Тізбектей оқыту

Сабақтың тақырыбы: Ж дыбысы мен әрпі
Сабақтың мақсаты: Ж дыбысы мен әрпі туралы түсінік беру дұрыс оқуға, дұрыс дыбыстауға жаттықтыру. Адамгершілік қасиеттерді, рухани байлықты қалыптастыру. Оқушылардың тілін ой - өрісін дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: кеспе әріп, кеспе буын, суреттер.
Пән байланыс: бейнелеу, математика, дүниетану.
Оқыту әдісі: көрсету, түсіндіру.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру: Сабаққа зейінін аудару.
2. Мақсат қою: тақырыбын, мақсатын хабарлау.
3. Өткен сабақтан алған білімдерін тексеру:
а) Буынды пысықтау.
ә) Сөз құрап оқу.
б) Тізбектей оқыту.
- Ж қандай дыбыс?
- Қандай түске саламыз?
Ж дыбысынан келетін қандай сөздерді үйрендік?
в) Сөйлем құрату.
Ж дегенім жемістер
Жасыл бақтан жеміс тер.
Жүзім, жидек көп өнсін,
Жиын - терін көбейсін.
Ж дыбысынан келетін қандай сөздер бар?
г) Тақтамен жұмыс:
Жапырақ - Жүзім - Жолбарыс
- Өткен сабақта қандай мәтінмен таныстық?
- Жусан. (Оқушыларға тізбектей оқыту.)
ғ) Ой қозғау
Жусан не екен?
Қандай өсімдік?
Жусаннан не жасалады?
4. Жаңа сабақ:
а) Жаңа сөздерді тақтадан оқытып, мағынасын түсіндіру.
1 – қатар 2 - қатар 3 – қатар
ә) Суретпен жұмыс: Жарыс туралы. Оқып беру.
б) Сөздерге дыбыстық талдау жасау.
Жарыс, Жусан, Олжас, Жарас.
в) Сергіту сәті:
Шаршадыңдар ма балалар? Олай болса Ақтау қаласына саяхатқа шығып, биік - биік ғимараттарды, зәулім үйлерді, теңізді тамашалайық. Өйткені биыл Ақтау қаласына 50 – жыл, Маңғыстау облысына 40 – жыл болады. ( Ақтау қаласы және Маңғыстау өңірі туралы бейнематериалдарды тамашалау)
г) Жұмбақты шешу:
Бос жер қалмай аспаннан,
Түнде шашып тасталған.
Моншақтың аты не? (Жұлдыз)
Кім жылдам? Шашылған жұлдыздардан (буындардан) сөз құрастыру. Қандай сөздер шықты? Оқимыз.
Дәптермен жұмыс: Ж ж дыбысын жаздыру.(ауада, дәптерге)

5. Сабақты қорыту:
Біз қандай әріппен таныстық?
Бүгін сабақта не үйрендік?
- Тақтамен жұмыс жасап, буынға бөліп оқыдық, жұмбақ шештік, жоғалған буынды таптық, көркемдеп жазу жаздық.
Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау



Ұқсас жұмыстар

Физика курсының электр тогы бөлімін мультимедиа технологиясы негізінде оқыту әдістемесі
ҚАРАПАЙЫМ САЛУ ЕСЕПТЕРІ
ГЕОМЕТРИЯ САБАҒЫНДА GEOGEBRA ОРТАСЫНЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІН ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
Нүктелердің геометриялық орны әдісі
Бағалау нәтижесін ескере отырып, оқытуды түрлендіру
Орта мектепте электростатика бөлімін демонстрациялық көрсетулер көмегімен оқыту
Қан айналуды зерттеу әдістері. Интегралдық және аймақтық реография
Математика сабақтарында оқушылардың үлгірмеушілігін болдырмау (2 сынып бойынша)
Қашықтықтан оқытуда қолданатын формалар мен әдістер
Автоматты басқару жүйелері. Құрылымдық сұлбаның сипаттамасы
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Оқыту және ғылыми метоликалық жоспардағы кабинеттің міндеті.