Елтаңба авторлары кім

Cайыс Кім көп біледі?
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың сабақтан алған білімдерін пысықтау.
2. Оқушылардың өз білімдерін жеткізе білу, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
3: Ортада өзін ұстауға, сабырлылыққа, ұстамдылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: суреттер, плакаттар, шарлар
Түрі: жарыс сабақ
Әдісі: сұрақ - жауап
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі
Құрметті оқушылар, ұстаздар бүгінгі сынып сағатындағы 3 Г сынып оқушылары арасындағы Кім көп біледі? атты сайысқа қош келдіңіздер. Сайысқа сыныптан 3 топ қатысады. Бұл сыныптағы өткізіп отырған сынып сағатының мақсаты оқушылардың жалпы сабақ бойынша алған білімдерін тексеру.

Сайыс 6 бөлімнен тұрады
1. Таныстыру
2. Топ сайысы (әр топқа 6 сұрақ қойылады)
3. Естімеген елде көп (логикалық сұрақтар 2-ден)
4. Жалғасын тап (мақал - мәтелдерден жарыс)
5. Жеті жұрттың тілін біл (жұмбақтар шешу; қазақша, орысша жауабын айту)
6. Топ басшылар сайысы (3 сұрақтан беріледі)
1 - жүргізуші: Ғылымның сырын ұғына
Шығыңдар білі шыңына
Ұқыптылық пен зеректік
Жеткізер сіздей өренді
Білімнің нәрлі сырына

2 - жүргізуші: Ал келіңдер, келіңдер
Бір - біріңе еріңдер
Біліміңді тексеріп
Бәйгеге қатысып көріңдер
Бәйгеге түсіп жарыспай
Жүйріктің бағы жанар ма
Білім мен өнер жарысып
Тәрбие – тәлім табар ма
Бұл бәйге ойдың бәйгесі
Кім жүйрік ойға сол алда - дей отырып сайысымызды бастаймыз

Сайысымыздың 1- кезеңі бойынша топтар өздерін таныстырады
1 - топ Қыран тобы
Ұраны Біз қыранбыз, қыранбыз
Бәйгеде біз алдамыз

2 - топ Жасұлан тобы:
Ұраны: Бұл айтыста болма бос
Біліміңе білім қос

3 - топ:
Ұраны:
Сайысымыздың екінші бөлімі бойынша әр топқа 6 сұрақ беріледі.
1 топ 1. Білім күні (1 қыркүйек)
2. Қазақтың ұлттық аспабы (домбыра)
3. жаңа әнұран қашан қабылданды? (2006 ж қаңтар)
4. Ән ұранның авторлары кім?
5. 1 жұмыртқа пісіру үшін 5 минут қажет 4 жұмыртқа пісіру үшін неше
минут қажет?
6. Қазақтың тұңғыш ғарышкері (тоқтар)
2 топ 1. Республика күні (25 қазан)
2. Ұя салмайтын құс (көкек)
3. Қазақстан халқы өзінің тұңғыш президентін қашан сайлады? 1991 ж 1. 12
4. Қазақстан туының авторы? Ш. Ниязбеков
5. Мәтін дегеніміз не?
6. 1 кг мақта ауыр ма 1 кг темір ауыр ма?
3 топ 1. Абылайдың шын аты? Әбілмансұр
2. Елтаңба авторлары кім? (Шота Аман Уалиханов, Жандарбек Мәлібеков)
3. Бір сыйлықты орау үшін 30см жылтыр қағаз керек, 7 сыйлыққа қанша см керек?
4. Түбір дегеніміз не?
5. ҚР - ның Ата заңы қай жылы қабылданды? (30 тамыз 1995ж)

Үшінші бөлім бойынша Естімеген елде көп логикалық тапсырмалар
1 - топ: 1. Су астында сіріңке жағуға бола ма? (болады егер сүңгуір қайықта болсаң)
2. Қандай сұраққа иә деп жауап бере алмайсың? (Ұйықтап жатырсың ба?)

