Біздің үшінші сыныпта
Шығыс Қазақстан облысы, Ұлан ауданы,
Мамай батыр ауылы, М. Ломоносов атындағы орта мектеп КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Жанабаева Динара Қабланқызы
Топтамадағы сабақ тақырыптары
1. Біздің сынып
2. Біздің үшінші сыныпта
3. Наш класс
4. Сынып оқушылары
Сабақ тақырыбы: Біздің үшінші сыныпта
Жалпы мақсаттар: Өтіліп отырған жаңа тақырып бойынша сөздік қорды қалыптастыру. Оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып, тілдесім әрекетіне жету.
Түйінді идеялар: Сынып мүліктері
Стратегиялар: Кірпілер , Мозайка , Микрофон , АҚА артық, қосу, алып тастау , Конверттегі сұрақ , Венн диаграмма , Баспалдақ , Рифма , Парашют , Ойын Ойлан тап
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, маркерлер, А3, презентация, қима қағаздар, смайликтер, компьютер.
Дереккөздер: Қайырбекова А. Қазақ тілі, 3 сынып, Оқулық. Алматы Атамұра , 2014.
Жақсылықова Г. И., Каженова А. М., Исмагилова Н. З. Интербелсенді әдіс - тәсілдер. Әдістемелік құрал. Өскемен 2014
Оқыту нәтижелері: Сөздік қорлары қалыптасады, оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым әрекеттерін қолданады.
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс - әрекеті
1 - кезең.
Қызығушылықты ояту: 7 мин
Мұғалім сыныпты Мозайка арқылы топты шағын топқа топтастырады.
Қосымша 1.
Мозайка бойынша оқушылар топқа бөлінеді.
Кірпілер стратегиясы арқылы ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастырады.
Оқушылардың үй жұмысын орындағанын тексеру мақсатында Конверттегі сұрақ стратегиясы бойынша тексереді
Қосымша 2
Конверттегі сұрақ стратегия арқылы үй жұмысы тексеріледі. * Сөздерді аудар * Сан есім дегеніміз не? * Мысал келтір * Сөйлемдердердің ішінен сан есімді теріп жаз * Сөйлемдерді толықтырып жаз.
2 - кезең. Мағынаны ажырату: 25 мин
Қабілеті жоғары оқушылар Менің сыныбым тақырыбы бойынша эссе оқиды және слайд көрсетеді Микрофон стратегиясы
Қосымша 3
Микрофон стратегия арқылы қабілеті жоғары балаға сөз беріледі.
АҚА артық, қосу, алып тастау сөздік жұмысы мұғалім жаңа сөздердермен таныстырады
Бағалау: Смайлик
Айтылым. Мұғалім диалог бойынша видео ресурс көрсетеді.
Қосымша 4
Тақтаға үш оқушы шығады. Екі оқушы өзара әңгімелесіп тұрады. Бір оқушы ешкіммен тілдеспей жалғыз өзі тұрады. Оқушылардан не байқағандарын сұрау.
- Не байқадыңдар?
- Бір оқушы неге үндемей тұрды?
Бейне материал көрсету. (Балалар)
Екі тапсырма бойынша оқушылар өз ойларын ортаға салады. Келесі тапсырма топ ішінде жұптаса отырып диалогті оқиды.
2 - тапсырма Ойын Ойлан тап
Венн диаграммасы
Бағалау: Нысана
3 - тапсырма Баспалдақ стратегиясы
Жазылым. Интерактивті тақтаға сандар мен жұрнақтарды шығарады. Тапсырма 4
Деңгейлік тапсырма
Толық жүздіктерді қосу және азайту
Сандар мен өрнектер
Мектеп оқушыларының сабақты үлгермеуінің себептері және олармен жүргізілетін жұмыстар
Үшінші сынып дүниетануын оқытудағы ерекшеліктер
Бастауыш сыныптардың 4-сыныбында синтаксистік материалдарды оқыту
Бастауыш сыныпта ағылшын тілінен жазуға үйрету жолдары
Зат есімдерді жекеше түрде жазу
«Сөз құрамы» тақырыбын оқытуда көмекші мектептің 5-7 қазақ сынып оқушыларының грамматикалық білім және орфографиялық дағдыларының жағдайын анықтау
Бастауыш сыныпқа ағылшын тілін оқытудың ерекшелігі
Ұлттық ойындарды бастауыш сыныптың оқу-тәрбие үрдісінде пайдаланудың жолдары
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ЕГЕМЕНДІ ЖӘНЕ ТӘУЕЛСІЗ ҚАЗАҚСТАН ҮШІНШІ МЫҢЖЫЛДЫҚТЫҢ БАСЫНДА
Бастауыш сыныпта сөйлемді оқыту жолдары
Біздің әжелеріміз, аталарымыз - қаһармандар
Үшінші нұсқада
Біздің мемлекетіміз - жас мемлекет
Біздің Қазақстан - көп ұлтты мемлекет
Біздің еліміз өте үлкен мен оны сүйемін, болашақта елдің үлкен азаматты боламындеп үміттенемін
Туған жердің табиғатын қорғау біздің парызымыз
Қасқыр біздің қасымыз, бүгін жейтін асымыз