Әнұран өлеңін мәнерлеп оқу
Сабақтың тақырыбы: Әнұран. Буын.
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың буын жайлы білімін толықтыруға мүмкіндік жасау; Оқу - жазу дағдыларын арттыру, ел рәміздерін құрметтеуге Отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілі: үнтаспа.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
- Балалар, бүгін бізде ерекше күн, ерекше сабақ бізге қонақтар келіпті, мектептің мұғалімдері.
- Бүгінгі сабақты жақсы өтсін десеңіз бір - бірімізге қарап, сәттілік тілейміз.
2. Өткенді пысықтау.
- Бүгін жарыс сабақ, ат жарысы түрінде өтеді, сендер бәйгеге қатысасыңдар 2 қатарға 2 ат,
1 - қатарға қоңыр атпен шабады, ал 2 - қатар қара атпен жарысқа қатысады.
- Өте жақсы. Балалар, біздер бүгін буын тақырыбын аяқтап қалдық, сондықтан ойымызды жинақтап, сұрақтарға, дұрыс, толық жауап береді деген үміттемін сендерге.
4. Ой - толғау. Үйге қандай тапсырма берілді? ( Мәтінді оқу, түсінгенін айту)
Мына сұрақтарға жауап береміз:
1) – Мемлекеттік тіл қай тіл?
2) – Қазақстанда қандай мекендейді?
3) – Қазақстан, Отан туралы кім өлең біледі?
- Өте жақсы.
Әр топтан бір оқушыдан шығады? Өлең айтады.
Әр топ ойланып, кімді шығарады екен.
- Өте жақсы.
- Ал, енді Мемлекеттік тіл мәтінінен түсінгенін кім айтады? (Әр топтан 1оқушы)
5. Болжау
- Балалар қандай ән айтқанда, біз оң қолымызды жүрегімізге қоямыз? (Әнұранды)
- Ал сендер әнұранды білесіңдер ме?
- Жақсы енді жаңа сабаққа кірісейік.(үнтаспадан әнұран орындалады, барлық оқушылар түрегеліп, қолдарын жүрек жағына қояды)
- Балалар, бұл тыңдағанымыз қандай ән?
- Әрине әнұран, әнұранды сендер естігенде сендер түрегелдіңдер қолдарыңды жүректің тұсына қойдыңдар. (Дұрыс әдемі тұрдыңдар)
- Балалар, осы әнұранды естігенде қандай сезімде болдыңдар?
(Күш - қуаттарыңыз көтеріліп, патриоттық сезім пайда болды ма?
- Жақсы.
6. Талдау Әнұранды балалар үлкен, салтанатты жиындарда, мейрамдарда орындалады.
Мемлекеттік әнұранның әнін жазған: Ш. Қалдаяқов.
Сөзін жазғандар: Жұмекен Нәжімеденов. Н. Назарбаев.
Оқулықта берілген өлеңде Әнұран деп аталады, бірақ оның авторы (Өтепберген Ақыпбергенұлы) бұл өлеңде әнұраннан алған әсерін бейнелеп жазған.
- Қане, мен сендерге оқып берейін, оқулықтағы өлеңді, тыңдаймыз.
- Іштей оқу. Әр топтан бір - бір баладан тұтас оқыту.
- Жақсы, орындарыңа отырыңдар.
7. Түртіп алу
- Ақын әнұран туралы қандай сөздер айтқан?
- Сендерге бұл өлеңде таныс емес сөздер бар ма?(Зор рух, маздар бойда мол үміт, оттай жанып жанарым)
- Балалар, әнұран деген сөзде неше буын бар? Оларды ата.
8. Дәптермен жұмыс.
Күннің жадын жазамыз, Ә ә үлкен және кіші әріптерін жазамыз. Әнұран сөзін жазамыз.
- Қараңдар сиқырлы гүл аланда! Гүлдің ортасына қандай сөз жазылған?
Буындар деп жазылған. Яғни күлтешелерінде буындар берілген, сол буындардан сөз құрау керек.
(Гүлдің күлтешесіне жазуға әр топтан 3 оқушы шығарамын)
Ойлап, тап. Оқулықпен жұмыс. 87 - жаттығуды орындаймыз. кейін 88 - жаттығу.
9. Қорытындылау.
- Балалар, сабақ ұнады ма?
- Біздер бүгін не істедік сабақта?
Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар демекші қазір біздер қай топ жеңгенін анықтаймыз.
Бағалау парағына назар аударамыз. Кім қандай бағаға ие болды екен.
10. Үйге тапсырма: Әнұран өлеңін мәнерлеп оқу. 4 буынды сөз құрап келу.
Бастауыш сынып оқушыларын ана тілі сабағы арқылы отансүйгіштікке тәрбиелеу
Бастауыш сынып оқушыларының патриоттық сезімдерін қалыптастыру мәселелері туралы ақпарат
Балалардың сүйікті жыршысы
Мемлекеттік символдар арқылы патриоттық сезімін қалыптастыру
Әдебиеттік оқу сабағында ұлтжандылық сезімін қалыптасыру
1 сынып Ана тілі оқулығының құрылымы мен құралысы
Оқытудың қазіргі педагогикалық технологиялары
Әдебиеттік оқу пәнінен отансүйгіштік, елжандылық бағытындағы тапсырмалар
КӨҢІЛДІ МЕРЕКЕЛЕР МЕН ҚЫЗЫҚТЫ ЕРТЕҢГІЛІКТЕР
Жоба авторы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Қазақстан Республикасы мемлекеттік әнұраны
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі