Серпімділік күшінің ұзаруға тәуелділік графигінен қатаңдық коэффициентін анықтау

Сабақ тақырыбы: Серпімділік күші, Гук заңы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7. 2. 2. 12 Гук заңының F = - k∆x формуласы бойынша серпімділік күшін есептеу;
7. 2. 2. 13 Серпімділік күшінің ұзаруға тәуелділік графигінен қатаңдық коэффициентін анықтау.
Сабақ мақсаттары: Гук заңының F = - k∆x формуласы бойынша серпімділік күшін есептеу;
Серпімділік күшінің ұзаруға тәуелділік графигінен қатаңдық коэффициентін анықтау
Жетістік критерийлері: Гук заңының F = - k∆x формуласы бойынша серпімділік күшін есептейді;
Серпімділік күшініңұзаруға тәуелділік графигінен қатаңдық коэффициентін анықтайды
Тілдік мақсаттар:
Пластикалық, серпімді, дефморация, серпімділік күші, қатаңдық коэффициенті, ұзаруға тәуелділік графигі
Құндылықтарды дарыту

- Жауапкершілікті дамыту; білу және түсіну:
- Жаһандылық және тәуелсіздік құндылықтары:
- Қоршаған ортаға қамқорлық және орнықты дамуға ынта дағдылары:
Өз - өзіне сенімділік және рефлексия дағдылары
Пәнаралық байланыстар: Математика
АКТ қолдану дағдылары Ақпаратты жинақтау
Бастапқы білім
Күш
Оқушылар өткен сабақтағы толтырып бастаған шаблон - картамен жұмысты жалғастырады. Шаблон картамен қалай жұмыс жасайтынын мұғалім тағы бір рет түсіндіріп кетеді.
Менің білгенім бағанасын толтырылған. Оқып үйренгенім бағанасы жартылай өткен сабақта толтырылды, сондықтан оқушылар осы бағананың екінші бөлігін оқулық бойынша толтырады.
Менің білгенім
Оқып үйренгенім
Қорытындым

3 тапсырма. Жұпта жұмыс. §18, 19 кітапта ашып, оқушылар жұпта талқылап оқып үйренгенім бөлігін толтырады.
Сыныппен жұмыс. Оқушылар шаблондарын толтырады. Бір - бірден шығып дұрыс жауаптарын презентацияға жазады. Сыныппен бірге талқылау.
Жұпта жұмыс. Үшінші бағананы толтыру. Қолдану бөлігін оқушылар жұпта талқылап толтырады. Деформация түрлеріне мысал жазады.
Екі жұп топқа бірігіп бірін - бірі тексереді.
4 тапсырма:
Мұғалім оқушылардың жауаптарын керек кезде толтырады.
Мұғалімнің түсіндіруі. Мұғалім оқушыларға қатаңдық коэффициентінің графигін түсіндіріп кетеді. Оқушылармен бірге бірінші коэффициентін анықтайды.
k1=F ∆x=10 Н см
k2=10 Н см
Қандай қорытынды жасауға болады?
Fупр1 х1= Fупр2 х2= Fупр3 х3=k
k - қатаңдық коэффициенті (осы серіппеге тұрақты).
Жеке жұмыс. Қалған екеуін оқушылар өздері жасайды. k=5 Н см
Тапсырманы орындап бітіргеннен соң оқушылар төрт адамнан топқа жиналады да бірін - бірі тексереді.
Сыныппен талқылау.
Жеке жұмыс – есеп шығару.
1. Қандай күш әсерінен қатаңдығы 1 кН м серіппе 4 см – ге қысқарды? – 40 Н
2. Егер серіппеге 10 Н күш әсер етсе, оның ұзаруын анықтаңдар. Қатаңдық коэффициенті 500 Н м.
3. Егер серіппе 1000 Н күш әсерінен 1 мм - ге ұзарса, оның қатаңдық коэффициенті неге тең?
Оқушылар парақтармен ауысады да бірін - бірі тексереді. Бір оқушы тақтада шешу жолын көрсетеді.

Алматы облысы,Талғар қаласы
Т.Рысқұлов атындағы
№9 жалпы білім беретін орта мектеп мұғалімі
Серікбаева Марьяна Тұрсынбайқызы

Серпімділік күші, Гук заңы. жүктеу
Серпімділік күші, Гук заңы слайдын. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

«Химиялық талшықтардың технологиясы» пәнінен студенттердің практикалық сабақтары
Экспериментальдық есептердің қойылуы мен шығару әдістемелерін талдау
Физика пәні бойынша оқытуды жоспарлаудың мүмкіндіктері
Көлденең күш пен июші моменттер
Қатты денелерді сынау әдістері
Бір еркіндік дәрежесі бар механикалық жүйенің тербеліс теңдеулеріне талдау жасау, тербелістің сөну дәрежесінің жүйенің қатаңдығы мен демпферлік қасиеттеріне тәуелділігі
Деформация туралы
Тербелмелі қозғалыстар
Созылу немесе сығылу
Тұтқырлық үйкеліс күші
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Сұраныс пен ұсыныстың нарықтың әр түрлі құрылымындағы тауар бағаларын анықтау факторы ретінде
Топырақ шіріндісі (гумус) және оны анықтау әдістері
Суда еріген оттегіні анықтау
Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын анықтау
Серпімділік күш
1945 жылы 4 ақпанда Чумаев барлаушылар тобымен Одер (Одра) өзенінің батыс жағалауына өтіп, жаудың техникасы мен адам күшін анықтауға тапсырма алды