Хан әліппе
Қош бол, әліппем!
Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін ортаға салу, өнерлерін тамашалау, мәдениеттілікке тәрбиелеу, қабілеттерін дамыту.
Дүниетанымын кеңейтіп, эстетикалық талғамын тереңдету, өзін - өзі басқаруға үйрету.
Көрнекіліктері: А. Байтұрсынов, Ы. Алтынсарин суреттері, шарлар, гүлдер, даналық сөздер, әліппе суреті, әріптер, буындар.
Жүрісі: І. Ұйымдастыру.
ІІ. Мұғалім: Бар білімнің бастауы,
Бар ғылымның бастауы.
Жас балаға нұр шашқан,
Әліппе кітап тіл ашқан.
- Құрметті ата - аналар, ұстаздар! Бүгін, сіздер 1ә - сынып оқушыларының алғаш рет қолдарына ұстап әріп таныған оқулығы әліппемен қоштасуға арналған мерекеге келіп отырсыздар. Мерекемізге қош келдіңіздер! Енді сіздерді оқушыларымның өнерлерін тамашалауға шақырамын!
1 - жүргізуші: Нұрдана
- Қайырлы күн, құрметті қонақтар! Ұстаздар мен оқушылар! Қош бол, әліппем атты ертеңгілігімізге қош келдіңіздер!
2 - жүргізуші: Жанерке.
- Иә, ең алғаш әріп танытып, оқуды үйреткен сүйікті әліппемізбен қоштасар кезде келіп қалды.
1 - жүргізуші: Нұрдана
- Жанерке, менің ойымша әліппе бар кітаптың басы болғандықтан, әліппені кітаптар патшасы немесе хан әліппе деп атар едім.
2 - жүргізуші: Жанерке.
- Жарайсың, Нұрдана! Табылған ақыл. Ендеше Хан әліппені ортамызға шақырайық.
1 - жүргізуші: Нұрдана
- Қарсы алайық бүгінгі күннің басты қонағын.(Хан әліппе келеді)
Хан әліппе: Сәлеметсіздер ме, балалар!
2 - жүргізуші: Жанерке.
- Сәлеметсіз бе, хан әліппе!
1 - жүргізуші: Нұрдана
- Хан әліппем! Бүгінгі сый - құрметтің бәрі сізге арналады.
Хан әліппе: Рахмет, балаларым. Мені оқып, үйреніп, жазуға, оқуға, өнерге бейімделген шығарсыңдар. Қане, көрсетіңдер, көрейін не үйренгендеріңді.
Хор: Әліппе.
Хан әліппе: Рахмет балаларым! Өркендерің өссін! Өнерлерің өрге жүзсін!
1 - жүргізуші: Нұрдана
Ән: Домбыра сазы. Орындайтындар: Әсел, Ақнұр, Үміт
2 - жүргізуші: Жанерке.
- Хан әліппе, сіздің достарыңыз бар ма?
Хан әліппе: Әрине бар. Менің бірінші досым Ақыл әліппесі . Менің әріптерімнің қандай екенін тыңдаңыздар.
1 - оқушы - Ақнұр: А Ата - ананың тілегі -
Адам болып өскенің
Адамдықтың тірегі -
Адал болып өскенің.
2 - оқушы - Әсел: Ә Әдептілік дегенің -
Әрқашан да керегің.
Әсемпаздық дегенің -
Әуре – сарсаң әлегің.
3 - оқушы - Мейрамбек: О. Оқуда болсаң,
Ойыңа, ойынды әсте жуытпа
Ойында болсаң,
Ойыңа, оқуды түсір, ұмытпа.
4 - оқушы - Саят: С Спортпен айналыс
Сұлулық сыйлаған
Сол саған пайдалы іс
Сауық пен кинодан
5 - оқушы - Арыстан: Т Тәртіпті бала - сүйеніш,
Төбең бір көкке жетеді
Тәртіпсіз бала - күйініш,
Төмендеп басың кетеді.
6 - оқушы - Үміт: Ұ Ұрыншақ бала жанында
Ұрыс пен керіс, айқай - шу
Ұстамды бала жанынан
Ұнамды қылық байқайсың.
7 - оқушы - Ш: Шындықты сақтаймыз,
Шыншылды жақтаймыз
Шаршы топ алдында
Шығарып мақтаймыз.
1 - жүргізуші: Нұрдана
- Рахмет, әліппе. Әріптеріңіз керемет ақыл айтты.
2 - жүргізуші: Жанерке.
- Бұл ақылды біздер, естен шығармауымыз керек.
Хан әліппе:
- Жарайсыңдар, менің әріптерім!
- Ал, енді, менің Тапқышбек деген уәзірім бар еді. Өзі сондай тапқыр, әрі ақылды.
- Шақырыңдар, менің уәзірімді
1 - жүргізуші: Нұрдана
- Әміріңізге құлдық, хан ием!(Билеп, Тапқышбек келеді
Тапқышбек:
- Салем, балалар! Мерекелеріңіз құтты болсын!
- Бүгін сіздер үшін үлкен мереке және ең алғашқы сын болмақ. Ал мен қазір сіздерді сынап көрейін. адасқан буындардан сөз құрап беріңдерші.
Ойын: Адасқан буындар
2 - жүргізуші: Жанерке.
- Келесі шырқалатын ән - Жарқын жүзді ұстазым!
1 - жүргізуші: Нұрдана
- Тапқышбек, бізді, сынайтын тағы қандай тапсырмаң бар?
Тапқышбек: Ендеше, сөз жарысында кім көп біледі екен? Әліппеден үйренген тақпақ өлеңдерімізді айталықшы.
2 - жүргізуші: Жанерке
Отан - сенің, ата - анаң,
Отан - досың, бауырың
Отан - өлкең, астанаң,
Отан - аудан, ауылың
Отан - тарих, Отан - тіл,
Жасаған елің, ер халқың
Отан - өлең, Отан - жыр,
Көтерген көкке ел даңқын
Отан - осы, достарым,
Көңілге мұны түйе біл.
Отан деп өс, жас қауым,
Оны ардақтап сүйе біл!
1 - жүргізуші: Нұрдана
Бабалардың көзіндей,
Даналардың сөзіндей,
Ұлы дала тұрғызды
Ұлы қала өзендей.
Қазаққа бергені көп Қоңырқожа Қожықов
Әлемнің белгілі ойшыл, педагогтары
Біздің отбасы
Еліміздегі алғашқы баспалардың пайда болуы
«Аруна» баспасы жайлы
Түркі тілдес мемлекеттердің латын графикасына көшуінің маңызы туралы
Ғалымның қазақ тілін оқыту әдістемесіне енгізген жаңалықтарын саралау
Қазанда хан
Магистрлік диссертацияның өзектілігі
Қазақ халқының ағартушысы – Ыбырай Алтынсарин
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
ӘБДІКӘРІМ САТҰҚ ҚАРАХАН
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс