-ауыл көк
2-ауыл.қызыл
3-ауыл. сары
Оқушылар үш топқа бөлінеді. 3 топқа 3 түрлі лента беріледі. Мұғалім:
Жер енді жаратылғанда, адамдар бір-бірімен дос, бауыр болыпты, бір-бірінен ешнәрсе аямапты. Бір күні аспаннан 3 түрлі лента түсіп, адамдар 3-еуін бөліп алып, сол түс бойынша бөлініп кетіпті. (Осы кезде оқушылар өздерінің лентасымен қоршалып отырады.) Осыдан кейін адамдар достықты ұмытады. Бір күні көк ауылда су бар, азық жоқ. Қызыл ауылда азық бар, су жоқ. Сары ауылда азық та, су да бар, отын жоқ. Енді қалай өмір сүруге болады? Не істейсіздер?
Оқушы жауаптары тыңдалады.
Мұғалім сөзі:
Халқымызда Досы көпті жау алмайды, ақылы көпті дау алмайды деген тамаша мақал бар. Ақылды болу айналаңдағы адамдарды сыйлай, қадірлей білу деген сөз.Құқықтық тілмен айтқанда, бұл заңды білу, яғни заңды білген адам өзгелерге құрметпен қарайды. Бүгінгі біздің оқып жатқан өлеңдеріміз де сол Заңның еліміздің ең басты құжат екенін баяндайды.
5.Ой қорыту.
4-слайд
1) Қайсысы заң, қайсысы ереже?
Қазақстан Республикасын қорғау-оның әрбір азаматының парыз және міндеті
Көшеде дұрыс жүруді үйрен.
2) Қайсысы бұрыс? Дәлелде
Заңды барлық адамдар орындауы керек
Заңды орындау міндетті емес
3) Аяқталмаған сөйлем.
Егер мен күнде сабаққа кешігіп келсем, ...
Егер мен мектептің терезесін сындырып алсам, ......
6.Сабақты бекіту:
- Заң адамдарға не үшін қажет?
- Заңгер деген кім?
- Күнделікті өмірде қандай заңдарды орындап жүрміз?
- Заң болмаса, өмірде не болар еді?
7. Бағалау
8. Үйге тапсырма: өлеңді жаттау, мектеп өміріндегі қолданылатын заңдарды біліп келу;
Сабаққа пайдаланған слайдтар:
Бөлшек сандарды оқыту
Бөлшек сандарды оқыту реті
Натурал саннан бөлшекті азайту
Бөлшектерге амалдар қолдану
Желілі жоспарлау және басқару теориясының негізгі ұғымдары мен есептері
Мемлекеттік биліктің мақсаты - ортақ игілікке жету лайықты, ақылға сыйымды өмір сүруге жағдай жасау
Интерференция құбылысы
Аристотельдің „саясат” еңбегіндегі саяси көқарастары
Шешендік өнер және шешен таланты
Трансцендентті теңдеулер мен теңсіздіктер
ЖЕҢІЛ ӨНЕРКӘСІПКЕ БЕТБҰРЫС
Дәрігер бөлмесі мен ауыз қуысы гигиенасының бұрышының ұйымдастырылуы.
ТІК БҰРЫШТЫ ҰШБҰРЫШТАРДЫҢ ТЕҢДІГІ
Тік төртбұрыштардың қабырғаларының ұзындықтарын өлшеу
Үлкен бұрыш
Үшбұрыштар теңдігінің белгілері
Неологизмдер стиль түрлерінің жалпы қай - қайсысында, тіпті сөйлеу стилінде де азды - көпті қолданылады
Омонимдер (сырт формасы, дыбыстық құрамы бірдей, бірақ білдіретін мағынасы әр түрлі сөздер) жеке тұрған қалпында стиль түрлерінің жалпы қайсысында да қолданыла береді
Үшбұрыштың ауданын табу
Шеңберауыздылардың мекен жайы қайсысы