Жағымсыз сөзіне қарама - қайшы сөз
Қызылорда облысы,
Қазалы ауданы, Қазалы ауылы,
№100 орта мектебінің психологы
Нұрхожаева Альфира Қанатбайқызы
Тақырыбы: Мен және менің достарым
Мақсаты: Оқушылардың өзін - өзі тани білудің негізгі шарттарымен таныстыру, өзін бағалата отырып, өз бойындағы сапалық қасиеттерді анықтау, дамытуға бағыт беру.
Көрнекілігі: геометриялық фигуралар, сызба - карточкалар
Кіріспе
Құрметті оқушылар бүгінгі сабағымызда біз өз бойымыздағы жақсы қасиеттерді бағалай отырып, өзін - өзі тәрбиелеу жолдарын анықтаймыз.
Данышпан философ Фалес айтқандай
Дүниедегі ең үлкен нәрсе - кеңістік
Бәрінен жүйрік - ой
Бәрінен дана - уақыт
Бәрінен жеңілі - басқаға ақыл айту
Бәрінен қиыны - өзіңді өзің тану.
Іскерлік ойыннан бір - бірімізге комплимент айтудан бастаймыз.
1 - оқушы: Арман, сен бүгін ерекше көріктісің
2 - оқушы: Әнел, көркіңе ақылың сай.
(т. б сол сияқты бір - біріне жылы сөздер айту соңғы оқушыға дейін жалғасады).
- Рахмет, балалар! Әрбір жүректен шыққан жақсы сөз біз үшін жайлы атмосфера қалыптастырды.
1 - тапсырма:
Қазір сендер әрбір столда тұрған геометриялық фигураға назар аударып әркім өзіне ұнаған фигураға барып отырады.
Міне, біз 5 топқа топталдық
Әрбір топ мүшелері өздері таңдаған фигураның нені білдіретінін, неге осы фигураны қалағандарыңды айтасыңдар.
(оқушылардың болжамдарынан кейін, мұғалім осы тесттің мақсатын түсіндіреді)
И. Панарин тесті бойынша.
Тіктөртбұрыш - таңдағандар лидерлік қабілеті бар, алдына қойған мақсатына жететін, басқарушылық қаблеті басым жандар.
Үшбұрыш - өте еңбекқор, төзімді, өз жұмысының шебері, бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар.
Төртбұрыш - жаңа идеяларға жақын, білуге құмар, ізденгіш жандар.
Дөңгелек - осы 5 фигураның ішіндегі өте мейірімді, басқаның қайғысын қуанышын да бөлуге даяр тұратын жандар.
Зиг - зак - шығармашылық қабілеті басым, үнемі ізденіс үстінде жүретін жандар.
Міне, балалар, әркім өзін Панарин тесті бойынша да тануға болатынына көзіміз жетті.
2 - тапсырма:
1 - топқа: Ситуациялық тапсырма (топтағы2 - оқушыны шақырып сыртқа шығуын өтінеміз)
Сіз сыныптағы қыздың өз үйінің алдында бірнеше ер баламен темекі шегіп тұрғанын көрген, сыртта тұрған 2 оқушының қасынан өткенде қандай іс - әрекет жасаймыз деп ойлайсыздар.
Ал қазір сыртта тұрған 2 оқушыны шақырып осы ситуацияны оқиық, 2 оқушыға осы жағдайда не істейсіз деп сұрақ қойылып, олардың жауабы тыңдалады. Нәтижесінде осы 2 оқушының өз жауаптары туралы достарының жауаптарымен салыстырылып өзгені тани алу қабілеттіліктері айқындалады.
2 - топқа: Бір сыныптас ұлға немесе қызға қысқаша, оның жағымды және жағымсыз қасиеттерін көрсетіп атын атамай мінездеме жаз. Басқа топ оның кім екенін табуы шарт.
3 - топқа: Өмірдегі ең қажетті 3 нәрсені атаңыздар.
4 - топқа: аяқталмаған тест ұсынылады
Егер мен осы алдымызда тұрған мұғалім болсам....
5 - топқа: шығармашылық тапсырма: Міне мен қандаймын? тақырыпқа сәйкес өз қабілетін ортаға көрсету.
- Рахмет балалар, әрбір топ белсенділік көрсетті.
3 - тапсырма:
Блиц сұрақтары:
1. Мағынасы жағынан биография сөзімен бірдей сөзді ата?(өмірбаян)
2. Жағымсыз сөзіне қарама - қайшы сөз?(жағымды)
3. Кітаптың баяндаманың мазмұнын білдіретін қысқа жазба? (конспект)
4. Ұқсас деген ұғымға қарама - қарсы сөз ол? (әр түрлі)
5. Оппозиция - ол (қарсы әрекет)
6. Цивилизация - бұл? (мәдениет)
7. Экспорт бұл? (шетке шығару)
8. Ампер - вольт (электрлік өшем бірлік)
9. Майлар - белоктар (органикалық заттар)
10. Азия - Африка (жер шары бөліктері)
4 - тапсырма:
Суреттерді аяқтайық жаттығуы
Мақсаты: оқушылардың логикалық ойлауын, көру арқылы есте сақтауын, ойша жұмыс істей білуін дамыту.
Алдын - ала тақтада мысықтың және қоянның құлақтары салынған плакат ілініп дайындалады. Оқушылардың көздері шарфпен байланады да, олар кезек - кезек шығып, бірі денесін, бірі басын салса, бірі аяғын салады, осылайша жалғаса береді.
1. Суретті аяқтау қиын болды ма?
2. Жаттығу ұнады ма?
3. Бұл жаттығудың тиімділігі бар ма?
Қорытынды: Жүректен жүрекке, балалар жылы лебіздерін білдіреді.
ЭМОЦИОНАЛДЫ-ЭКСПРЕССИВТІ ЛЕКСИКАНЫҢ КӨРКЕМ ШЫҒАРМАДА ҚОЛДАНЫЛУЫ
Болымсыздық мағынаның эмоционалды-экспрессивті реңкін көркем шығарма тіліндегі мысалдар арқылы дәлелдеу
Мұсылман адам төрт мазхабтың біреуін ұстануы міндетті ме?
Жағыпар Мұсаұлы Мусин тіл білімінің білікті ұстазы ретінде
Көркем мәтіндегі шендестіруге лексикалық және грамматикалық құралдардың қатысы
Тіл – тілдің лексикасы және грамматикалық құрылысы
Лексико-семантикалық жүйесіндегі қазақ және ағылшын тілдеріндегі табу мен эвфемизмдердің геторогендік және гомегендік ерекшеліктері
АНТОНИМДЕРДІҢ КӨРКЕМ ШЫҒАРМАДАҒЫ ҚЫЗМЕТІ
Ботагөз романындағы диалог үлгілері
Тәрбие принциптерінің өзара байланыстылығы
Сөздік
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Қаламгерлік көсемсөзі
Тіл, сөз өнер туралы мақал-мәтелдер
О.Қ.О Созақ ауданының эконом икалық географиялық орны
Мадрид келіссөз үрдісі.
Модаль сөздер
Жып - жылы сөйлеген сөздерімен, Жіберетін бойымды жылындырып
Тіл қазынасы - ескі сөз
АТАЛАР СӨЗІ – АҚЫЛДЫҢ КӨЗІ