Шық етерде Ойын шарты

"Үздік ұстаз" бәйгесіне
Тақырыбы: Ханталапай
Кіріктірілген білім беру салалары: Денсаулық , Таным
Бөлімдері: дене шынықтыру, математика
Мақсаты: Асық ойынын жаңғырту, асық ойыны арқылы тез есептеуге дағдыландыру. Математикаға қызығушылықтарын арттыру.
Көрнекіліктері: асықтар, қоржын, слайд
Билингвальды компонент: асық – альчик

Мотивациялық - қозғаушылық Ғажайып сәт
Тазша баланың кіруі
- Ассалаумағалейкум, балалар
- Балалар, мен сендерге бүгін қызықты ойын әкелдім. Ойнағыларың келе ме?
Менің қоржынымда не бар екенің білесіңдер ме? Қазір мен сендерге жұмбақ жасырамын. Шешімі қоржындағы жұмбақ зат.

Ұйымдастырушылық - ізденістік Жұмбақ.
Ренжісе бүк түседі
Қуанса шік түседі
Басқаратын барлығын
Алтын сақа деседі. - Бұл не?
- Ия, балалар бүгін біз асықпен ойнаймыз.
Асық ойыны қазақ халқының дәстүрлі ұлттық ойыны. Ұсақ малдың (қой, ешкі) асықты жілігінен алынған жұмыр сүйек. Иіргенде түскен қалпына қарай асық - алшы, тәйке, бүк, шік деп, ал атуға арналған арнайы қорғасын құйылып жасалғаны - сақа аталады. Ойнай бiлген адамға асықтың пайдасы орасан зор. Асық ойыны адамды мергендiкке, ептiлiкке баулиды. Бұған қоса аяқ - қолдың қимылын жақсартып, денсаулыққа көп пайдасын тигiзедi.
Асық ойындары көп, біздер балалар ханталапай мен шық етерде ойының ойнаймыз.
Шеңбер болып ортаға отырамыз, мен ортаға асықтар шашамын.
- Ханталапай ау, ханталапай, ортаға келіндер балақай.
1-тапсырма
Ал балалар енді кімде неше асық бар екенің білейін.
Екі, үш, бес саны жазылған белгіні көрсету. Балалар, кімде қанша асық бар? Ортаға асық санына қарай алға шығып тұрындар.

2-тапсырма
Дидактикалық ойын Жұбыңды тап
Ойының шарты: Сан құрамына қарай жұптасу.

3-тапсырма
Шық етерде
Ойын шарты. Түзеу сызыққа қатар тігілген асықтарды алыстан кезектесіп ату. Асық санына қарай реттілікпен тұру.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Кері санау.

Рефлексиялық - түзетушілік Балалар бүгін біз қандай ойын ойнадық?
Асық түсуіне қарай қалай аталады?
Балалар қолдарындағы асықтардың түсіне қарай геометриялық пішін құрыңдар
көк – шаршы
қызыл – үшбұрыш
сары - дөңгелек
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Тура және кері санайды, затты санға сәйкесін табады.
Игерді: Сан құрамын
Меңгерді: Ханталапай , Шық етерде ұлттық асық ойындарын ойнауды.

Атырау облысы,
Жылыой ауданы, Құлсары қаласы
КМҚК "Гүлдәурен" ясли бақшасының тәрбиешісі
Оразова Лаззат Кабыловна

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Педагогты бала тәрбиесіндегі отбасы мәселелерімен таныстыру
Қазақ халқының жазу тарихы
Абайдың қара сөздері мен өлеңдері
Қазақтың салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарының тәрбиелік мәні
Ойлаудың логикалық формасын үйрету
Қазақстан Республикасының сауда ұйымына кірудегі маңызы
Мектеп жасына дейінгі балалардың ақыл-ойының дамуы
Мектеп жасына дейінгі балалардың таным процестеріне талдау беруге көшелік
Ойындық фольклор жайлы
Қазақ халқының сүйек бұйымдары мен оған байланысты әдет-ғұрыптары
Қашықтықтан оқыту
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Кәсіпкеріктің дамуының алғы шарты құқықтық қамтасыз етілуі
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
Шамшадин мен Клараның, Мерей тойына арнау