Үстелдерге тапсырма беру

Параллель түзулер тақырыбына есептер шығару

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Параллель түзулер тақырыбын оқып үйренуде анықтамасын, параллель кесінділер ұғымын, теореманы дәлелдеуді, аксиоманы қолдана білу іс - әрекеттерін ұйымдастыру.
Дамытушылық: Сабақ барысында тапсырмаларды орындауда ұлттық дүние таным мәселелеріне қатысты танымдық - тағылымдық ой - пікір туындату, ізденіске ықпал ету.
Тәрбиелік: Оқушының танымдық объектіні анықтама, теорема, аксиома, есептерді талдай білу дағдыларын дамыту және ой ұшқырлығын ұштауға жағдай жасау.
Сабақтың түрі: практикалық сабақ.
Сабақтың әдісі: деңгейлеп саралап оқыту.
Сабақтың көрнекілігі: Слайдтар, макеттер, сызғыш, оқулық, тапсырмалар

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасын тексеру: №127 есеп
Қайталау сұрақтары:
Сыбайлас бұрыш дегеніміз не?
Вертикаль бұрыш дегеніміз не?
Параллель екі түзуді үшінші түзу қиғанда қандай бұрыштар пайда болады? және неше бұрыш?
Сыбайлас бұрыштардың қосындысы нешеге тең?
Перпендикуляр түзулер дегеніміз не?
Егер түзу параллель түзулердің біреуіне перпендикуляр болса, онда ол.....

3. Жаңа сабақ: Қарлы кесек ойыны
1 – тапсырма.
1. Үстелдерге тапсырма беру.
А үстелі - 7
Б үстелі - 8
С үстелі – 9
2 – тапсырма.
2. Маршрут парақтары арқылы үстелдерге орын ауыстыру.

А үстелі - АВС үшбұрышы берілген. С төбесі арқылы АВ қабырғасына параллель неше түзу жүргізуге болады? (тек біреу ғана)

Б үстелі - а мен в түзулері р түзуіне перпендикуляр, с түзуі а түзуін қиып өтеді. с түзуі в түзуін қиып өте ме? (екі түзудің бірін қиып өтсе, екіншісін де қияды.
С үстелі – р түзуі АВС үшбұрышының АВ қабырғасына параллель. ВС және АС түзулері р түзуін қиып өтеді.

3 – тапсырма.

Бер: в к, е р,
д к: х=?
Д ү:
m n 60°+x=130°
x=130°- 60°=70° x=70°

Сәйкестік тестісі.
а мен в түзулері параллель ------------------- а) а в
а мен в түзулері перпендикуляр ------------ в) а в
а мен в түзулері қисық ------------------------- с) а ∩ в
Вертикаль бұрыштар тең. ---------------------- а) ∟А +∟В = 180º
Сыбайлас бұрыштардың ----------------------- в) ∟А =∟В
қосындысы 180º тең.

1. Сыбайлас бұрыштың бірі 70° тең болса, екінші бұрыш неге тең?
А. 70º В. 110º С. 90º Д. 120º

2. ∟2 және ∟4 вертикаль бұрыштар.
∟2=45º болса, ∟4 неге тең?
А. 45º В. 90º С. 155º Д. 135º
Жеке оқушымен жұмыс:
Параллель кесінділерді сал?
Параллель түзуді сызып көрсет?
Параллель сәулелерді салыңдар?
3. Ең жақсы сөйлеген, түсіндірген оқушыны анықтау.

5. Үйге тапсырма: Қайталау



Ұқсас жұмыстар

Далалық жағдайда операциялық бөлмені дайындау және хирургиялық инфекцияның алдын алу
Балалардың бейнелеу әрекеттерін қалыптастыру
Кеңселік жиһазды жасау цехын құру
Сауда бөлмелерінің түрлері және сауда бөлмелерін қызмет көрсетуге дайындау
Жиһаз жасау цехын ашу
Жұмыс орны бойынша қызмет көрсетуді ұйымдастыру
Тұтынушылар нарығының жағдайы
Еңбек тәрбиесінің міндеттері
Балалар жиһазын дайындау
Ерасыл мейрамханасының құрылымы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Несиелік қатынас субъектілері қарыз беруші және қарыз алушы
ХХ ғасыр басындағы тарихи білім беру
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
ҚР «Білім беру туралы» заңына
гуманистік тәрбие беру
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні