Заттарды санау
Қысқа мерзімді жоспар
Математика 1 - сынып
Тарықыптар:
1. Заттардың қасиеттері. Заттарды санау
2. Заттарды әртүрлі белгілері бойынша салыстыру. Өлшем,пішін туралы түсінік
3. Кеңістікте туралы түсінік (оң жақта, сол жақта, жоғарыда, төменде, үстінде, астында, арасында, алдында, артында)
4. Уақыт туралы түсінік. Бұрын. Кейін.
5. Заттарды әртүрлі белгілері бойынша салыстыру. Бірдей. Әртүрлі
6. Ұзын-қысқа, биік-аласа, кең-тар, үлкен-кіші жуан-жіңішке, қалың-жұқа.
7. Артық, кем, сонша. Тура және кері санау.
8. Реттік санау. Нешінші?
9. Түзу, қисық сызықтар.
10. Нүкте, кесінді.
11. Сәуле, бұрыш
12. Фигураларды бөліктерге бөлу және құрастыру
13. Көп,біреу. 1 саны және цифры
14. 2 саны және цифры
Тоқсан І
1 сабақ
Тарау Қарапайым түсініктер
Сабақтың тақырыбы: Заттардың қасиеттері. Заттарды санау
Сілтеме: Математика оқулығы, А. Б. Акпаева, Л. А. Лебедева, В. В. Буровова.
Алматы Алматыкітап , 2012 ж.
Жалпы мақсаты: Санаудың мәнін ашу, жекелеген заттарды санауға үйрету, заттарды салыстыру бойынша дайындық жұмыстарын жүргізу
Күтілетін нәтижелер: Жекелеген заттарды санауға үйренеді, заттарды салыстырады
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Сын тұрғысынан ойлау стратегиялары:
−Жеке, жұппен, топпен жұмыс;
−Ойын Ойлан тап , Ассоциация кестесі; Ой қозғау; Диалогтік оқыту; Екі жұлдыз, бір тілек әдіс - тәсілдері.
Психологиялық ахуал
Жұппен−топпен әдісі
Диалог Менің отбасым
Оқушылар өзара өз отбасы туралы айтады
Өзіне жақын адамдардың суретін салады
Сенің отбасыңның неше мүшесі бар?
Сыныптағы қай оқушының отбасы ең үлкені?
Өз отбасыңның ең үлкені кім? Ең кішісі ше?
Өз отбасыңда неше бала бар? Кімнің отбасында көп бала бар?
Қандай отбасын көп балалы дейді?
Неліктен олар солай аталады?
Білу
Жаңа тақырыпқа бағыттау
Ой қозғау әдісі
1. Кубиктермен жұмыс
Неше кубик көріп тұрсыңдар? Олардың түстері қандай? Олар неден жасалған? Ішінде бірдейлері бар ма?
2. Жоғары−төмен
Жоғары сөреде 5 кубик, төменгі сөреде 2 кубик
Заттардың ұқсастығы мен айырмашылығы неде? Сыныптағы заттарды санаңдар.
Қайсысында кубиктер аз? Қайсысында көп?
Түсіну
Оқулықпен жұмыс
1 - 4 тапсырма
Ойын Ойлан, тап
Қанша? Неше? Нешеу? сұрақтарына жауап береді
Сергіту сәті
Қолдану 8 минут
Дәптермен жұмыс
Көркем жазу
Суреттер мен шаршылардың нешеуі боялғанын және боялмағанын анықтау
Талдау 5минут
Ассоциация кестесі әдісі
Қоян, аю дегенде ойларыңа не келеді? (көжек, қонжық)
Бағалау
Кері байланыс 5 минут -
Сабақта нені сәтті орындадыңдар?
- Нені жақсы жасай алдыңдар?
- Қандай тапсырмалар қызықты болды?
- Топ ішінде қалай жұмыс жасадыңдар?
- Тақырып бойынша тағы не білгілерің келеді?
Балаларда санау әрекетін дамыту туралы
Әр түрлі жастағы балаларда жиын, санау туралы түсініктерін дамыту
Заттарды қалай санау керек екенін түсіндір
Мөлшер және санау
Сабақ кезінде іс-әрекетті ұйымдастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың сан ұғымының қалыптасуы
Қарапайым түсініктер. Сандар номенклатурасы
Сан уғымының дамуы туралы
Балаларды санауға үйрету барысында ойын жаттығуларын қолдану
Сандық ұғымдарды қалыптастыру және сануға үйрету
Планетадағы заттардың айналымы. Өзектілік қағидасы
Мұнайхимиялық синтезден көмірсутекті шикізаттарды алу
Лейкоциттердің өндірілуіне қажетті заттардың, витаминдердің жеткіліксіздігінен олардың өндірілуінің бұзылуы
Осыдан тағамдық заттардың ашып кетуі, іріп - шіруі ұлғайады
Анаболикалық заттардың спортсмендердің организмне, дене бітіміне әсер етуін зерттеу
Домалаған заттарды қуып жету Допты қуып жету
Жарғақты өсімдікті илегіш заттардың судағы ерітіндісімен өңдеу операциясы
Улы заттардың әсерінің салдары
Мектепке даярлық тобында балаларды санауға үйрету
Илегіш және майлағыш заттардың жалпы химиялық технологиясы пәнінен 2 аралық бақылау тапсырмалары