Ұйымдастыру кезең

Қазақ тілі 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Дара және күрделі сан есім
Сабақтың мақсаты: сұрақ - жауап әдісі арқылы оқушылардың сан есім туралы білімдерін еске түсіру. Сөйлемнен сан есімді таба білуге, оларды бір - бірінен ажырата отырып, сан есімге байланысты жаттығуларды дұрыс орындауға дағдыландыру. Оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру, өз бетінше жұмыс істей білуге баулу, тіл байлығын, ой - өрісін, іскерлік дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру. Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа, іздемпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі: слайдтар
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, көрнекілік, талдау, жинақтау, өз бетінше жұмыс, салыстыру, ажырату.

Сабақтың барысы:
І. Бағдарлау - мотивациялық кезең.
1. Ұйымдастыру кезең. Оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеру.
2. Психологиялық жаттығу.
Әрбір адам - туысым, досым, жұрағатым,
Әрбір сабақ - үйрену, ұғу, ұлағат.
Әрбір сөзің - шындық, бірлік, адамдық,
Әрбір ісің - тілек, тірлік, адалдық.
3. Үй тапсырмасын тексеру.
Үйге қандай тапсырма берілді.

4. Қайталау сұрақтарын қою.
Сандар сыры ойынында ұяшықтардың артындағы сұрақтарға жауап алу.
5 10 15
20 25 30
35 40 45

5. Сан есім деген не?
10. Сан есімге қандай сұрақтар қойылады?
15. Есептік сан есім дегеніміз не?
20. Есептік сан есімдерді реттік сан есімдерге айналдырып жаз:
Екі пәтер...
Бес қабат...
Алты топ...
30. Реттік сан есімдердің түбірі мен жұрнағын ажырат: жетінші, бірінші, тоғызыншы.
35. Жұмбақты шеш, сан есімдерді тап.
Тоғыз белбеу, қос жібек,
Екі мұрын, бір шүмек. ( домбыра)
40. Мына сан есімдер қанша сөзден құралған?
Он, үш, жүз, сегізінші, жетеу.
45. мына сан есімдер қанша сөзден құралған?
Екі жүз, үш мың тоғыз жүз елу алты, қырық жеті, жүз он үш.

ІІ. Операциялық - орындаушылық кезең
1. Өткен материалды бекіту.
2. Миға шабуыл.



Ұқсас жұмыстар

Оқушыларға ұлттық тәрбиені берудегі халықтық тәрбиенің рөлі
Сыныптағы тәрбие жұмысын мақсатты жоспарлаудың әдістемесі мен технологиясы
Басқару есебі туралы
Патронаттық отбасындағы тәрбиеленушілерді әлеуметтік және психологиялықпедагогикалық қолдау модельдері
Оқушылар мен ұстаз - тәрбиешілер
КӘСІПКЕРЛІК ҚЫЗМЕТ, ОНЫҢ НЕГІЗГІ ТҮРЛЕРІ МЕН НЫСАНДАРЫ
Педагогикалық әрекеттерді жобалау технологиясы
Тәжірибелік-бағдарлы кәсіптік білім берудің оқыту әдістерімен байланысы
Компьютерлік оқытудың ерекшеліктері
Ұйымның шығыстарының есебі
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қазақстандағы банктік жүйенің даму кезеңдері туралы
Қаржы механизмі қаржы қатынастары мен қаржы саясатын ұйымдастырудың экономикалық механизмі
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру