Фонетикалық жаттығу

Сабақтың тақырыбы: Early to bed, early to rise…
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Present Continuous формасындағы етістікті қолданудағы грамматикалық дағдыларын қалыптастыру бойынша оқушылардың іс – әрекетін ұйымдастыру; Early to bed, early to rise… тақырыбы бойынша лексикалық дағдыларының қалыптастыру жетілдіру; осы шағын тақырып аясында рецептивтік және репродуктивті коммуникативтік дағдыларды жетілдіру; орфографиялық; Ее әрпін ашық және жабық буында оқылуын үйрету және оның транскрипциясын дұрыс оқу дағдыларын қалыптастыру.
дамытушылық: талдау, салыстыру қабілеттерін дамыту; сенсорлық қабілеттерін артуына жағдай жасау; сабақтағы өз әрекетін және сыныптастарының әрекетін өз бетіме бағалау білігін дамыту.
тәрбиелік: салауатты өмір салты мен күн тәртібін дұрыс сақтауға жетелеу; шет тілін оқуға деген оң қарым – қатынасын қалыптастыру үшін жағдай туғызу; сыныптастарының жетістіктеріне қуану және ықтимал сәтсіздіктеріне қайғыру сезімдерін қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
пәндік: Present Continuous етістігінің уақытша формасын болымдылық тұлғасында білу және қолдана алу;
тұлғалық: оқылатын тілге мектеп сабақтарына қызығушылық таныту, күн тәртібін білу және оның маңыздылығын және әр оқушының өмірінде қажеттілігін түсіну;
жүйелік - әрекеттік: оқыған лексиканы және грамматикалық материалдарды Early to bed, early to rise… жағдаяты шеңберінде әңгіме құру үшін пайдалану.
Сабақты материалдық қамтамасыз ету:
мұғалім үшін: CD ойнатқыш, карточкалар;
оқушылар үшін: оқулық, жұмыс дәптері.
Пәнаралық байланыс: қазақ орыс тілдері, музыка.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру сәті
Мұғалім балалармен амандасады:
- Good morning, children! I am glad to see you! How are you?
- Good morning, teacher! We are fine. And you?
- Fine, thanks. Sit down, please.

II. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
- - Балалар, өткен сабақта біз күнделікті жасайтын үйреншікті іс – қимылдарды атап үйрендік. Бүгінгі сабақта біз сөйлеп жатқан сәтте болып жатқан іс – қимылдарды атап үйренеміз.

III. Тірек білімді белсендіру.
Фонетикалық жаттығу.
- Балалар, қазір біз әдеттегідей әріппен, дыбыспен және оның транскрипциясымен жұмыс істейміз. Бүгін әліпбидің келесі әрпімен танысамыз. Е дауысты дыбыс, ағылышын тілінде барлық дыбысты береді.
Now let’s open our books on p. 78. Repeat after me [е],[е],[е] – egg, pen. Let’s say together: a pen, a ten..

IV. Жаңа білім мен әрекет ету тәсілдерін меңгеру.
1 - жаттығу. Learn the new words.

V. Бастапқы түсінікті тексеру.
Оқулықпен жұмыс.
2 - жаттығу. Listen and sing.
Мұғалім өлеңді оқиды, балалардың өзінің артынан қалауын сұрайды. Оқушылар жазбаны тыңдап, ән айтады. Әнді оқушылармен кем дегенде 3 рет тыңдаңыз.
Track 9.
He is sleeping now. I am brushing my teeth now. She is having lunch now.
3 - жаттығу. Describe the pictures, make the sentences.
1. He is reading a book
2. They are dancing
3. He is watching TV
4. He is getting up
4 - жаттығу. Look at the pictures in ex 5, guess and say.
5 - жаттығу. Listen and read

Сергіту сәті.
Stand up, sit down
Clap, clap, clap
Point to the window
Point to the door
Point to the board
Point to the floor
Stand up, sit down
Clap, clap, clap

VI. Білім мен әрекет ету тәсілдерін бекіту
Дәптермен жұмыс
1 - тапсырма. Write m’re or s
2 - тапсырма. Read and match.
Keys: 1. I’m washing my face. 2. They are jumping. 3. She is singing. 4. We are cooking. 5. It is flying. 6. You are swimming
3 - тапсырма. Recorder the words to make sentences
Keys:
They are swimming.
You are sitting.
It is standing.
She is getting dressed.
He is going to bed.
4 - тапсырма. Read the story in ex 5 in your Pupils books. Close the book and complete the sentences with the right words from the box.
Keys: 1. dressed 2. is 3. time 4. o’clock 5. early, early 6. still.

VII. Сабақты қорытындылау.
- Your work today was brilliant! Tell me, please the translation of the next words you have learnt at the lesson. Good! I see that now you can tell about your day.

VIII. Үйге тапсырманы беру.
Жұмыс дәптеріндегі 4 – жаттығуды орындау.
V. Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Жаттығу түрлері, жаттығу арқылы тіл дамыту
ЖАТТЫҒУ ТҮРЛЕРІ, ЖАТТЫҒУ АРҚЫЛЫ ТІЛДІ ДАМЫТУ
Қазақ тілін оқытуда жүргізілетін жаттығулар
Шетел тілі фонетикасының ерекшеліктері
Тіл дыбыстарының түрлері. Дауысты, дауыссыз дыбыстар
Орфографиялық талдау жасау үлгілері
Қазақ тілі мен әдебиеті пәндері бойынша жүргізілетін жазба жұмыстары
Грамматикалық анықтамалардан кейін қолданылатын жаттығулар
Сөздердің дұрыс жазылуына байланысты орфографиялық материалдар
Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқыту әдістемесі
“Мүсін” жаттығуы
Сілтеу жаттығулары.
Қарамен жазылған сөздерге фонетикалық талдау жасау
Орында және қозғалыста орындау жаттығулары
Шығармашылық жаттығуларға қатыс
Жүгіру жаттығулары
Тақырып Акробатикалық жаттығулар орындау
Дене тәрбиесі жаттығулары
Топтық динамикалық жаттығулар
Дене жаттығуларының теориясы