2- топ: 1. Жұмылған көзбен не көруге болады? (түс)
2. Адам үйден биік секіре ала ма? (үй секірмейді)
3 топ: 1. Қандай ыдыстан тамақ жеуге болмайды? (бос)
2. Шайды қай қолмен араластырған дұрыс? (қасықпен)

Төртінші бөлім: жалғасын тап Мақал - мәтелдер жарысы
1 - топ: 1. Арқанды ат... (қазығына оралар)
2. Жылы - жылы сөйлесең,... (жылан інінен шығар)
3. Ұстазы талантты болса,
Шәкірті... (талапты болар)
4. Ертеңгі асты тастама, кешкі асқа қарама ,

2 - топ: 1. Ас атасы - ........ нан
2. өз елім -.......................... өлең төсегім
3. Оқу білім бұлағы,............. білім өмір шырағы
4. Әдептілік белгісі,................. иіліп сәлем бергені

3 - топ: 1. Кітап білім................. бұлағы
2. Тіл қылыштан да........................ өткір
3. Отан үшін отқа түс....................... күймейсін
4. Отан................................................ оттан да ыстық

Бесінші сайысымыз Жеті жұрттың тілін біл
1 - топ: 1. Жүз теңгең болғанша жүз....... болсын (дос друг)
2. Футболшының алаңдағы ойын заты (доп - мяч)
3. Қабат – қабат қаттама, ақылың болса аттама (кітап - книга)
4. Жеті қазынаның бірі (ит - собака)

2 - топ: 1. Ұшқан.... жүгірген аң бәрі тамақ (құс - птица)
2. Сағат сайын қағылады
Тек мектептен табылады. (Қоңырау - звонок)
3. Бірінші байлық (денсаулық - здоровье)
4. Күн мен түн теңелетін жыл мезгілі (көктем - весна)

3 - топ 1. 5пен бестің қосындысы (он - десять)
2. Мені жұтсаң қуанып,
Тыныс алып тұрасың (ауа - воздух)
3. Ең қымбат адам (ана - мать)
4. Қалқиып екі құлағы
Елеңдеп қорқып тұрады (қоян - заяц)

Алтыншы кезең: Топ басшылар сайысы
1 - топ Метаграммалар
1. Ж - дан басталса жыл мезгілі
Қ - дан басталса ол құс белгілі (жаз - қаз)
2. Егер т - дан бастасаң –
Биіктердің биігі.
Егер д - бастасаң.
Қиындардың қиыны.
Екеуің де алып тастасаң.
Балықшының бұйымы.
тау, дау, ау

2 - топ: 1.. Г - ден баста, мен кілең.
Ажарымын өмірдің.
К - ден баста, мен енді
Қалдығымен көмірдің.
гүл, күл
2. К - ден егер бастасаң –
Шомыласың суына
Ш - дан егер бастасаң –
Жазда аунайсың құмына.
көл, шөл

3 - топ: 1. Егер б - дан бастасаң,
Түтіндей боп көшемін.
Егер н - дан бастасаң,
Жап - жасыл боп өсемін.
Жеке өзімді тастасаң –
Ішкен жанға кеселмін.
бу. ну, у
2. Қ - дан бастасаң
Маған қарап сабақ айтады.
П - дан бастасам
Маған балалар жүгін артады (карта - парта)
- Міне балалар сайысымыз өз мәресіне жетті. Енді сөзді әділ қазылар алқасына береміз. сайыс болған жерде жеңімпаз болу керек. Ендеше жеңімпаз қай топ екенін білейік

1- жүргізуші: Қазылар орнықтырар әділдікті,
Кімдердің жауаптары кәміл мықты.
Білім мен тапқырлықтың жарысында,
Жеңіске жетер дейміз нағыз мықты.



Ұқсас жұмыстар

Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері (нышандары)
Еліміздің нышандарының пайда болу белгісі мен олардың нақты сипатын айқындау
Қазақстан Республикасының тәуелсіздік алуы
Мемлекеттік символдардың жасалуы:тарихы, мазмұны, мәні
Мемлекеттік елтаңба
Тәрбие сағаты «елбасы еңселеткен елорда»
1867—1868 жылдардағы әкімшілік-аумақтық реформа
Қазақстан Республикасы мемлекеттік құрылысының қалыптасуы
Қазіргі замануый технологияны, соның ішінде бастауыш мектепте оқу-тәрбие үрдісінде «Сын тұрғысынан ойлау технологиясын» қолдану
Мәтінді бағандарға бөлу
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Үкіметтің 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасы